G:Koetko raskauden ja synnytyksen pilanneen vartalosi?
Kommentit (58)
Rinnat ovat muuttuneet kiinteä A - pehmeä B, mun mielestä riippuu. Isännän mielestä ei. Imetystä takana 2 lasta ja 2 vuotta.
Lonkka jäi pysyvästi rasitusherkäksi.
Paino + 3 kg, joista kova yritys päästä pois. (57,5 kg ja 164 cm)
Yllättävän vähällä siis olen päässyt :)
Kyllä.
-rinnat turpos varmaan kolminkertaseks alkuperäsistä, ja heti imetyksen loputtua "tyhjenivät" ja nykyään näyttävät sellasilta lussuilta ilmapalloilta. Nice...
-maha kasvoi molemmista todella isoksi, muutamia raskausarpia tuli ja ne kyllä aika hyvin vaalenneet, mutta ihan röllykkä jäi, ei lähe millään, roikkuu kivasti housujen päällä..
-hiukset harveni/osittain lähti, eikä ole koskaan kasvanut takaisin
-napa pullahti loppuraskauksien aikana ulos, ja nykyään on outo, levinnyt alue..
Oon 170cm, 69kg. Viimeisestä raskaudesta aikaa 5.v.
Ikävä sanoa, mutta myös minun kohdallani raskaudet "pilasivat" kroppaani.
En tunne itseäni enää mukavaksi vartalossani, mitkään rintaliivit eivät istu, housuja ei meinaa löytää kuin lantiomallia, jolloin vatsaröllö jää aina mukavasti näkyviin, hiukset ovat kuin hattaraa.... :/
Lapsiani en ole koskaan, ikinä katunut, ja tiedän, että tällaisista asioista valittaminen on todella pinnallista, mutta kuitenkin aina silloin tällöin kateus nostaa päätään, kun katson esim. kaveriani, joka kolmen lapsen jälkeen on aivan yhtä timmi ja nätti kuin ennen lapsia. Eikä edes tee asian eteen mitään, omaa vaan hyvät geenit.
Kiitos kun sai avautua! :)
Kyllä. Joka paikka täynnä raskausarpia, entisen litteän vatsan tilalla ruma pömppis. Ihanat kiinteät, isot rinnat nyt patalappu A:t täynnä raskausarpia. Synnytyksestä vuosi. Ikää vasta 18v mutta kroppa näyttää kolmekymppiseltä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 08:22"]Kyllä. Joka paikka täynnä raskausarpia, entisen litteän vatsan tilalla ruma pömppis. Ihanat kiinteät, isot rinnat nyt patalappu A:t täynnä raskausarpia. Synnytyksestä vuosi. Ikää vasta 18v mutta kroppa näyttää kolmekymppiseltä.
[/quote]
Ai tolta näyttää kolmekymppinen 18v:n näkökulmasta? :)
Ei sitä lapset tai raskaudet pilannnet. Sain lapset 15-20v sitten , 3kpl. Nyt yli nelikymppisenä olen alkanut lihoa ja rumentua. Ei voi syyttää kuin itseään.
Kyllä, mutta en vaihtaisi toisinkaan! Raskausarpia, lantio leveni parin farkkujen tuumakoon verran ja tummat silmänaluset ovat tulleet jäädäkseen... Ai juu ja se ihana vatsanahka, joka estää lantiofarkkujen käytön. Ikää alta 30 mutta koen vanhentuneeni 10 vuotta lasten saannin jälkeen :D 2 lasta ja kolmatta kertaa raskaana, tämä jää varmaan viimeiseksi.
Olen 164cm pitkä ja painoin ennen raskautta 50kg. Olin hyvin laiha ja vartaloni oli poikamainen, ei mitään muotoja! Painoni pysyi alakantissa, vaikka söin kuin hevonen.
Raskauden aika lihosinkin sitten 35kg. Tuli ne kilot ensin, mitä minulla kuuluisikin olla. Vatsanahkahan siinä venähti, mutta arvet ovat vaalentuneet täysin huomaamattomiksi.
Esikoinen syntyi hätäsektiolla, jolla alapää pysyi normaalina. Sektioarpi kiristää vatsaa oudosti ja alavatsassa on sen takia "kumpare". Treenatessa pienentynyt hurjasti, kumpare on tasoittunut.
Rinnat pamahti A-kupista D:ksi, rintoihin tulleet arvet ovat jo haalenneet.
Miten raskaus muutti vartaloani? Sain naiselliset muotoni vihdoin! Kapea vyötärö, naisellinen lantio ja takapuolikin on kivemman näköinen. Rinnat jäivät B:ksi. Oloni on supermahtava ja painan nykyään 60 kiloa.
Omalta kohdaltani sanoisin, että raskaudet ovat muuttaneet vartaloani, mutta tykkään enemmän nykyisestä kuin entisestä! Mun vartalo oli poikamainen ennen lapsia ja raskauksien myötä se vissiin vasta "kypsyi". Ennen lapsia painoin 54 kg, nyt 60 kg, kapea lantioni on vähän leveämpi, rinnat paljon isommat (ennen 70 a, nyt 75 d). Vatsa on tietysti erilainen, vähän pömppö ja pehmeä, mutta kun sekään ei ole ruma. Raskausarvet antaisin pois, mutta ei niitä ihan hirveästi ole ja ovat vuosien myötä vaalentuneet niin ettei niitä huomaa kuin tietyssä valossa tarkkaan katsomalla.
Äitiys on tehnyt mulle pelkkää hyvää, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Luonteeni oli omaan napaan tuijottaja ja lyhytpinnainen valittaja ennen lapsia, nyt onkin lehmän hermot, en valita oikein mistään ja tärkeysjärjestys elämässä on ihan toinen. Toki ikäkin on vaikuttanut, keski-ikäisenä ei jaksa enää pienistä välittää, on jo niin seesteinen olo.
Ei muuttanut juurikaan. Synnytyksestä on jo vuosia ja ikää n. 40 v.
Lapseni nukkui päiväunet vain liikkuvissa vaunuissa tms.: laihduin todella nopeasti alle lähtöpainoni. Raskausarpia ei tullut. Rinnat ovat ihme kyllä edelleen tallella, vaikka imetin pitkään. Ne kasvoivat kyllä eivätkä palanneet entiseen kokoonsa, C on edelleen D.
virsikirja ja vittu, ja molemmat on lapset repineet hajalle
Rinnat on muuttuneet mutta eipä juuri haittaa kun ei ne mitkään kiinteät ennenkään olleet. Muita muutoksia ei ole, tuskin näkyvää sektiohaavaa lukuunottamatta. Arvostan kehoani paljon enemmän kuin ennen raskauksia.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 07:47"]Kyllä!! Ennen lapsia olin himpun vaille 60kg täyttä lihasta kun kävin salilla säännöllisesti. Nyt 70-75kg ja fläsää on, ei meinaa päästä salille ja jumppaan :(
olen 170cm.
Lisäksi tämä läski on kaikki perseessä ja tisseissä jotka kasvoi kiinteä B --> imetysten jäljiltä rupsahtanut, roikkuva riippa-E. Rintsikoita on vaikea löytää, hölkkääminen on tuskaa, niskat jumissa yms.
Iho on lopullisesti pilalla, tuhansia raskausarpia, hyiiii.... Mahassa on ikuinen pömppä/makkara.
Hiuksista lähti lopullisesti puolet, rypyt lisääntyneet, vuorotellen akne ja kuivia länttejä nassussa, näkö huonontui, hampaisiin tuli ekat reiät raskausaikana, u name it...
Römpsä näyttää jollekin lihansyöjäkasville. Tosin olen saanut neljä lasta mutta ikää kuitenkin alle 30 joten välillä masentaa kun vertaan ikäisiini lapsettomiin. Olen kyllä kiitollinen lapsistani mutta tämä oli se hinta minkä heistä sai maksaa.
[/quote]
Hyvä vertaus toi lihansyöjäkasvi! Sait mut nauramaan ankeena aamuna. :D
En osaa sanoa pilasiko. Rinnat on vähän löystyneet, mutta laihduin raskauden jälkeen hoikemmaksi, kuin ennen raskautta. Eli kroppani saattaa olla parempi, koska olen saanut lapsen. En tiedä. :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 07:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 07:58"]En. Ne ovat muuttaneet sitä, niinkuin oikein onkin (rintoja, vatsaa), mutta eivät pilanneet. Olisi luonnotonta jos kolmen lapsen jälkeen vartaloni olisi samanlainen kuin ennen heitä. Ihan niinkuin ei olisi juonteita ja naururyppyjä naamassa tai tukka ei harmaantuisi vuosien myötä. Niinkuin ei olisi elänyt ollenkaan kun elämä ei näy.
[/quote]
Buahahaa! Eli luomusti hyväkroppaiset äidit ovat luonnonoikkuja? :D
Ap
[/quote]
En ihan oikeasti ymmärrä mitä tarkoitat. Olen 44-vuotias kolmen lapsen äiti; nuorin on yhdeksänvuotias. Lapset ovat saaneet alkunsa luomusti ja syntyneet luomusti. Painan nyt ehkä 2 kg enemmän kuin ennen lapsia. Koska olen hoikka ja sopusuhtainen, minulla ei ole tarvetta tuijottaa vaakaa tai BMI:tä. Pilluni ei ole "lihansyöjäkasvi". En ole luonnonoikku. Mille nauroit?
Jos lapset ovat ulkonäköä "pilaava" juttu, ne kannattaa ehkä jättää tekemättä. Viimeistään 28-vuotiaana on syytä mennä plastiikkakirurgille tilaamaan kasvot, jotka näyttävät pysäytyskuvalta Paris Hiltonista.
7
Mahassa melko paljon arpia ja iho venyny, muuten on kaikki ennallaan rintoja ja alapäätä myöten. Kuppikoko kasvoi, paino hiukan vähemmän kuin ennen raskauksia. 2 lasta alakautta syntyneitä ja imetetty vuoden ikään. Yövalvomiset varmaan eniten vaikuttanu vanhentavasti
Kyllä, mutta se ei tarkoita silti sitä, että en olisi valintoihini tyytyväinen ja vaihtaisin lapset heti napakkaan vatsanahkaan. On niistä lapsista enemmän iloa kuin nätistä vyötäröstä.
En silti kyllä ylpeydellä kanna merkkejä raskauksista, oman paskan kudostyypin ylistäminen tuntuisi pöljältä. Enkä suonikohjujakaan katsele rakkaudella. Ihan hyvä vaihtokauppa oli kuitenkin, mutta kyllä turhamaisena olisi kivempi kuulua siihen onnekkaaseen ryhmään joka selviää raskauksista ilman sen kummempia taisteluarpia. Arpinen maharöllykkä on kaikkea muuta kuin kaunis.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 07:58"]En. Ne ovat muuttaneet sitä, niinkuin oikein onkin (rintoja, vatsaa), mutta eivät pilanneet. Olisi luonnotonta jos kolmen lapsen jälkeen vartaloni olisi samanlainen kuin ennen heitä. Ihan niinkuin ei olisi juonteita ja naururyppyjä naamassa tai tukka ei harmaantuisi vuosien myötä. Niinkuin ei olisi elänyt ollenkaan kun elämä ei näy.
[/quote]
Buahahaa! Eli luomusti hyväkroppaiset äidit ovat luonnonoikkuja? :D
Ap
[/quote]
Missä niin luki? Idiootti.