Mitä sanaa teillä käytetään tyttöjen sukupuolielimistä?
Raskausviikko 37 pyöräyttää mieleen mitä kummallisempia ajatuksia. Omasta mielestän pimppi ja pimppa tuntuu molemmat jotenkin likasilta (??) eikä niin neutraaleilta kun esimeriksi pippeli :D Mitä sanoja teillä on ollut käytössä?
Kommentit (31)
Ei ole lapsia, mutta itse olen muistaakseni käyttänyt sanaa alapää tai pienenä pimppi jos jostain syystä piti sanoa jtn siihen liittyvää.
Pympytti, rähmälaari ja samettivakonen
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:06"]
Simpukka
[/quote]
Oikeasti? :D
Etupylly keskustelu alkakoot välittömästi. Meillä se on pimppi.
Alkujaan pimppi ja pimppa tarkoittivat juuri nimenomaan vain lasten ei-seksualisoituneita sukuelimiä. Tämä AV ja muut foorumit (netin ja naistenlehtien) ovat muuttaneet niiden sanojen merkitystä, koska likaisella mielellä varustetut mammat ja muut naiset ovat päässeet noilla sanoilla seksuaalisesti piehtaroimaan kuin siat tunkiolla. Mikään ei ole ole niin sairas kuin naisen seksualisoitunut mieli, jota he yrittävät ikävä kyllä miesten ongelmaksi projisoida. Ikävä fakta on esim. se, että raiskatuksi tulemisesta fantasioivia naisia on monta kertaluokkaa enemmän kuin miehiä, jotka haluaisivat ketään raiskata.
Mistä muustakaan tässä AP:n aiheessa on kyse, kuin naisen omasta sairaasta mielestä.
Mies33
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:19"]
Spermaämpäri
[/quote]
"isi mikä mulla on täällä housuissa"
"no se on maiju-pieni sun spermaämpäris"
Etupylly, no eiku pimppi ihan pienenä.Isompana alapää.
Etupeppu, oli jo lapsuudenkodissani. Meillä tytöt tykkääväkin käyttää sitä sanaa, vaikka koulussa ovat oppineet muitakin versioita. Tämä sopii meille :)
pimpasta tulee mieleen vaan pimpparauta yms. 80-luvun "huumori"