Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin ottaa yhtä asiaa esille sairauteeni liittyen, miesystävän luona, hän sanoi "älä puhu, istu vaan siinä ja näytä nätiltä"

Vierailija
29.11.2020 |

Tuli kyllä nöyryytetty olo. Tiedän että sairauteni on hänelle vaikea paikka, niin on tietty itsellenikin. Olisiko silti liikaa pyydetty että saisin vähän ymmärrystä? Ahdistaa kun ei ole ketään kenelle puhua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi ei ole terapeuttisi.

Vierailija
2/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä jäit siihen istumaan näyttäen nätiltä?

Vierailija
4/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske kadota. Täysin turha olento - niin ihmisenä kuin miehenäkin. Ehkä korona korjaa hänet. Toivotaan niin. Saastainen elukka.

Vierailija
5/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä lähdit heti?

Vierailija
6/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan entiseltä miesystävältäni, K. M. Hän viljeli tuollaista "huumoria",

Vierailija
7/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni.

Vierailija
8/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta, niin kohtuuttoman töykeä ja hirveä lause. Siltä varalta ettei ole provo, niin pakene suhteesta kun vielä voit. 

Vierailija
9/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuuko hän siis ikinä keskustelemaan sairaudestasi tai olemaan empaattinen sen suhteen, vai oliko tilanne mahdollisesti epäsopiva kyseiselle keskustelulle? Jos esimerkiksi itse olisin järkännyt romanttisen illallisen miesystävän kanssa toivoen hyvää tunnelmaa ja eroottista latausta, ja hän alkaisi tarpeettomasti jauhamaan kroonisesta sairaudestaan, niin kyllä mua vähän ärsyttäisi.

Vierailija
10/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuuko hän siis ikinä keskustelemaan sairaudestasi tai olemaan empaattinen sen suhteen, vai oliko tilanne mahdollisesti epäsopiva kyseiselle keskustelulle? Jos esimerkiksi itse olisin järkännyt romanttisen illallisen miesystävän kanssa toivoen hyvää tunnelmaa ja eroottista latausta, ja hän alkaisi tarpeettomasti jauhamaan kroonisesta sairaudestaan, niin kyllä mua vähän ärsyttäisi.

Ei suostu. Se on hänestä teeskentelyä, koska ei näy ulospäin. Myös kipujani vähättelee "toihan on vähän niinkun ämm ien menkkakivut että niistä pidetään hirveä meteli vaikka ne on vaan pään sisällä"

Ap

Vierailija
11/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi oikea mies, jätä toi pelle.

Vierailija
12/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa tilanteessa tämä tapahtui? Olitteko ihan kahden vai oliko miesystäväsi luona vieraita. Puhutko sairaudestasi usein miehellesi ja miten se vaikuttaa sinun elämääsi?

Vierailija
13/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suostu. Se on hänestä teeskentelyä, koska ei näy ulospäin. Myös kipujani vähättelee "toihan on vähän niinkun ämm ien menkkakivut että niistä pidetään hirveä meteli vaikka ne on vaan pään sisällä"

Ap

Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
14/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa oleminen on vapaaehtoista ja henkilön saa valita ihan itse. Joskus vaihtamalla paranee.

Vierailija
15/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nätti niin saisit helposti sinua hemmottelevan kilttiksen.

Vierailija
16/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi ihan oikein.

Ruikuttamisesta ei mitkään asiat paremmaksi muutu.

Vierailija
17/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa naisen katsomaan tuollaista sovinistia?

Vierailija
18/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 🐷. Toivottavasti hän pysyy terveenä. Anna nauttia niin kauan, kun pysyy. sairauksista pitää pystyä puhumaan puolison kanssa. Ei valittamaan jatkuvasti kannata ruveta kumminkaan.

Vierailija
19/19 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Mies sanoi ihan oikein.

Ruikuttamisesta ei mitkään asiat paremmaksi muutu.

Onko asiasta puhuminen ruikuttamista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi