Eivätkö naiset todellakaan ymmärrä?
Eivätkö naiset todellakaan ymmärrä, että miksi miehet kokevat suurta inhoa vasta synnyttänyttä pillua kohtaan? Se on miehille mitä suurin turn off. Viittaan esim. seuraavaan keskusteluun: http://www.vauva.fi/keskustelu/3961274/ketju/miehen_haluttomuus
Onko teissä naisissa oikeasti noin ymmärtämättömiä tapauksia? Vai onko kyse siitä, että oma paska halutaan saada näyttämään herkulta vaikka väkisten?
Mies33
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:27"]Kantturalauma vauhkoontuu kun vähänkin silittää vastakarvaan :D tuliko tää aihe muka jollekkin yllätyksenä? Jos haluatte että miehet ovat teitä kohtaan herrasmiehiä niin käyttäytykää itse kuin ladyt. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse
[/quote]
Ei lassukka osaa olla herrasmies vaan ne on täriseviä ja sosiaalisesti kömpelöitä reppanoita jotka purkaa huonommuuttaan täällä,
Ja se että arvostaa naisissa ulkonäköä ja sitä ettei ole jakanut koko kylälle EI ole naisvihaa. Ottakaa vastuu omasta käytöksestänne miehiä kohtaan älkääkä ulisko elämän realiteeteista. Kiitos. T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:05"]
ps. Uskon et ap on nainen.[/quote]
Kiva, kun nämä provoilijat aiheuttavat täällä miesvihaa. Saa sitten itse käsilaukusta ilman mitään syytä, jos menee tällaiselle provoilijoista hiiltyneelle naiselle juttelemaan.
[/quote]
Minusta on oikeasti tulossa miehiä pelkäävä/vihaava nuori nainen internetin takia. Tämä palstatyyppi laittoi liikkeelle alkusysäyksen ja sen jälkeen olen nähnyt samoja fraaseja toistelevia miehiä kaikkialla netissä. Naisia vihataan ihan hurjalla, repivällä raivolla ja minä aion ostaa vähintään raiskaushälyttimen, ellen jotain kättä pitempää.
[/quote]
Mutta se ei ole todellisuutta. Kun astut ovesta ulos ei siellä yleensä kukaan osoita naisvihaa. Nämä samat muutamat provoilijat tehtailevat aloituksiaan ja luovat vaikutelman siitä kuin kyseessä olisi yleinenkin mielipide.
Miehet ovat äidin(kin) kasvattamia, heillä on usein sisko. Harva mies on naisvihaaja, koska se on järjetöntä. Suurin osa miehistä haluaa löytää itselleen naisen jota rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:27"]
Kantturalauma vauhkoontuu kun vähänkin silittää vastakarvaan :D tuliko tää aihe muka jollekkin yllätyksenä? Jos haluatte että miehet ovat teitä kohtaan herrasmiehiä niin käyttäytykää itse kuin ladyt. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse
[/quote]
Sanavalintasi paljastaa armotta, ettei sinusta saisi herrasmiestä tekemälläkään.
Älä huoli, kyllä se katkarapusi vielä kasvaa. Vaikka olisi kuinka pieni, henkisen kasvusi puute on se ylivoimaisesti suurin ongelma.
Ei, en ole yllättynyt siitä, että pojansintit ovat olevinaan vitsikkäitä tällä palstalla. :-)
[/quote]
jos katkarapu alkaa kasvaa niin se vasta näin naisena huolettaisi :D totta en ole herrasmiesmäinen kun suomin oman sukupuoleni käytöstä. Et ole kyllä sinäkään :) mutta kyllä me naiset välillä kestetään suoraa puhettakin. Jos ei niin kannattaa harjoitella.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:32"]
Mutta se ei ole todellisuutta. Kun astut ovesta ulos ei siellä yleensä kukaan osoita naisvihaa. Nämä samat muutamat provoilijat tehtailevat aloituksiaan ja luovat vaikutelman siitä kuin kyseessä olisi yleinenkin mielipide.
Miehet ovat äidin(kin) kasvattamia, heillä on usein sisko. Harva mies on naisvihaaja, koska se on järjetöntä. Suurin osa miehistä haluaa löytää itselleen naisen jota rakastaa.
[/quote]
Juu, ei kannata kategorisesti alkaa pelätä miehiä. Suurin osa kunnollisia ja fiksuja.
Osalla saattaa esiintyä keskenkasvuisuutta tms. mutta useimmille käy hyvin viimeistään siinä vaiheessa kun löytävät naisen.
Opiskeluaikana huomasin, että usein nuoren miehen henkisen/fyysisen tilan hämmästyttävän muutoksen takana oli - mikäs tai kukas muu kuin - nainen. Niistä tuli ihmisiä. Tämä siis opiskelupaikassa, jossa 90% miespuolisia :-)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:05"]
ps. Uskon et ap on nainen.[/quote]
Kiva, kun nämä provoilijat aiheuttavat täällä miesvihaa. Saa sitten itse käsilaukusta ilman mitään syytä, jos menee tällaiselle provoilijoista hiiltyneelle naiselle juttelemaan.
[/quote]
Minusta on oikeasti tulossa miehiä pelkäävä/vihaava nuori nainen internetin takia. Tämä palstatyyppi laittoi liikkeelle alkusysäyksen ja sen jälkeen olen nähnyt samoja fraaseja toistelevia miehiä kaikkialla netissä. Naisia vihataan ihan hurjalla, repivällä raivolla ja minä aion ostaa vähintään raiskaushälyttimen, ellen jotain kättä pitempää.
[/quote]Ei tuollainen avuton provo ainakaan minussa aiheuta mitään miesvihaa. Tuskin kukaan sinua käsilaukulla mätkii ilman syytä, älä huoli. Sinulle ja tuolle seuraavalle ("nuori nainen") kirjoittajalle sanoisin, ei näitä nettijuttuja pidä ottaa niin tosissaan. Täällä viihtyvät ikävystyneet provoilijat, joilla on liikaa vapaa-aikaa. Kyseessä on todella pieni ihmisryhmä, joilla ei ole ilmeisesti muuta kiintoisaa tekemistä. Eivät edusta mitään suuremman ryhmän mielipidettä, ei välttämättä edes omaansa. Heistä on vain hauskaa haastaa riitaa tyhjästä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:30"]
Vähänkö yleistät! Ei mun mies ainakaan ole tollanen nirsoilija. Kirjoitinkin tuonne viittaamaasi ketjuunkin:
"Höpöhöpö. Meillä kolmannen lapsen jälkeen (helppo synnytys, ei repeämiä) oli seksiä ekaa kertaa (kumin kanssa toki) jo 1,5 VIIKKOA synnytyksestä. Eikä tullut tulehduksia eikä kipuja. Mies oli ekoilla kerroilla hellä ja varovainen. Rajusti jyystimme vasta n. 1kk synnytyksestä. Siis yhdynnän kera. Mies oli tyytyväinen, minä olin onnellinen. Kaikki hyvin siis. Normaali seksielämämme on sellaista, että meillä on seksiä joka tai joka toinen päivä, jos työ ei satunnaisesti estä. Eikä mun mies mitenkään nirsoillut synnyttänyttä pillua. Tosin hän tykkää myös karvapillusta ja panee aina myös menkkojen aikana. Ja ottaa suihinkin menkkojen aikana (pesen alapään aina ennen seksiä). Olen onnentyttö!"
[/quote]
Jos miehellesi kelpaa pilllu kuin pillu, ja olette yhdessä onnellisia, niin hyvä teille! En lähde teitä tietenkään tuomitsemaan. Joku toinen nainen saattaisi olla hieman huolestuneempi sen suhteen, jos miehelle kelpaisi pillu kuin pillu. Esim. itse olen miehenä kranttu, eikä minua seksuaalisesti edes sytytä kaikki pillut - miksi edes pitäisi? Vastaavasti jos saisin tietää, että naiselleni kelpaisi muna kuin muna, niin en pitäisi siitä. Todennäköisesti jättäisin sellaisen naisen. Olen ylpeä voidessani sanoa, että olen vastannut kielteisesti useamman naisen ehdotukseen kuin moneenko olen suostunut. Pidän hieman säälittävinä sellaisia miehiä, jotka ovat valmiita seksiin aivan kenen naisen kanssa tahansa. En anna mitään arvoa sille, jos mies on ns. "panomies", joka on kyllä ollut lukuisten naisten kanssa, mutta laadun kustannuksella.
Mies33
Epätodellista, mies 33. Ei voi muuta sanoa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:51"]
Vähänkö yleistät! Ei mun mies ainakaan ole tollanen nirsoilija. Kirjoitinkin tuonne viittaamaasi ketjuunkin:
"Höpöhöpö. Meillä kolmannen lapsen jälkeen (helppo synnytys, ei repeämiä) oli seksiä ekaa kertaa (kumin kanssa toki) jo 1,5 VIIKKOA synnytyksestä. Eikä tullut tulehduksia eikä kipuja. Mies oli ekoilla kerroilla hellä ja varovainen. Rajusti jyystimme vasta n. 1kk synnytyksestä. Siis yhdynnän kera. Mies oli tyytyväinen, minä olin onnellinen. Kaikki hyvin siis. Normaali seksielämämme on sellaista, että meillä on seksiä joka tai joka toinen päivä, jos työ ei satunnaisesti estä. Eikä mun mies mitenkään nirsoillut synnyttänyttä pillua. Tosin hän tykkää myös karvapillusta ja panee aina myös menkkojen aikana. Ja ottaa suihinkin menkkojen aikana (pesen alapään aina ennen seksiä). Olen onnentyttö!"
[/quote]
Jos miehellesi kelpaa pilllu kuin pillu, ja olette yhdessä onnellisia, niin hyvä teille! En lähde teitä tietenkään tuomitsemaan. Joku toinen nainen saattaisi olla hieman huolestuneempi sen suhteen, jos miehelle kelpaisi pillu kuin pillu. Esim. itse olen miehenä kranttu, eikä minua seksuaalisesti edes sytytä kaikki pillut - miksi edes pitäisi? Vastaavasti jos saisin tietää, että naiselleni kelpaisi muna kuin muna, niin en pitäisi siitä. Todennäköisesti jättäisin sellaisen naisen. Olen ylpeä voidessani sanoa, että olen vastannut kielteisesti useamman naisen ehdotukseen kuin moneenko olen suostunut. Pidän hieman säälittävinä sellaisia miehiä, jotka ovat valmiita seksiin aivan kenen naisen kanssa tahansa. En anna mitään arvoa sille, jos mies on ns. "panomies", joka on kyllä ollut lukuisten naisten kanssa, mutta laadun kustannuksella.
Mies33
[/quote]
Mua jotenkin naurattaa tää "mulle ei kelpaakaan joka pillu". Oletko sanonut naiselle, kun olette päässyt makuuhuoneeseen asti ja vaatteet pois, että"sori, sun pillusi ei täytä vaatimuksiani, ei kelpaa"? :DDD
Ei sille tartte vastata-se on sovinistisika ja epäkypsä..kuinka tälläisiä maa kannattele????
Itseasiassa näin on todellakin päässyt käymään, että olen joutunut kieltäytymään seksistä vasta nähdessäni tytön pillun. Esimerkiksi kerran naisella paljastui huomattavan tautinen pillu. Tuo pillu oli täynnä jotain rakkuloita. En ole pätevä tekemään diagnoosia, mutta veikkaukseni voisi olla tartuntavaihenen herpes. En tietenkään ääneen sanonut tätä hänelle, vaan keksin verukkeen luistaa tilanteesta pois loukkaamatta häntä...
Mies33
Voimia mies33:lle syyllisyyden kantamiseen äitinsä tuheron pilaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:10"]
Itseasiassa näin on todellakin päässyt käymään, että olen joutunut kieltäytymään seksistä vasta nähdessäni tytön pillun. Esimerkiksi kerran naisella paljastui huomattavan tautinen pillu. Tuo pillu oli täynnä jotain rakkuloita. En ole pätevä tekemään diagnoosia, mutta veikkaukseni voisi olla tartuntavaihenen herpes. En tietenkään ääneen sanonut tätä hänelle, vaan keksin verukkeen luistaa tilanteesta pois loukkaamatta häntä...
Mies33
[/quote]
Mitenköhän ei ollenkaan yllätä että sulle on sattunut tollanen p...u kohdalle?
Ei voi kovinkaan tasokas nainen olla kun ei ole tajunnut tautia hoitaa, ei varmaan tajunnut siis muutakaan kun sut sänkyyn huoli.
Et taida ymmärtää kuinka paljon sun kirjoitukset susta kertoo :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:35"]
Eivätkö naiset todellakaan ymmärrä, että miksi miehet kokevat suurta inhoa vasta synnyttänyttä pillua kohtaan? Se on miehille mitä suurin turn off. Viittaan esim. seuraavaan keskusteluun: http://www.vauva.fi/keskustelu/3961274/ketju/miehen_haluttomuus
Onko teissä naisissa oikeasti noin ymmärtämättömiä tapauksia? Vai onko kyse siitä, että oma paska halutaan saada näyttämään herkulta vaikka väkisten?
Mies33
[/quote]
No kyllä se ääni kellossa muuttuu, kunhan ensimmäisen kerran saat pesää. On ihan ymmärrettävää, että kaikki outo ja vieras mistä ei itsellä ole ollenkaan kokemusta, tuntuu pelottavalta ja voi aiheuttaa suorastaan vihamielisiä tunteenpurkauksia. Ehkäpä sinua jo tänä kesänä onnistaa! Tsemppiä! Ja siihen asti; kädelle työtä :DDDD
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:34"]
Järjellä ajateltuna siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää, että tuoreesti synnyttänyt pillu ei ole seksuaalisesti haluttava, ellei ole juuri siitä syttyvä perverssi - mutta te naiset olettekin tunteella liikkuvia apinoita.
Mies33
[/quote]
No onko joku nainen muka väittänyt juuri synnyttänyttä pillua haluttavaksi? Täh?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:35"]
Mies33
[/quote]
En mä tiedä pitäiskö heteronaisen välittää sun kaltaisen homppelipojan inhosta pilluja kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:51"]
[/quote]
Mies33
[/quote]
Miksi sinä mies33 puhut ihan eri asiasta? Onhan se ihan eri asia, jos rakkaan vaimon pillu kelpaa koska vaan, kuin se että pillu kuin pillu? Kyllä normaalit ihmiset menevät sänkyyn naisen kanssa, ei pelkän pillun.
Sinä olet kyllä sama ihminen kuin tämä surullisen kuuluisa mies 28v. Molemmilla on niin selkeät mielenterveysongelmat naisiin liittyen ja lukemisen ymmärtämisen vaikeus.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:31"]
Miksi sinä mies33 puhut ihan eri asiasta? Onhan se ihan eri asia, jos rakkaan vaimon pillu kelpaa koska vaan, kuin se että pillu kuin pillu? Kyllä normaalit ihmiset menevät sänkyyn naisen kanssa, ei pelkän pillun.
Sinä olet kyllä sama ihminen kuin tämä surullisen kuuluisa mies 28v. Molemmilla on niin selkeät mielenterveysongelmat naisiin liittyen ja lukemisen ymmärtämisen vaikeus.
[/quote]
Tässä juuri on jokin naisellisen ajattelun ydin: rakkaan vaimon pillu pitäisi kelvata miehelle koska vain. Ei ole sellaista pillun tautia tai olotilaa, joka saisi miehen halukkuuteen vaikuttaa. Muuten mies on sika, homo, runkkari jne... Ikävä kyllä pillukin on ratkaiseva asia aivan kuin muukin kokonaisuus. Naisillakin on oikeus valita miehensä munan perusteella.
Kirjoitin tänne ensimmäistä kertaa vasta pari päivää sitten. En ole tuo mies 28v.
Mies33
Ap eli mies33, mun on ihan pakko valistaa sua parista epäkohdasta sun tekstissäsi,,
Eli, jos sulle ei kelpaa mikä tahansa pillu niin miten valitset oikeanlaisen pillun tavatessasi naisia? Pyydätkö kuvaa vai tiukkuustietoja?
Tiedoksi että jos edessä on rakkulainen pimppa, ja mies on sen verran selvinpäin että näkee se, niin 99% miehistä myös kieltäytyy sellaisesta pimpasta, se ei tee susta sen tasokkaampaa valitsijaa kuin kukaan muukaan. Ajatteleppa että nainen näkee visvaa valuvan kuppaisen kalun niin tuskin ihan väen väkisin sitä panee.. Vertauksesi on naurettava.
Tasokkuutesi ja tapasi haluta tasokasta pimppaa ei kerro mitään siitä oletko oikeasti ikinä saanut kunnolla hyvää pimppaa. Todennäköisesti et koska sinulla on niin paljon estoja ja ennakkoluuloja pimppaa kohtaan että kun sellaisen kanssa olet tekemisissä, et pysty nauttimaan koska mietit onko pimppa tasokas.
Olet myös todennäköisesti kuvitellut sen synnyttäneen pimpan mielikuvituksesi avulla, sillä jos sinulla olisi kokemusta sellaisesta et vikisisi täällä. Jos olet sellaiseen törmännyt puhut itsesi pussiin sillä listasi naisista jotka eivät sinulle kelpaa, on aika laaja ja karsii mahdollisuudet törmätä synnyttäneeseen pimppaan sattumalta.
Puhut asiasta kuin tietäisin, mikä on valhe. Tekee sinusta hemmetin epäuskottavan. Näen omassa mielikuvituksessani hontelon insinööri/tietokone -nörtin, joka polkee töihin pyörällä ja arvioi naisia oma keksimien standardien valossa. vähintäänkin lievästi poikkeava henkinen taso tai persoonallinen häiriö yhdessä liiallisen netinkulutuksen kanssa aikaansaa juuri ap:n kaltaisen häiriömiehen, joka ehkä 40 tai 50 iässä ihmettelee miksi ei ole saanut naista joka täyttää hänen optimaaliset vaatimuksensa ja korostaa edelleen omaa erinomaisuuttaan, tai hänellä käy tuuri ja hän tapaa sen oikean, naisen jota rakastaa riippumatta pimpan tasosta, sillä sellaiset seikat saattavat muuttua toisarvoisiksi kun toista rakastaa, kun kumppani on nainen, äiti ja elämänkumppani.
Anna jo mies33 olla ja elä sitä täydellistä elämääsi ja onnea täydelisen pimpan metsästykseen, oikeasta elämästä sinulla ei ole vielä ymmärrystä mutta en menetä toivoani sinun suhteesi vielä :-) jos et muutu koskaan, kumppanillasi ei tule olemaan häävi tulevaisuus, karseita paineita alapäästä ja kirurgisia korjauksia miehen mieliksi pahimmillaan, henkistä nöyryytystä ja halveksuntaa. Mutta, ehkä joskus vielä käsität enemmän kuin mitä kirjoitat pörhistellen luuloissasi :-)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:27"]
Kantturalauma vauhkoontuu kun vähänkin silittää vastakarvaan :D tuliko tää aihe muka jollekkin yllätyksenä? Jos haluatte että miehet ovat teitä kohtaan herrasmiehiä niin käyttäytykää itse kuin ladyt. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse
[/quote]
Sanavalintasi paljastaa armotta, ettei sinusta saisi herrasmiestä tekemälläkään.
Älä huoli, kyllä se katkarapusi vielä kasvaa. Vaikka olisi kuinka pieni, henkisen kasvusi puute on se ylivoimaisesti suurin ongelma.
Ei, en ole yllättynyt siitä, että pojansintit ovat olevinaan vitsikkäitä tällä palstalla. :-)