Pojan housut katosivat ip-kerhossa. Olisiko tämä viesti hyvä?
"Hei,
Matin ulkohousut katosivat ip-kerhossa maanantaina 7.4. Katsoisitko löytyykö teiltä ylimääräiset ulkohousut
merkkiä: Everest
väri: musta
koko: 134-140
nimikoitu: matti meikäläinen
Kiitos!
Terv.
Maija Meikäläinen
puhelinnumero tähän"
Tarkoitus olisi laittaa ip-kerhon ilmoitustaululle. Onko hyvä? Ettei viestitä "Te varastitte meidän pojan housut!!" :D Housut eivät ole vaihtuneet kenenkään kanssa.
Kommentit (15)
Eikun menet suoraan napakasti asiaan: "kuka teistä pekeleistä varasti poikani ulkohousut!" ja sitten jaat tämmöisen lapun kaikilla kädestä käteen, yhteystiedot alle tietty!
Oikein hyvä. Käytä lapussa kirkasta väriä että huomataan.
Odotahan kun matti meikeläinen menee tarhaan..
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:40"]
Odotahan kun matti meikeläinen menee tarhaan..
[/quote]
Eiköhän koulun iltapäiväkehosta mennä ihan toiseen suuntaan?
Olisiko tuohon hyvä lisätä "Poliisiin on otettu yhteyttä."
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:39"]
Eikun menet suoraan napakasti asiaan: "kuka teistä pekeleistä varasti poikani ulkohousut!" ja sitten jaat tämmöisen lapun kaikilla kädestä käteen, yhteystiedot alle tietty!
[/quote]
Toivottavasti Matin pöksyt löytyy. Itse jouduin kantamaan meidän Maijan kerhosta kotiin. Joku oli ottanut Maijan uudet lenkkarit mukaansa. Hyvä, ettei koko tyttöö oltu viety.
Ai kamala! Ajattele, jos kukaan ei huomaisi että kotona on ylimääräinen lapsi vaikka lapsi olisi nimikoitukin! Kaikki eivät vaan ole niin tarkkoja.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:56"]
Toivottavasti Matin pöksyt löytyy. Itse jouduin kantamaan meidän Maijan kerhosta kotiin. Joku oli ottanut Maijan uudet lenkkarit mukaansa. Hyvä, ettei koko tyttöö oltu viety.
[/quote]
Minulta tarhassa varastettiin uudet kengät, kun tarhatädit eivät uskoneet, että ne ovat kenkäni ja toinen lapsi itsepäisesti sulloi ne jalkaansa. Äidille tädit perustelivat ratkaisuaan sillä, että minulla oli lyhyen ajan sisään toisetkin uudet. Jep, oli -90 -luvun alku ja lama, ja kengät olivat synttärilahja isovanhemmilta minulle, kun vahnemmilla ei itsellään olisikaan ollut varaa ostaa kaksia. Kengät saapuivat takaisin seuraavana päivänä palkeenkielille potkittuina. Villi länsi, ja vielä villimpi Itä-Helsinki.
Ot, mutta sainpas avauduttua tästäkin vääryydestä.
Taputtaa sinua ylpeänä olkapäälle, hyvä hyvä!
Kehoittaisin palauttamaan ip-kerhon naulakkoon. Voi olla liian isokynnys ottaa yhteyttä sinuun, ettei saa sitä varkaan leimaa.
Minä taas ajattelin, että kun en kehoita palauttamisen suhteen mihinkään tiettyyn toimintaan niin en anna myöskään ymmärtää mitään varkausepäilyjä. Koska tuskin siitä nyt on kyse. Suurella todennäköisyydellä minuun ei oteta yhteyttä vaan housut palautetaan suoraan ip-kerhoon. Ajattelin, että mun numero on vain muodollisuus. Vai tuleeko siitä fiilis, että muhun pitää ottaa yhteyttä?
ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:27"]
Kehoittaisin palauttamaan ip-kerhon naulakkoon. Voi olla liian isokynnys ottaa yhteyttä sinuun, ettei saa sitä varkaan leimaa.
[/quote]
Toisaalta... Tämä on vain lappu ilmoitustaululle. :D Mitä väliä fiiliksistä. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:30"]
Minä taas ajattelin, että kun en kehoita palauttamisen suhteen mihinkään tiettyyn toimintaan niin en anna myöskään ymmärtää mitään varkausepäilyjä. Koska tuskin siitä nyt on kyse. Suurella todennäköisyydellä minuun ei oteta yhteyttä vaan housut palautetaan suoraan ip-kerhoon. Ajattelin, että mun numero on vain muodollisuus. Vai tuleeko siitä fiilis, että muhun pitää ottaa yhteyttä?
ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:27"]
[/quote]
[/quote]
Olen löytänyt monet naisten pikkari t tanssipaikka Pavin parkkipaikalta
Harmi niissä ei ole ollut puhelinnumeroa tai osoitetta, olisin palauttanut ne omistajalleen
Hm.... miten ihmeessä niitä on sinne joutunut ? Tanssiiko naiset ilman pikkareita ?
Meillä kun isä joskus harvoin hakee lapsia ip-kerhosta (hän yleensä vie) niin reppu on yleensä täynnään mitä ihmeempiä vaatteita. Herra lappaa reppuun KAIKKI kamat varmaan metrin säteeltä siitä naulakosta. Minä sitten niitä seuraavana päivänä palauttelen paikoilleen...
On hyvä!