Ahdistaa: mies kaverilla viettämässä iltaa
Mitään hätäähän tässä ei ole, miehellä huomenna vapaapäivä jne. En vaan saa unta. Jotenkin kuvittelen hänet heti pettämään, puhelinkin jäi kotiin. :( Mitään syytä epäillä pettämistä ei ole, mutta kun...!
Täytyy varmaan ottaa rauhoittava ja alkaa nukkumaan.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 01:45"]O ouuu, haluaa olla varma, ettet saa tietää, missä on menossa... On paranoijassaan jättäny puhelimen kotiin, koska olisit voinu ladata sinne jonkun seuraamis appsin, joka olis paljastanu miehen sijainnit, eli ensin yökerhoon/tissibaariin ja siitä sitten pokan luokse...
[/quote]
Hyi älä :(
Eihän se tekis niin. Tai en usko ainakaan. Tuostahan mä voisin kyylätä sen viestit ja kaikki.
Ei hitto, se pettää. :(
No niin, nyt aloittaja lopettaa sen hysterisoinnin ja vastaaja jättää hysterian lietsonnan tähän. Jos ei ole mitään syytä epäillä, älä epäile, teet vain asiat itsellesi hankalammiksi. Kännykän kotiin jättäminen ei ole mikään syy. Se saattoi unohtua tai sitten mies haluaa tosiaan viettää illan rauhassa ja stressaamatta kaverinsa luona, hän varmaan olettaa sinun pärjäävän. Toivottavasti et vaikuta vainoharhaiselta arkielämässä, se ei ainakaan tee hyvää suhteelle.
Arvasin, että tulisit tänne kirjoittamaan tästä heti, kun lähdin kaverini luokse. Ja kyllä, petän sinua tänä yönä. Tosin tämän kaverini kanssa homostellen, joten ei sitä kai lasketa.
T. Miehesi
Mut on toi vähä outoa, että jättää puhelimen kotiin!!? Jättääkö se sen joskuis muissakin tilanteissa?!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 02:58"]
Mut on toi vähä outoa, että jättää puhelimen kotiin!!? Jättääkö se sen joskuis muissakin tilanteissa?!
[/quote]
No kait se voi ihan unohtuakin.
Olen itsekin monesti unohtanut. Kaikki kun eivät ole mitään kännykkariippuvaisia.
Eikä se puhelimen jättäminen kotiin tarkoita, etteikö voisi pettää. Ihan kokemusta asiasta, valitettavasti.
Minä jätän puhelimen kotiin vain kun menen pettämään.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 02:58"]
[/quote]
Outoa ja outoa. Itse en välttämättä ota puhelinta mukaan lyhyille reissuille, koska en jaksa sitä ahdistavaa tunnetta, että pitää olla tavoitettavissa. Ei tunnu olo yhtään rennolta. Kai mulla on jonkinlainen kammo ei-kasvotusten tapahtuviin sosiaalisiin tilanteisiin.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 01:23"]Mitään hätäähän tässä ei ole, miehellä huomenna vapaapäivä jne. En vaan saa unta. Jotenkin kuvittelen hänet heti pettämään, puhelinkin jäi kotiin. :( Mitään syytä epäillä pettämistä ei ole, mutta kun...!
Täytyy varmaan ottaa rauhoittava ja alkaa nukkumaan.
[/quote]
Rauhoittavia ?? Voivoi sulla tulee oleen tuskaset oltavat jos satutte eroamaan ..
Jos mies jättää puhelimen kotiin, hän pettää.
Jos mies pitää puhelimen aina mukanaan, hän pettää.
Teki niin tai näin, aina naisen mielestä väärinpäin.
Niin ja kukaan mies ei jaksa tuollaista paranoidi-muijaa kovin kauaa
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 03:31"]
Jos mies jättää puhelimen kotiin, hän pettää.
Jos mies pitää puhelimen aina mukanaan, hän pettää.
Teki niin tai näin, aina naisen mielestä väärinpäin.
[/quote]
Niinpä. Kuten jo sanottu, omaa elämää tuollaisella kaiken epäilyllä vaikeutetaan.
O ouuu, haluaa olla varma, ettet saa tietää, missä on menossa... On paranoijassaan jättäny puhelimen kotiin, koska olisit voinu ladata sinne jonkun seuraamis appsin, joka olis paljastanu miehen sijainnit, eli ensin yökerhoon/tissibaariin ja siitä sitten pokan luokse...