Olen aina liikaa miehille..
Olen nainen jonka suhteet miesten kanssa ei onnistu siksi, että olen aina näihin miehiin nähden ylilyöntiasemassa..joko huomaan sen itse, alan olla vähemmän kuin olen etten uhkaisi miestä ja homma kaatuu siihen että lopulta säälin tyyppiä, tai mies sanoo jo suoraan että tuntee olevansa liian heikoilla kanssani, eli ei kiitos. No olen fiksu, sosiaalisesti lahjakas, tienaan kiitettävästi ja ei ole enää oikein mitään mitä mies voisi minulle esitellä uutena juttuna esim. "Vien sinut Pariisiin kulta" Hmmm..niin nähty. Tuntuu, että miesten miehekkyyttä uhkaa tehokkaasti naisen liian suuri elämänkokemus, liiallinen fiksuus ja tietenkin se raha. Tai olenko vaan tapaillut omaa tasoani alempia miehiä? Onko muita edes olemassakaan..
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:27"]itseäni huomattavasti nuorempien miesten kanssa joilka ei ole tarvetta olla se alfa-uros suhteessa vaan ovat tajunneet että se olen minä..
[/quote]
Oletkin siis mies ja vedät puoleesi nuoria homomiehiä?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:51"]
En ajattele miesten olevan huonompia eikä mitään ongelmaa olisi, jos mies nimenomaan olisi sinut itsensä ja sen kanssa että ei kaikessa pärjää minulle. Mutta monelle miehelle se on äärimmäisen vaikeaa: sitten tulee juuri tätä materialla leuhkimista ja sitä että usein mies on jotenkin heti puolustuskannalla ja saattaa jopa alkaa ilkeäksi tai aggressiiviseksi. Toinen merkki on, että alkaa tulla ongelmia seksin kanssa. Koen, että jotenkin henkisesti kastroin tällaiset miehet tahtomattani niin etten kohta saa enää seksiäkään. En ole koskaan ilkeä tai pahantahtoinen, mutta suora ja avoimen itsevarma ehkä. En välitä materiasta millä miehet yrittää tehdä vaikutuksen. Voisin hyvin olla rutiköyhän miehen kanssa jos se ei aina kuitenkin osottaituisi ongelmaksi sille MIEHELLE.
[/quote]
Ehkä et viehäty nöyrän oloisista miehistä. He eivät tee numeroa itsestään tai tuo itseään esille. He yleensä myös kestävät sen, että joku toinen on parempi jossain. Kyllä näitä miehiä on. Herää kysymys, miksi et ole heidän kanssaan päätynyt yksiin.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:04"]ei ole enää oikein mitään mitä mies voisi minulle esitellä uutena juttuna
[/quote]
Ei enää mitään uutta ja kivaa tiedossa. Elämäsi on ohi.
Minkä ikäinen olet? Minkä ikäisiä "miehiä" on kyseessä? Ovatko he kaikki komeita ja pitkiä sekä tummia?
Olen 32v ja tapailemani miehet 23-40-vuotiaita. Tummia ja vaaleita, mutta komeita tottakai.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 01:02"]
Olen 32v ja tapailemani miehet 23-40-vuotiaita. Tummia ja vaaleita, mutta komeita tottakai.
[/quote]
Jospa nämä komeat ovat tottuneet olemaan ihailun keskipisteenä. Hyvä ulkonäkö on joskus luonteen kirous.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 01:02"]
[/quote]
Jospa nämä komeat ovat tottuneet olemaan ihailun keskipisteenä. Hyvä ulkonäkö on joskus luonteen kirous.
Mennään eläinkauppaan katsomaan hamstereita ja jos rahat riittää, voidaan käydä vaikka pizzalla. Olethan 16-vuotias.
-Mies 28v-
En ikinä ottaisi itselleni komeaa miestä! Yhtään kiinnostavaa en ole vielä tavannut. Ja jos on nuoresta asti tottunut naisten huomioon, niin "parempaan" vaihtaminen silloin kun ongelmia tulee on liian helppoa. Erityisesti ihmettelen naisia jotka haluavat miesten olevan paremman näköisiä kuin he itse, vaikkei ole edes kompensoivia muita ominaisuuksia (huumorintaju, karisma jne). Aina valitetaan että miehet ajattelevat alapäällään mutta kyllä sitä tekevät naisetkin! Todella monella ikisinkulla (varsinkin ne koulutetut, omillaan pärjäävät naiset) on täysin väärä kuva omasta markkina-arvostaan. Ajatellaan että nyt kun on koulutettu ja menestynyt niin on "ansainnut" itselleen sen yhtä menestyneen ja komean miehen. Onnistuu todella harvoilta.
Vaikutat lapselliselta kusipäältä. Naiselta, joka ei vielä ole nainen.
Sinulta puuttuu empatia, käytöstavat ja henkisyys.
Henkinen kastroiminen viittaa sadismiin. Ehkä haet kumppaniksesi tiedostamatta madokistimiehen, joka haluaa tulla kastroiduksi. Tarvitset itsellesi narsistisen, tunnekylmän ja etäisen, alustavan miehen.
Kuulostaa kyllä enemmän kuivakalta narsistilta. Onko isot tissit?
Mies, 30v
Mitä ihmettä sä suhteelta haluat? Eli mies haluaisi ilahduttaa sinua esimerkiksi sillä Pariisin matkalla, mutta eihän se sinulle, maailmannaiselle, riitä? Ja auta armias, jos miehellä olisi tarjottavana vain rakkautta tai muuta suhteen kannalta yhtä turhaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:13"]
Harvassa on miehet jotka pystyy iloitsemaan aidosti naisensa menestyksestä.
[/quote]
Eivät välttämättä niin harvassa, mutta yleensä tuollaiset miehet ovat niiden menestyneiden naisten mielestä luuserivätyksiä. Jos nainen hakee piinkovaa voittajatyyppiä ja sellaisen saa, ei pidä ruikuttaa että miehen luonne on kova ja kilpailunhaluinen.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:38"]
Ymmärsin itse ap:n aloituksen niin, että hän ei voi olla oma itsensä, nauttia normaalisti saavutuksistaan ja osaamisestaan, eikä edes käyttäytyä omana itsenään, vaan joutuu ns. pitämään kynttiläänsä vakan alla.[/Quote]
Tämä on varmasti totta. En näe syytä epäillä hänen kokemustaan, mutta siihen en usko, että se mitä hän kertoo miehistä olisi totta. Se pätee vain niihin miehiin, joista hän itse on viehättynyt ja kumppanikseen valinnut. Tälläkin palstalla on paljon enemmän naisten valitusta siitä, että miehet eivät halua olla päteviä ja "ottavia" alfoja, ja oma kokemukseni (miehenä) vahvistaa sitä samaa. Pieni hienosäätö omiin parinvalintakriteereihin voisi olla paikallaan.
Ja sitä on turha valittaa, että ei saa miestä, joka on samaan aikaan miehekäs johtahja-alfa ja toisaalta tasavertainen naista ja hänen menestystään tukeva kumppani. Ei kukaan muukaan saa tässä maailmassa ristiriitaisuuteen asti täydellistä puolisoa. Jos ei voi tehdä kompromissejä, ei ole parisuhdekelpoinen.
Kylmältä kuulostaa. Itselläni ei ole koskaan ollut vastaavia ongelmia miesten kanssa. Aina on löytynyt mielenkiintoista seuraa, jotka auttavat, tukevat ja kannustavat. Ja ihan fiksuksi ja päteväksi ihmiseksi lasken itseni.
Melko säälittävältä ja kapeakatseiselta asenteelta tuntuu sekin, että kun Pariisi on kerran käyty, siellä ei ole enää mitään uutta nähtävää ja koettavaa. Takaan, että eräs Euroopan suurimmista ja monipuolisimmista kaupungeista tarjoaa niin monta eri kokemusta kuin vain haluaa etsiä. Mutta siitähän aloittajan viesti kertoikin: umpimielisestä suhtautumisesta elämään, ihmisiin ja asioihin, ylimielisestä ja kyllästyneestä asenteesta, joka ei salli uusia näkökulmia.
En ajattele miesten olevan huonompia eikä mitään ongelmaa olisi, jos mies nimenomaan olisi sinut itsensä ja sen kanssa että ei kaikessa pärjää minulle. Mutta monelle miehelle se on äärimmäisen vaikeaa: sitten tulee juuri tätä materialla leuhkimista ja sitä että usein mies on jotenkin heti puolustuskannalla ja saattaa jopa alkaa ilkeäksi tai aggressiiviseksi. Toinen merkki on, että alkaa tulla ongelmia seksin kanssa. Koen, että jotenkin henkisesti kastroin tällaiset miehet tahtomattani niin etten kohta saa enää seksiäkään. En ole koskaan ilkeä tai pahantahtoinen, mutta suora ja avoimen itsevarma ehkä. En välitä materiasta millä miehet yrittää tehdä vaikutuksen. Voisin hyvin olla rutiköyhän miehen kanssa jos se ei aina kuitenkin osottaituisi ongelmaksi sille MIEHELLE.