Hei treenaavat av-mammat!
Olen nyt flunssan ja kuumeen kourissa, olo on niin kehno, että makaan vaan lähinnä sohvalla kurjana ja nukun välillä, tätä jatkunut nyt jo 3 päivää. Ruokahalua ei ole ollenkaan, yritän väkisin kiskoa aamupalaksi puuroa ja välipalaa + jotain lämmintä ruokaa, mutta vaikeuksia teettää. Näytän jo nyt hoikemmalta, eli varmaan nesteet lähteneet ja pelkäänpä myös, että lihaksia alkaa myös kuihtumaan. Eli kysymys kuuluukin, jos makoilen kotona miinuskaloreilla, niin kuinka nopeasti lihasmassa katoaa?
Kommentit (4)
Joo, olen just yrittänyt syödä proteiinipitoisia ruokia, mut tuskin sekään loputtomasti auttaa, lähinnä varmaan nuo määrät on nyt liian vähäisiä.. Syön normaalistikin proteiinipitoista ruokavaliota, samoja ruokia olen yrittänyt vetää nytkin, mutta lähinnä vaan huonon olon takia vaikea syödä tarpeeksi.. -ap
Pidin viikon tauon kun en päässyt salille (mies reissussa) ja sen jälkeen oli melkeinpä parempi kunto. Lihaskunto ei häviä samalla lailla kuin hapenottokyky.
Mä olin masennuksen takia puoli vuotta treenaamatta, sitä ennen salia 13 vuotta kaksi kertaa viikossa ja tauon jälkeen tein parhaita tuloksia kuin koskaan. Enkä syönyt mitenkään erityisen proteiinipitoisesti. Hapenottokyky kyllä huononi ja sitä tässä tuskalla nostelen, hidasta on.
Syö proteiinia, niin ei niin äkkiä katoa.