Milloin kyllästyit baareissa juoksemiseen?
Olen vasta 22-vuotias ja ei jaksa enää :D muutaman kerran vuodessa on kiva lähteä parin hyvän kaverin kanssa mutta muuten ei. Opiskeluaikaa vielä useampi vuosi kuitenkin jäljellä ja tuntuu että jää porukasta kun ei ryypiskele joka keskiviikko ja viikonloput päälle :( mieluummin keskityn treenaamiseen ja illat makaan sohvalla :D
Kommentit (44)
Noin 21-vuotiaana kun olin ollut töissä baareissa jo pari vuotta ja aloin seurustella miehen kanssa, joka oli myös kyllästynyt juottoloissa käymiseen.
Noin 28-vuotiaana. Silloin alkoi valtaosa baareissa soitettavasta musiikista olla epämieluisaa, ja porukka huomattavasti itseäni nuorempaa. Joten en enää viihtynyt.
Nykyäänkin (34v) käyn kyllä "oman musiikin" illoissa aina kun niitä on, mutta silloin onkin koko ilta hyvää musaa ja porukka muuta kuin sitä perusbaarien peruskänniääliöintiä.
Ryypännyt en ole ikinä, 90% koko elämäni baarikerroista olen ollut liikkeellä täysin ilman alkoholia.
Ikää 25 ja ikinä en ole baareissa viihtynyt. :S Opintojen alkuakoina menit väkisin pari kertaa kuussa, mutta nykyään en jaksa edes sen vertaa. En vaan voi ymmärtää miten ihmiset voivat laittaa siihen ravaamiseen niin paljon rahaa. No, harrastuksensa kullakin... Joku ei varmasti ymmärrä minun vaateostoksiani tai asuntolainaani.
Näköjään baareihin kyllästyy jo alkumetreillä tai ei koskaan... terveisin 42-vuotias.
Muistaakseni kyllästyminen alkoi asteittain jo noin 21-22 -vuoden iässä. 23-vuotiaana kävin jo aika harvakseltaan baarissa (n. 8-10 viikon välein) ja senkin jälkeen olin aina pettynyt ja väsynyt, ja mietin että ajan olisi voinut viettää järkevämminkin.
Yökerhoihin kyllästyin n. 26-vuotiaana. Edelleen tulee kyllä istuttua iltaa viinilasillisella ja kesäisin parilla oluella terassilla.
Kun aloin seurustelemaan vakavasti 22vuotiaana. Eipä enää kiinnostanut juoksennella baareissa, vaan kotisohvalla kullan kainalossa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:29"]Kun aloin seurustelemaan vakavasti 22vuotiaana. Eipä enää kiinnostanut juoksennella baareissa, vaan kotisohvalla kullan kainalossa.
[/quote]
Hih! Odota vaan..ehkä vielä eroat ja huomaat olevasi taas radalla..ikää plus 40 ja ei niin kiintee iho enää. Se on kuule herkkua se.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:29"]Kun aloin seurustelemaan vakavasti 22vuotiaana. Eipä enää kiinnostanut juoksennella baareissa, vaan kotisohvalla kullan kainalossa.
[/quote]
Hih! Odota vaan..ehkä vielä eroat ja huomaat olevasi taas radalla..ikää plus 40 ja ei niin kiintee iho enää. Se on kuule herkkua se.
[/quote]
Juu anteeksi en omista kristallipalloa, josta näkisin tulevaisuuteen mitä sinne kuuluu.
Tais olla joskus siinä 19-20v. Nyt 25 ja max kerran vuodessa käyn. Silloinkin mietin aina, että mitä hittoa mä täällä teen???
Haluaisin aloittaa opiskelut taas työvuosien jälkeen, mutta suurin huolenaihe tuntuu olevan että miten pystyn skippaamaan kaikki ne bileet ;)
En ole koskaan niissä juossut, en käynyt nuorenakaan montaa kertaa vuodessa. Uutuuden viehätys oli jo 18 vuotiaana ohi, minä pääsin baareihin jo 16 vuotiaana, ekalla ja ehkä toisellakin kerralla oli vielä vähän jännittävää, sitten se oli nähty.
siinä 22 vuotiaana tapasin avokkini, asuttiin eri paikkakunnilla ja nähtiin vain viikonloppuisin, niin eipä jäänyt paljon aikaa enää baareille :) Eikä sitten enää yhteenmuuton jälkeenkään ole hirveästi innostanut, mutta joskus kyllä kun radiosta sattuu tulemaan joku hyvä bilebiisi alkaa tanssijalkaa vipattaa ja olisi kiva lähteä käymään tanssilattialla.
Nyt 20-vuotiaana ku oon huomannu että niissä on aina samanlaista enkä jaksa enää sitä touhua. Meni sen 2 vuotta tajuta ettei siel oo oikeesti mitään mitä mä kaipaisin mun elämään. Saan mun esikoisen kesäkuussa ja sen 7 kuukautta ku oon kattonu vierestä kun kaverit käy baarissa ja heräilee joka viikonloppu eri sängystä niin ei yhtään harmita että oon "heittänyt hukkaan mun nuoruuden". Elämässä on muutakin kun ryyppääminen ja irtosuhteet.
Toivottavasti en koskaan. Nyt 37 v. ja aina välillä pakko päästä hyvään ravintolaan pitämään hauskaa ja tanssimaan. Joskus käyn vain 1 vuodessa, joskus 1 kuukaudessa.
siinä vaiheessa, kun mä tajusin, että tyttöjä voi iskeä kadultakin.