Tämän päivän kolmannen maailman ongelmasi?
Aloitan: en voi sietää sitä, että sanonnan nam nam tilalla käytetään omnom tms. muuta epäsuomalaista paskaa.
Kommentit (23)
AV:n huoltokatko jatkui ja jatkui koko päivän.
Yritin "lukea" blogeja koska en ole pahemmin sitä koskaan tehnyt koska olen lehti-ihminen eli luen mieluummin lehtiä kun katson nettiä, ja koska halusin jotain kevätinspiraatiota nyt sekä vaatetuksen että sisustuksen merkeissä (huom; jotta voisin välttää taas 20-30 kpl eri lehden ostamisen marketista tai kiskalta), mutta kun klikkasin itseni yhden kautta toiseen ja siitä seuraavaan ja taas seuraavaan, niin jokainen niistä pomppasi valkoisena, ilmeettömänä, persoonattomana ja ne näytti ihan samalta sillä kun pariin kymmeneen blogiin klikattuani kuvittelin taas palanneeni edellistä edeltävään vaikka minulla muuten hyvä valokuvamuisti, sillä aivan saman näköiset valkoiset kaapit, läpinäkyvät kalusteet, logolaukut, kengät, matkakuvat, päiväpeiton tai torkkupeiton näköiset merkkihuivit, sisustustyynyt, kampaukset, ryijymatot, astiat, lasit, salaatit, fiinit rasialeivonnaiset, kuplivat juomat toistuivat ja toistuivat... kaikki kuvat otettu vielä ihan samalla tavalla, ja kaiken päälle vielä ne samat mainoslinkit! Blogien nimet oli sellaisia tasapaksuja etteivät edes jääneet mieleen.
Siis onko nuo ihmiset koteineen ajettu jonkin salaisen kloonauskoneen läpi nettiin vai miten tuo voi kertakaikkiaan olla mahdollista???
Nyt päätä särkee ja näen laukkujen logojen varjokuvia silmäkulmissani kun katson seinään päin :(
Ärsyttää, kun pitäisi jaksaa pestä naama. En millään kehtasi nousta sohvalta ja kävellä 2 metriä vessaan ja ottaa pesuainetta, saatikka kastella sitä naamaa. Kauhea vaiva. Ja mulla loppu kuivatut hedelmät, enkä kehtais sinne kauppaankaan lähteä. Mulla on toooosi löysä päivä...