Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö naiset todellakaan ymmärrä?

Vierailija
08.04.2014 |

Eivätkö naiset todellakaan ymmärrä, että miksi miehet kokevat suurta inhoa vasta synnyttänyttä pillua kohtaan?  Se on miehille mitä suurin turn off. Viittaan esim. seuraavaan keskusteluun: http://www.vauva.fi/keskustelu/3961274/ketju/miehen_haluttomuus

Onko teissä naisissa oikeasti noin ymmärtämättömiä tapauksia? Vai onko kyse siitä, että oma paska halutaan saada näyttämään herkulta vaikka väkisten?

Mies33

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:51"]

Jos miehellesi kelpaa pilllu kuin pillu, ja olette yhdessä onnellisia, niin hyvä teille! En lähde teitä tietenkään tuomitsemaan. Joku toinen nainen saattaisi olla hieman huolestuneempi sen suhteen, jos miehelle kelpaisi pillu kuin pillu. Esim. itse olen miehenä kranttu, eikä minua seksuaalisesti edes sytytä kaikki pillut - miksi edes pitäisi? Vastaavasti jos saisin tietää, että naiselleni kelpaisi muna kuin muna, niin en pitäisi siitä. Todennäköisesti jättäisin sellaisen naisen. Olen ylpeä voidessani sanoa, että olen vastannut kielteisesti useamman naisen ehdotukseen kuin moneenko olen suostunut. Pidän hieman säälittävinä sellaisia miehiä, jotka ovat valmiita seksiin aivan kenen naisen kanssa tahansa. En anna mitään arvoa sille, jos mies on ns. "panomies", joka on kyllä ollut lukuisten naisten kanssa, mutta laadun kustannuksella.

Mies33[/quote]

Selvennyksenä: Mieheni ei myöskään ole olettamasi (?) panomies, jolle kelpaa pillu kuin pillu. Ensiksikin pillun piti olla hyvän tuoksuinen ja siinä ei saanut olla raapivaa sänkeä (ei tykkää ajelluista). Hänelle oli kuitenkin kovasti merkitystä KENESSÄ se pillu on kiinni. :D Eli rakastui kokonaisuuteen ja hänellä on ihan omanlaisensa naismaku. Kuka tahansa nainen ei olisi kelvannut. Vaatimuksena oli mm. että piti olla muotoja mieluiten koosta L-XL, kapeampi vyötärö, pyöreä perse ja isot tissit. Lisäksi halusi, että naisensa on älykäs ja hänellä pitää olla vähintään alempi korkeakoulututkinto. Hän halusi myös, että naisensa on hellä ja suvaitsevainen. Hän halusi, että hänen naisellaan on hyvä itsetunto ja siitä kertova ryhti. Hän halusi, että hänen naisensa on leikkisä ja huumorintajuinen, mutta tarvittaessa vakava. Hän halusi, että hänen naisensa on kokeilunhaluinen ja lähtisi yhtälailla metsään vaeltamaan, reiveihin, museoon, oopperaan tai miehen edustustilaisuuksiin, jossa on iltapukukoodi. On itse kertonut näistä vaatimuksistaan jo siinä vaiheessa kun deittailtiin. Nuorempana sanoi olleensa Wham-bang-thank-you-ma'm-man ja silloinkin hänellä oli kriteerinsä, mutta todenneensa että haluaa kuitenkin mieluimmin sen yhden oman, jonka kanssa jakaa koko elämän.

Ja myös minulla oli omat kriteerini miehen suhteen. ;)

Vierailija
62/65 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/1370339/ketju/pahimmat_repeamat_synnytyksessa

Jos naiset eivät itsekkään tykkää pillustansa synnytyksen jälkeen, niin miksi miesten pitäisi kiihottua niistä riekaleiksi revenneistä , kebablihamukeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provotkin olivat ennen laadukkaampia.

Vierailija
64/65 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen haluaa harrastaa seksiä kun synnyttämisestä on vähän aikaa. Kyllä varmasti se mies on hinkumassa ennemmin.

Naisvihaaja provo.

Vierailija
65/65 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehelle vaikea ymmärtää, että vastasynnyttänyt nainen ei ensimmäiseksi ajattele seksiä? Se on kamalaa, kun synnytyslaitoksella joudutaan kirjoittamaan vastasynnyttäneen miehelle todistus, että ei se nyt käy, kun ei mies tunne luotaista inhoa vastasynnyttänyttä toosaa kohtaan. Näitä kätilöt taitavat kirjoitella vieläkin.

Mistä aloittaja on kuvitellut vastasynnyttäneen naisen tarjoavan seksiä miehelleen ja loukkaantuvan, kun sille ei kelpaa? Totuus on se, että tuore synnyttäjä ei todellakaan ole k**** vailla ja on vilpittömästi iloinen, kun mieskin on yhtä haluton.