Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosteusvoide ja kulmakarvat...

Vierailija
06.05.2014 |

Laitatteko te kosteusvoidetta myös kulmakarvoihin vai annatte vaan olla? Jos laitatte, niin miten saatte sen sinne alle? Jos sitä vaan tunkee siihen päälle, niin ne karvat menee ihan sotkuun ja pilalle ja kuivunutta voidetta saa niistä karvoista irrotella työllä ja vaivalla... 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita päälle. Miksi sinäkään laittaisit, jos koet, että karvat menee sotkuun?

Höntti. Laitan silmänympärysiholle silmänympärysvoidetta (ylä- ja alaluomelle) ja muuta rasvaa sitten kulmakarvojen yläpuolelle ja muualle naamaan.

Jos kulmakarvojen kohdalla ihosi on kuiva niin laita vaikka öisin rasvaa niihin.

Tarvitsiko tätä nyt ihan oikeasti kysyä? 

Vierailija
2/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yölläkö se rasva ei sitten sotke?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan myös kulmakarvoihin kosteusvoidetta. Kun sen hieroo niiden päälle, se menee sinne ihoon asti. Ja ei mikään normaali kosteusvoide kuivu niihin kiinni, vaan se imeytyy siihen ihoon (ja karvoihin). Kulmakarvat menee sotkuun, mutta sitten kun voide on imeytynyt ne voi taas siistiä kuosiinsa. Annan kosteusvoiteen imeytyä hyvin ja sitten vasta meikkaan. Ja öisin minulle on aivan sama, onko kulmakarvani sotkussa vai ei.

Vierailija
4/5 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se voide tuki karvatupet ja haittaa karvojen kasvua? Jätä kulmakarvat rauhaan, jos haluat pitää ne päässäsi!

Vierailija
5/5 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... ei ole ikinä ollut tuollaista ongelmaa =O Mun kosteusvoiteet kyllä imeytyy ihoon/karvoihin, eikä kuivu koppuraksi mihinkään... Eikä mulla ole metrisiä kulmakarvoja, jotka sotkeentuisi yhtään mitenkään milloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän