Miks A65 kuppikokoa ei myydä missään
Miks kaupoissa ei myydä pieniä rintaliivejä, pienin koko on A75, ja siinä on senttitolkulla tyhjää tilaa. Lastenosastoltako sitä pitää osaa Angry Birds liivit? Erikoiskaupoissa hinnat on niin korkeet, ettei sieltä vaan tilailla värin ja fiiliksen mukaan. Aina saa selailla C ja D kuppeja, A70:kin on harvinaisuus. Rinnanympärys on 80cm.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 16:55"]Olen aikuinen nainen. En halua pikkumyy tai hellokitty rintaliivejä.
[/quote]
Kuitenkin haluat. Sulla on niin pienet kikit että et edes tarvi kaarituellisia rintsikoita. Käytä bandeau yläosia tai urheiluliivejä
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 16:57"]Rintsikat myös suojaa herkkiä nännejä joka muuten hankautuisi paitaa vasten inhottavasti...miksi te käytätte alushousuja vaikka teillä ei ole munia ?????
[/quote]
No ettei kuule valkovuoto ja persehiki valuisi housuihin ja reisille?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 16:38"]Minunkin on pakko kysyä, mihin rintaliivejä tarvitsee, jos koko on tuo? Enkä kysy mitenkään vähättelevästi vaan aidosta mielenkiinnosta, sillä itse kulkisin varsin mielelläni ilman rintsikoita, jos se vain olisi mahdollista.
t. 70F.
[/quote]
Varmaan rintakudoksissakin eroja. Mulla oli joskus nuorempana a-kuppi, ja kyllä tissit hyllyi ilman liivejä liikkuessa.
Kylläpäs tässä ketjussa ihratissit ilkeilee.
Itsellä on koko B/C65, riippuen liiveistä. Ehkä mieluiten käyttäisin jopa kokoa 60.
Yleensä pienin mitä löydän on ympärysmitaltaan 70, ja se on aivan liian suuri. Pieniä ihmisiä sorsitaan. :( Pakko ostaa liivit aina jostain erikoisliikkeestä, vaikka mielelläni ostaisin H&M:stä liivit jotka maksaa 10-20e.
Jos sattuu olemaan pienet tissit, ni ei muuta ko toppi päälle ni katoaa sekin vähä mitä on. Nii just. Kiitti.
Jos sattuu olemaan pienet tissit, ni ei muuta ko toppi päälle ni katoaa sekin vähä mitä on. Nii just. Kiitti.
Arvaa vaan, kuinka vaikea isokokoisella ja leveäharteisella naisella on löytää kokoa 90A.
Äitini käytti samaa kokoa kuin aloittaja. Hyvinkin tarpeeseen, kun malli oli pikemminkin ajokoiran korvat kuin paistettu kananmuna.
Rintsikat myös suojaa herkkiä nännejä joka muuten hankautuisi paitaa vasten inhottavasti...miksi te käytätte alushousuja vaikka teillä ei ole munia ?????