Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummasta nyt pidän kiinni: periaatteet vai mies?

Vierailija
08.04.2014 |

Voi hemmetin hemmetti kun en tiedä oonko ihan typerä vai syystä jarruttelen!

Olen aina ehkä suoraan sanottuna kattonut vähän kieroon tuttuja ja tutuntuttuja naisia, jotka itse ovat parikymppisiä ja laittavat hynttyyt yhteen joiden 30-35-vuotiaiden miesten kanssa, joilla on lapsia edellisistä suhteista. Oonpas tainnut muutamat kerrat joillekin ystävillenikin ihan päivitellä, että ei hyvänen aika tuommoseen uusperherumbaan en näin nuorena itseäni heittäis ja alkais äitipuoleksi kun itsekin olen melkein vielä lapsi. Ja ainakaan en haluaisi lapsia miehen kanssa, joilla jo niitä on jonkun toisen kanssa.

No missäs sitten olen nyt? Rakastunut just tommoseen mieheen. Hänellä on tytär ja poika edellisestä suhteesta, ikää 35 (minä 23). Tutustuttiin, kaverustuttiin ja pikkuhiljaa tässä on tullut viihdyttyä sen verran yhdessä, että lopulta ihastuin ja mies tunnusti ihastuneensa myös minuun ennen kuin ehdin omista tunteistani sanoa.

Nyt vaan epäilyttää. Oikeasti tuntuu, että en lähde pelleilemään mitään suhdejuttua jos en tosissani aio ihmisen kanssa tulevaisuutta suunnitella.

Mitä mieltä te olette? Onko typerä "periaate" ja koitan unohtaa sen ja katsoa tämän kortin loppuun?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa samaa mieltä, mutta rakastumisellahan ei voi mitään. Sun periaatteesta voi olla sen verran hyötyä, että et suinpäin ryntää "leikkimään kotia ja perhettä" miehen kanssa. Olet sen verran nuori, että sulla ei ole kiire lapsiin tms. ei seurustelussa ole mitään vikaa. Sun kannattaa vaan selvittää, että onko teillä yhteiset arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Mies esim. ei välttämättä enää haluaisi lapsia. Rauhassa seurustelette ja tulevaisuus näyttää pikkuhiljaa mitä suhteenne tuo tullessaan. Et suinpäin mene mukaan miehen ja lasten yhteisiin juttuihin. Mies voi esitellä sut uutena ystävänä ja joskus olet heidän kanssa mukana ja joskus et eli annat lasten pikkuhiljaa myös sulatella sua.

Vierailija
2/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällä kävi ihan samoin. Ja rakastui 12 v vanhempaan mieheen, jolla on 3 lasta. Seurustelivat 5 vuotta ja tämän ajan ystävä odotti sormusta ja kosintaa. VAsta karkauspäivänä tuli homma selväksi, mies ei halunnut enää ikinä naimisiin ja ei missään nimessä halunnut enää lisää lapsia. Ex.n kanssa oli aikamoista säätämistä kaiken aikaan.

Onneksi lähti liitosta mutta sanoi oli hyvin vaikeaa, koska arki oli jo rullannut vuosia, hän oli äitipuoli, asuivat yhdessä ja yhtäkkiä asui yksin vuokra-asunnnossa.

Eipä mennyt aikaakaan kun löysi elämänsä miehen, menivät naimisiin ja heillä on nyt 3 yhteistä lasta. Ex vuosia ruikutti perään, mutta onneksi pysyi vahvana. Helppoa ei ollut.

Itse seurasin tätä vuosia vieressä ja kun tapasin mieheni, me käytiin tämä keskustelu tulevaisuudesta 2 kk jälkeen, kun tajusin että tämä voisikin olla minun tuleva aviomieheni. Ja asiat helpottuivat suunnattomasti tämän jälkeen.

Kerro että haluat viim siihen ikävuoteen mennessä naimisiin, haluat 2-3 lasta jne. Mitä mies siihen suhtautuu. Ja sen mukaan teet omat ratkaisusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän periaatteen 'jos otat et aja' mutten sitä ettei saisi ihastua tai rakastua johonkin tietynlaiseen ihmiseen.

Vierailija
4/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on eronnut? Saisitko helposti omaa ikäluokkaasi ja elämäntilannettasi vastaavan miehen?

Vierailija
5/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsia ylipäätään niin nythän saisit "valmiin paketin". 

Vierailija
6/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaate ei vie sua vihille

Vierailija
7/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vaatii, oma tyttäreni elää tuollaista elämää. Ikäeroa mieheen on vain 9v ja lapsia yksi.

Heillä tosin on aika monta plussaa puolellaan.

Alusta asti mies on tehnyt selväksi että joka toinen viikko hän on ensisijaisesti isä.

Tyttäreni oli jo "elänyt" ennen tapaamista eli ei ollut ihan tytönhupakko, takana pitkä suhde ja elämää ulkomailla sekä itsenäisesti.

Ovat itsenäisiä ja osaavat puhua myös vaikeista asioista, esim asuinpaikasta joka on sidottu miehen exään.

Välit pojan äitiin ovat hyvät ja viikko-viikko elämässä on mahdollisuus joustoonkin tarvittaessa.

Täytyy myöntää että ihaillen katson vierestä toimintaa, varsinkin kun vertaanomaan avioeroon.

Vierailija
8/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:17"]Periaate ei vie sua vihille

[/quote]

Eikä naimisiinmeno hinnalla millä hyvänsä ole mikään tavoite.

Vierailija
9/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta sitoudu perheelliseen noin nuorena. Tee itse omat lapsesi ja anna ukkelin etsiä omanikäistään naisseuraa. :)

Vierailija
10/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaat sille pesää nyt tuommoiset 10 vuotta ensi alkuun ja sitten katsot, mitkä on mietteet.

T. yh-isä minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi