Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan housut katosivat ip-kerhossa. Olisiko tämä viesti hyvä?

Vierailija
09.04.2014 |

"Hei,

Matin ulkohousut katosivat ip-kerhossa maanantaina 7.4. Katsoisitko löytyykö teiltä ylimääräiset ulkohousut

merkkiä: Everest

väri: musta

koko: 134-140

nimikoitu: matti meikäläinen

Kiitos!

Terv.

Maija Meikäläinen

puhelinnumero tähän"

Tarkoitus olisi laittaa ip-kerhon ilmoitustaululle. Onko hyvä? Ettei viestitä "Te varastitte meidän pojan housut!!" :D Housut eivät ole vaihtuneet kenenkään kanssa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä!

Vierailija
2/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun menet suoraan napakasti asiaan: "kuka teistä pekeleistä varasti poikani ulkohousut!" ja sitten jaat tämmöisen lapun kaikilla kädestä käteen, yhteystiedot alle tietty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä. Käytä lapussa kirkasta väriä että huomataan.

Vierailija
4/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun matti meikeläinen menee tarhaan..

Vierailija
5/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:40"]

Odotahan kun matti meikeläinen menee tarhaan..

[/quote]

Eiköhän koulun iltapäiväkehosta mennä ihan toiseen suuntaan?

Vierailija
6/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuohon hyvä lisätä "Poliisiin on otettu yhteyttä."

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:39"]

Eikun menet suoraan napakasti asiaan: "kuka teistä pekeleistä varasti poikani ulkohousut!" ja sitten jaat tämmöisen lapun kaikilla kädestä käteen, yhteystiedot alle tietty!

[/quote]

Vierailija
7/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Matin pöksyt löytyy. Itse jouduin kantamaan meidän Maijan kerhosta kotiin. Joku oli ottanut Maijan uudet lenkkarit mukaansa. Hyvä, ettei koko tyttöö oltu viety.

Vierailija
8/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala! Ajattele, jos kukaan ei huomaisi että kotona on ylimääräinen lapsi vaikka lapsi olisi nimikoitukin! Kaikki eivät vaan ole niin tarkkoja.

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:56"]

Toivottavasti Matin pöksyt löytyy. Itse jouduin kantamaan meidän Maijan kerhosta kotiin. Joku oli ottanut Maijan uudet lenkkarit mukaansa. Hyvä, ettei koko tyttöö oltu viety.

[/quote]

Vierailija
9/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tarhassa varastettiin uudet kengät, kun tarhatädit eivät uskoneet, että ne ovat kenkäni ja toinen lapsi itsepäisesti sulloi ne jalkaansa. Äidille tädit perustelivat ratkaisuaan sillä, että minulla oli lyhyen ajan sisään toisetkin uudet. Jep, oli -90 -luvun alku ja lama, ja kengät olivat synttärilahja isovanhemmilta minulle, kun vahnemmilla ei itsellään olisikaan ollut varaa ostaa kaksia. Kengät saapuivat takaisin seuraavana päivänä palkeenkielille potkittuina. Villi länsi, ja vielä villimpi Itä-Helsinki.

Ot, mutta sainpas avauduttua tästäkin vääryydestä.

Vierailija
10/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputtaa sinua ylpeänä olkapäälle, hyvä hyvä!

Vierailija
11/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoittaisin palauttamaan ip-kerhon naulakkoon. Voi olla liian isokynnys ottaa yhteyttä sinuun, ettei saa sitä varkaan leimaa.

Vierailija
12/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelin, että kun en kehoita palauttamisen suhteen mihinkään tiettyyn toimintaan niin en anna myöskään ymmärtää mitään varkausepäilyjä. Koska tuskin siitä nyt on kyse. Suurella todennäköisyydellä minuun ei oteta yhteyttä vaan housut palautetaan suoraan ip-kerhoon. Ajattelin, että mun numero on vain muodollisuus. Vai tuleeko siitä fiilis, että muhun pitää ottaa yhteyttä? 

ap

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:27"]

Kehoittaisin palauttamaan ip-kerhon naulakkoon. Voi olla liian isokynnys ottaa yhteyttä sinuun, ettei saa sitä varkaan leimaa.

[/quote]

Vierailija
13/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta... Tämä on vain lappu ilmoitustaululle. :D Mitä väliä fiiliksistä. :D

ap

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:30"]

Minä taas ajattelin, että kun en kehoita palauttamisen suhteen mihinkään tiettyyn toimintaan niin en anna myöskään ymmärtää mitään varkausepäilyjä. Koska tuskin siitä nyt on kyse. Suurella todennäköisyydellä minuun ei oteta yhteyttä vaan housut palautetaan suoraan ip-kerhoon. Ajattelin, että mun numero on vain muodollisuus. Vai tuleeko siitä fiilis, että muhun pitää ottaa yhteyttä? 

ap

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
14/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt monet naisten pikkari t tanssipaikka  Pavin parkkipaikalta

Harmi niissä ei ole ollut puhelinnumeroa tai  osoitetta, olisin palauttanut  ne omistajalleen

Hm.... miten ihmeessä niitä on sinne joutunut ?  Tanssiiko naiset ilman pikkareita ?

Vierailija
15/15 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun isä joskus harvoin hakee lapsia ip-kerhosta (hän yleensä vie) niin reppu on yleensä täynnään mitä ihmeempiä vaatteita. Herra lappaa reppuun KAIKKI kamat varmaan metrin säteeltä siitä naulakosta. Minä sitten niitä seuraavana päivänä palauttelen paikoilleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi