Yritin ottaa yhtä asiaa esille sairauteeni liittyen, miesystävän luona, hän sanoi "älä puhu, istu vaan siinä ja näytä nätiltä"
Tuli kyllä nöyryytetty olo. Tiedän että sairauteni on hänelle vaikea paikka, niin on tietty itsellenikin. Olisiko silti liikaa pyydetty että saisin vähän ymmärrystä? Ahdistaa kun ei ole ketään kenelle puhua.
Kommentit (19)
Ja sinä jäit siihen istumaan näyttäen nätiltä?
Käske kadota. Täysin turha olento - niin ihmisenä kuin miehenäkin. Ehkä korona korjaa hänet. Toivotaan niin. Saastainen elukka.
Kuulostaa aivan entiseltä miesystävältäni, K. M. Hän viljeli tuollaista "huumoria",
Kuulostaa provolta, niin kohtuuttoman töykeä ja hirveä lause. Siltä varalta ettei ole provo, niin pakene suhteesta kun vielä voit.
Suostuuko hän siis ikinä keskustelemaan sairaudestasi tai olemaan empaattinen sen suhteen, vai oliko tilanne mahdollisesti epäsopiva kyseiselle keskustelulle? Jos esimerkiksi itse olisin järkännyt romanttisen illallisen miesystävän kanssa toivoen hyvää tunnelmaa ja eroottista latausta, ja hän alkaisi tarpeettomasti jauhamaan kroonisesta sairaudestaan, niin kyllä mua vähän ärsyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Suostuuko hän siis ikinä keskustelemaan sairaudestasi tai olemaan empaattinen sen suhteen, vai oliko tilanne mahdollisesti epäsopiva kyseiselle keskustelulle? Jos esimerkiksi itse olisin järkännyt romanttisen illallisen miesystävän kanssa toivoen hyvää tunnelmaa ja eroottista latausta, ja hän alkaisi tarpeettomasti jauhamaan kroonisesta sairaudestaan, niin kyllä mua vähän ärsyttäisi.
Ei suostu. Se on hänestä teeskentelyä, koska ei näy ulospäin. Myös kipujani vähättelee "toihan on vähän niinkun ämm ien menkkakivut että niistä pidetään hirveä meteli vaikka ne on vaan pään sisällä"
Ap
Etsi itsellesi oikea mies, jätä toi pelle.
Millaisessa tilanteessa tämä tapahtui? Olitteko ihan kahden vai oliko miesystäväsi luona vieraita. Puhutko sairaudestasi usein miehellesi ja miten se vaikuttaa sinun elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suostu. Se on hänestä teeskentelyä, koska ei näy ulospäin. Myös kipujani vähättelee "toihan on vähän niinkun ämm ien menkkakivut että niistä pidetään hirveä meteli vaikka ne on vaan pään sisällä"
Ap
Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa?
Suhteessa oleminen on vapaaehtoista ja henkilön saa valita ihan itse. Joskus vaihtamalla paranee.
Jos olet nätti niin saisit helposti sinua hemmottelevan kilttiksen.
Mies sanoi ihan oikein.
Ruikuttamisesta ei mitkään asiat paremmaksi muutu.
Mikä saa naisen katsomaan tuollaista sovinistia?
Jätä se 🐷. Toivottavasti hän pysyy terveenä. Anna nauttia niin kauan, kun pysyy. sairauksista pitää pystyä puhumaan puolison kanssa. Ei valittamaan jatkuvasti kannata ruveta kumminkaan.
Emma K. kirjoitti:
Mies sanoi ihan oikein.
Ruikuttamisesta ei mitkään asiat paremmaksi muutu.
Onko asiasta puhuminen ruikuttamista?
Miesystäväsi ei ole terapeuttisi.