Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaneidin flirttailu

Vierailija
29.11.2020 |

Tulipas mukava itsetunnon kohotus tänään kun kassaneiti tuntui vähän flirttailevan. Tyttöystävä huomasi saman ja oli vähän pahalla tuulella autossa, mutta kaikki miehet tietää, että se tekee suhteelle vaan hyvää, kun nainen huomaa että miehellä olisi vientiä.

Saapa nähdä tässä, että paneeko tyttöystävä parastaan myöhemmin makkarin puolella. 🤣

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo käyttäytyi kanssa aina kuin perseeseen ammuttu karhu jos huomasi kauppareissulla naismyyjän flirttailevan minulle.

Minkä ihmeen takia? En ymmärrä logiikkaa? Eikö hän itsekin halunnut sinut sen takia, että olet hyvännäköinen, haluttava, hauska, kiinnostava, supliikki jne?

Vierailija
22/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin kassaneiti flirttaili tänään. Se sanoi mulle HEI.

Mulle käynyt joskus sama 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mukaan kukaan nainen ei koskaan flirttaile miehille :D

Niin. Heh. Oikeassa elämässä ne kassaneiditkin ovat naisia. Oikeaa flirttiä tapahtuu.

Mutta mammat toki väittävät muuta.

Vierailija
24/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttöystäväsi on pahalla tuulella jonkun tuntemattoman pirkon käytöksestä? Jätä se!

Vierailija
25/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vinossaolevaa nauruhymiötä käyttää vain se naurajahullu

Vierailija
26/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi miehelle on flirttailua heti jos sanoo muuta kuin hei, moi, kiitos tai hyvää päivänjatkoa. Huutonaurua.

Vierailija
27/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Heh. Oikeassa elämässä ne kassaneiditkin ovat naisia. Oikeaa flirttiä tapahtuu.

Tosi moni kassa flirttailee miehille täysin avoimesti, eikä se ole mitenkään ”viatonta”. Myös tyttöystävien ja vaimojen läsnäollessa. Varakkaan oloisille miehille on tosi paljon vientiä, ja ne viedään myös jos mahdollisuus tulee.

Vierailija
28/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kassaneiti ei flirttaile asiakkaille. Tai sitten jokainen kassaneiti on lesbo kun 'flirttailee' minullekin.

Mutta ei, se on vain kassaneidiltä vaadittavaa kohteliasuutta ja ystävällisyyttä.

Vierailija
29/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni kassa flirttailee miehille täysin avoimesti, eikä se ole mitenkään ”viatonta”. Myös tyttöystävien ja vaimojen läsnäollessa. Varakkaan oloisille miehille on tosi paljon vientiä, ja ne viedään myös jos mahdollisuus tulee.

Tähän mennessä Suomen liike-elämän ja tieteen tunnetuista nimistä vaimonsa kassaneitiin ovat vaihtaneet jo...?

Vierailija
30/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kassasetiäkin.

Vierailija
31/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä Suomen liike-elämän ja tieteen tunnetuista nimistä vaimonsa kassaneitiin ovat vaihtaneet jo...?

Älä nyt jaksa. Kyse on seksistä ja rahasta. Tavaranjakoa kaupanteon varjossa.

Vierailija
32/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassaneiti oli perusystävällinen ja mies kuvittele sen flirtiksi. Klassista.

Eipä ollut jos tyttiskin suuttui...

Älähän spaddu kuvittele. Mulle suuttui vanhan luokkakaverin tyttis kun olin kassalla töissä ja mies jutteli kanssani. Ei ollut mistään flirtistä kyse. Jotkut luonnehäiriöiset suuttuvat jopa perusystävällisyydestä.

Vierailija
33/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän spaddu kuvittele. Mulle suuttui vanhan luokkakaverin tyttis kun olin kassalla töissä ja mies jutteli kanssani. Ei ollut mistään flirtistä kyse. Jotkut luonnehäiriöiset suuttuvat jopa perusystävällisyydestä.

Laitoitko viestiä?

Vierailija
34/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki flirttaillaan.

Vierailija
35/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko siis tyttöystävällesi tavalla tai toisella ilmaissut, että olet hänen kanssaan vain, koska et onnistunut saamaan parempaa? Ja ihan paikallinen kassaneitokin olisi ollut parempi?

Vai mikä tässä oli se pointti?

Jos tästä ketjusta haluaisi tehdä naisille opetusketjun, niin olennainen opetus olisi (taas): älä koskaan valitse miestä, joka vain tyytyy sinuun. Sitoudu vain mieheen, joka valitsee juuri sinut kaikkien muiden joukosta.

Vierailija
36/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko viestiä?

Kelle olisin laittanut viestiä?

Vierailija
37/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko siis tyttöystävällesi tavalla tai toisella ilmaissut, että olet hänen kanssaan vain, koska et onnistunut saamaan parempaa? Ja ihan paikallinen kassaneitokin olisi ollut parempi?

Vai mikä tässä oli se pointti?

Jos tästä ketjusta haluaisi tehdä naisille opetusketjun, niin olennainen opetus olisi (taas): älä koskaan valitse miestä, joka vain tyytyy sinuun. Sitoudu vain mieheen, joka valitsee juuri sinut kaikkien muiden joukosta.

Juuri näin. Joko olet miehen prioriteetti - tai et ole miehelle mikään. Miehen on parempi etsiä kassalutikka.

Vierailija
38/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi miehelle on flirttailua heti jos sanoo muuta kuin hei, moi, kiitos tai hyvää päivänjatkoa. Huutonaurua.

Niinpä. Ja jos joku mies pitää vaikka kirjaston ovea hetkem auki kun olen menossa sisään ja hän ulos ja sanon kiitos ja hymyilen niin se tarkoittaa suomimiehelle että se haluaa panna.

Sitten ihmettelevät kun naiset on niin yrmyjä. Katsos kun itsesuojeluvaisto

Vierailija
39/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos flirttailee se ei tarkoita mitään. Tätä voisi väittää epäloogiseksi.

Vierailija
40/42 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos flirttailee se ei tarkoita mitään. Tätä voisi väittää epäloogiseksi.

Tässä nyt on yritetty kysyä, että mitä väliä jos flirttailee? Tarkoitti sillä jotain tai ei. Itse en isommin usko kassaneitien omalle miehelleni flirttailevan, mutta ihan varmasti hänelle flirttaillaan monissa muissa tilanteissa. Mitä sitten? Ihan itse on valinnut sitoutua parisuhteeseen minun kanssani, ja jos tekee mieli vaihtaa niin meitä ei sido sen paremmin yhteinen omaisuus, yhteiset velat kuin yhteiset lapsetkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän