Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita Duolingo-opiskelijoita? Mitä kieltä opiskelet?

Vierailija
29.11.2020 |

Minä treenaan ruotsia nyt eniten päivittäin vaikka aika alkeista lähtee mutta haluan päästä taas käyttämään. Joskus aikaisemmin kokeilin arabiaa mutta en ole sitä sen enempää kokeillut vaikka voisi olla työssä hyväksi jos muutaman sanan osaisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen siellä ruotsia, norjaa, saksaa, espanjaa, italiaa, ranskaa ja latinaa. Todella hyvä nettisivu!

Vierailija
2/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksaa. 

Lähinnä sanastoa haluan oppia. Ei ole aikaa tai motivaatiota paneutua kunnolla mihinkään kielioppiin. Saksa on mulle tärkeä maa, ja mulla on hyvä saksalainen ystävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksaa. En ollut ennen lukenut. Perussanavarasto tuli aika nopeasti haltuun, kuten myös oluen, leivän ja maidon tilaaminen. 😁 Oli kiva katsoa saksalaista sarjaa kun ymmärsi jo sanan sieltä ja toisen täältä.

Vierailija
4/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota saksaa voisin kokeillakin kunhan tämä ruotsi on voiton puolella, kiitos vinkistä! ap

Vierailija
5/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaa tein (olen käynyt lähiopetuksessa tehoalkeetkurssin), mutta saman toisto ärsytti ja pidin taukoa ja tauko on nyt venynyt moneksi kuukaudeksi.

Vierailija
6/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskaa ja kiinaa.

Vierailija
7/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksaa. Olen opiskellut sitä koulussa ja halusin verestää taitoa. Aloitin Duolingon ruotsilla kun oli virkamiesruotsin tentti tulossa. Kun se oli läpäisty, aloitin italiaa alkeista. Nyt vaihtelun vuoksi muutama kuukausi kerrattu saksaa.

Vierailija
8/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rekisteröitynyt Duolingoon, mutta vauvapalstalla roikkuminen on tuhonnut aivoni enkä kykene mihinkään aivoponnisteluun. Motivaatio hukassa tehdä mitään järkevämpää.

Vierailija
9/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaniaa yritin, mutta oli kyllä luokattoman huono. Aivan omituista englantia käytetty ja kamalasti toistoa.

Vierailija
10/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaa, saksaa ja ruotsia ja ranskaa. Kaikista eritasoiset perusopinnot taustalla, kertaan ja opin lisää Duolingolla. On erinomainen, vähäisten mainosten kanssa täysin ilmainen ohjelma. Toisto ja jankkaaminen kuuluvat metodiin. Hauskaa ja hyödyllistä ajanvietettä kenelle vain, jos englanti on hallussa, koska se on opetuskieli. Suosittelen.

Vierailija
11/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaa-mutta englanti on siellä välillä niin kummallista.Eilen just tuli "virhe" , olisi pitänyt kääntää "here there". En ole koskaan ikinä kuullut moista sanontaa ja olen sentään opiskellut ja käyttänyt englantia päivittäin x vuotta.

Joo,ja toistoonhan se oppiminen perustuu.

Vierailija
12/12 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen Duolingossa ruotsia ja esperantoa. Toinen hyväksi havaitsemani opiskeluappi on Drops, siinä opetellaan sanoja kuvien ja erilaisten pienten tehtävien avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän