Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä syystä olet pistänyt välit poikki (ex-)ystävääsi?

Vierailija
08.04.2014 |

Miten se on vaikuttanut muihin ihmissuhteisiisi?

Oletko jäänyt odottamaan anteeksipyyntöä tai oletko antanut anteeksi?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareita koko remmi.
Odotetaan vieläkin..Ja uskon,että saan odottaa aika kauan =D

Vierailija
22/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pitää on-off suhdetta jo viidettä vuotta ja saan olla tsemppari aina erossa ja yhteenpaluussa. Pistin välit poikki, koska en jaksa käyttää aivokapasiteettiani tuollaiseen moskaan. Lisäksi hänellä on alkoholiongelma ja on täys läheiriippuvainen luuseri, joka aina soittaa kun seinät kaatuu päälle ja tarvitsee psykologia. Ja ne seinät kaatuvat useamman kerran viikossa siis..! Nyt on ihanan kevyt olo ja keskityn toisiin ystäviini. Ehkä toivotan hyvät joulut, mutta en muuta toivottele ainakaan tällä hetkellä. Tulevaisuudesta en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ottamatta enää yhteyttä ystävään joka ei pystynyt ikinä puhumaan muista kun itsestään.

Jätin toisen ystävän kun muutin pois paikkakunnalta eikä ollut enää mitään puhuttavaa.

Jätin kolmannen ystävän huomaamattani, kumpikaan ei ole ollut enää yhteydessä muutamaan vuoteen. Tämä oli hyväkin ystävä olevinaan. Joskus mietin mitä hänelle kuuluu. En silti ota yhteyttä.

Vierailija
25/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:41"]Jatkuva selän takana perättömien juoruilu, kieroutunut luonne ja ympärillä olevien ihmisten manipulointi. Muutti onneksi toiselle paikkakunnalle, tosin jaksaa ihmetellä kun en hänen pienokaistaan ole rynnännyt sinne katsomaan. Huhuh.
[/quote]Tunnetaankohan me sama nainen, Joensuuhun muutti H:sta? Ja on pieni vauva hänellä? No, syyt on samat :)

Vierailija
26/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valehtelu ja pettäminen.

Väitti minulle vielä kirkkain silmin, kun jäi syrjähypystä ettei ole minua pettänyt. Minun onnekseni mieheni puhelin oli pöydällä ja siihen tuli viestin jonka molemmat näimme: "kiitos mukavasta viikonlopusta ;)". Minulle mies sanoi olevansa duunikaverien kanssa saunaillassa.

Ikinä ei ole anteeksi pyytänyt enkä ole sitä vaatinut.

Vierailija
27/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti silloin kun oli vailla kyytiä, rahaa, muutto- tai siivousapua, avomies oli antanut turpaan taas tms. Kun pyysin häntä kylään tai apua johonkin niin aina oli jotain ettei ehtinyt. Ikinä ei ottanut itse yhteyttä. Puolitoista vuotta kun olin ainut joka piti yhteyttä niin loppui kiinnostus.

Vierailija
28/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välit menneet yhteen ystävään. Asuttiin kimpassa jonkun aikaa ja välit alkoi rakoilla kun en tehnyt/toiminut kuten tämä mun ystävä olis halunnut. Hän ei ymmärtänyt erilaisuutta (en ollut yhtä järjestelmällinen kuin hän), tai sitä, että aloin seurustelemaan. Nälviminennja vittuilu olivat jokapäiväistä. Minusta ja mun poikakaverista (nykyinen aviomies ja lapseni isä) hän levitteli uskomattomia juoruja ja muutenkin jauhoi paskaa kaikille. Välit tulehtuivat niin pahoiksi että jouduin muuttamaan pariksi kuukaudeksi takaisin kotiin koska en enää voinut asua tämän ihmisen kanssa. Muualla asuessani tämä ex-kaveri majoitti mun huoneessa muita kavereitaan, ne siis nukkuivat mun sängyssä ilman mun lupaa! Tätä tapahtui useamman kerran, joten sitä ei voi yhden känni-illan piikkiinkään laittaa. Tämä henkilö yritti lähestyä mua noin vuosi sen jälkeen kun ystävyys karahti kiville, mutta koin että en halua häntä takaisin elämääni (olisi aiheuttanut vaan harmia).

Vierailija
30/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasi rahaa ja tavaroita eikä maksanut takaisin/palauttanut niitä tai jos palautti, tavarat oli rikki. Koki, että tämä oli ok, koska mulla (opiskelijana?!) oli hänen mielestään enemmän rahaa kuin hänellä ja muutenkin "helpompi elämä". Suuttui minulle kun pyysin maksamaan velkojansa ja haukkui minua ympäriinsä yhteisille kavereille ja päin naamaa. Puhui vain omista asioistaan/ongelmistaan ja tuppasi kylään esim. seitsemältä aamulla tai yhdeltätoista illalla arkipäivänä kun ei pystynyt olemaan yksin. Aiheutti ongelmia parisuhteeseeni käytöksellään. Lähenteli eksääni.

Siinä taisi olla vakavimmat syyt. Täytyy sanoa, etten kaipaa tätä ystävyyttä ja nyt kun kirjoitin tuon tuohon, mietin miksi ihmeessä olin ystävänsä kymmenen vuotta :D

Vierailija
31/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viina, väkivalta ja vieraat naiset

Vierailija
32/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:54"]

Kaverini löi muutama vuosi sitten välit poikki kanssani, koska en mennyt hänen kanssaan samaan opiskelupaikkaan :D

[/quoteMull toisin päin. Kyse oli eräänlaisesta ammattimme 'lisäkoulutuksesta' johon olin hakenut. Kerroin asiadta ystävälle ja kysyin, joskos häntäkin kiinnostaisi - samalla alalla kun ollaan. Hän ei ollut kiinnostunut ja koulutuksen maksullisuus oli myös esteenä.

Minut hyväksyttiin koulutukseen ja mainitsin asiasta kahvittelun lomassa. Sen jälkeen en ole hänestä kuullut. Pari kertaa yritin itse soitella, mutta en ole niin tyhmä, että alkaisin roikkumaan kun vastaanotto oli niin tylyä. Aikaa tästä 3v. Sitä ennen yhteyttä pidettiin väh. 2krt/vko. 

Vierailija
33/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettavuuden+liiallisen alkoholinkäytön takia.

Vierailija
34/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan jok'ikisessä tapauksessa ystävyys otti minulta enemmän kuin antoi. Vedin myös kerran teini-iässä välit poikki lähes kaikkiin ystäviini, kun alkoi tuntua, etten halua sittenkään kuluttaa loppuelämääni kaljaa kitaten, kaupasta varastellen ja erilaisia päihteitä kokeillen. Olen aika herkkä tapaus, joten tuon jälkeenkin olen joutunut katkaisemaan välejä, kun on tuntunut että ystävästä saamani vaikutteet eivät ole sellaisia, joita haluan itselleni. En ole missään noista tapauksista katunut valintojani päivääkään.

Vierailija
35/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti iskeä aviomiestäni useasti sekä piinasi narsistisella luonteellaan minua vuosikaudet

Vierailija
36/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskeli kaverini miehen kanssa ja vokotteli myös omaani. Paljastui vampiksi kymmenen vuoden ystävyyden jälkeen.

Vierailija
37/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian takertuva ja mustasukkainen miehestäni ja lapsistani.

Jouduin myös "salaa" tapaamaan muita ystäviäni.

Vierailija
38/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys otti enempi kuin antoi.

Yhteydenpito oli yksipuolista (ellei joku tarvinnut jotain)

Suutin syy epäluotettavuus ja asioiden kuittaaminen" aloitetaan puhtaalta lehdeltä".

Vierailija
39/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut välit kahteen ystävääni (olivat myös keskenään ystäviä), molempiin samoista syistä: liiallinen omistushaluisuus ja kontrollifriikkiys. Kun aloitin parisuhteen, molemmat vaativat kirjallista(!) aikataulua, johon merkitään tapaamisajat, jotta vietän varmasti saman verran aikaa ystävieni kuin poikaystäväni kanssa. Kun sitten muutin rakkauden perässä toiselle paikkakunnalle, oli jokapäiväistä, että kumpikin vaatimalla vaati minua muuttamaan takaisin vedoten esimerkiksi siihen, että en välittänyt heistä, olin hylännyt heidät, en pitänyt heidän tarpeitaan minkään arvoisina. Lisäksi he lyttäsivät poikaystäväni maan rakoon ja ehdottelivat jopa hänen läsnäollessaan minulle sopivampia puolisoita. Nämä ja sata muuta syytä johtivat välien katkaisuun.

En jaksanut enää. Leikkikööt keskenään.

Jos tunnistat itsesi tästä viestistä, sanon sinulle vain, että hetkeäkään en ole ystävyyttämme kaivannut.

Vierailija
40/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teininä katkaisut välit useampaan "ystävääni". Eräs sukulaiseni on hyvin tunnettu muusikko ja noh... ei ne olleet mun ystäviä, halusivat sanoa hengaavansa tän sukulaiseni kanssa. Tää selvisi, kun jossain vaiheessa eivät mulle enää muusta puhuneetkaan ja vain hehkuttivat häntä ja kyselivät milloin voin järjestää tapaamisen. Lopulta myönsivät asian, että ei niitä mun seura muuten kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi