Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vähillä vaatteilla tulisitte toimeen?

Vierailija
08.04.2014 |

Pakon edestä (monta muuttoa ja epävakautta asumisessa) jouduin vuosi sitten vähentämään tavarani minimiin. Vasta osui silmään joku uutisjuttu jossa toimittaja ihmetteli, että voihan sitä ihminen tulla toimeen +30 vaatekappaleella, mukaan ei oltu laskettu sukkia ja alusvaatteita.

Minulla on kahdet farkut, mustat ja tummansiniset. Muutama kauluspaita, muutama t-paita, muutama alutoppi, muutama nätti pitkähihainen tunikatyyppinen (ei kuitenkaan sellainen mammateltta), kaksi neuletta, yksi yleispätevä musta hame. Kaksi juhlamekkoa. Kenkiä löytyy mustat nilkkurit, yleispätevät juhlakengät ja siistit kävelykengät. Ja sitten ne sukat ja alusvaatteet. Takkeja kolme, talveen, välikausimalli, kesään.

Parasta: vaatekriisejä ei ole, kaikki käy yhteen ja pyykkään tasan sen kerran viikossa. Olenko hullu? Paljonko te tarvitte/tarvisitte vaatteita? Välillä tulee hirveä hinku ostaa jotain kivaa mutta kun niitä kivoja rätkyjä raahasin sitten viimeksi urakalla Konttiin eikä niitä tunnu sittenkään tarvitsevan... 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin helpotti se kun totesin itselleni: "ei kiinnosta". Kyllä ne jotkut typyt hääräävät gaalasta toiseen kalliissa mekoissaan mutta oikeasti? On ne pari kivaa mekkoa ja niihin käyvät kengät, ei ketään kiinnosta vaikka oltaisiin kolmansissa nimenantojuhlissa.

Ja mitä työhön tulee...... Miten vaihtelevaa se pukumiesten pukeutuminenkaan muka on?

Vierailija
22/26 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mekko käy kaikkiin tilaisuuksiin, yhdet tai kahdet talvikengät riittää, 2-4 kesäkengät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mekko käy kaikkiin tilaisuuksiin, yhdet tai kahdet talvikengät riittää, 2-4 kesäkengät

Vierailija
24/26 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kokouksessa jossa mies viimeisenä kommenttinaan tiuskas häntä vastustaneelle naiselle että ehkä sun kannattais jo viikon jälkeen vaihtaa tuota kynähametta ku paska haisee tänne asti.....

Nainen vastas että jos tuo solmio kesti 80-luvun niin ei olla hirveästi eri tilanteessa.

Vierailija
25/26 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähäistä minunkin vaatekaapin sisältö on, ei kuitenkaan minimissään. Minulla on siis 3 farkut, 3 colleget (joista 2 ihan finaalissa, pitäisi ostaa uudet). 2 lahjaksi saadut olohousut.

(Kirpparilta ostettuja) huppareita vetskarilla ja ilman 10+, pitäisi heittää kuluneimmat pois. Neuleita 5+

Mekkoja jotain 5, tunikoita muutama

Hameita ehkäpä 5, legginsejä kymmenkunta.

Pitkähihaisia alle 10, t-paitoja ehkä vähän yli 10 (kirppari <3)

3 toppatakkia, 2 tuulitakkia, villakangas, trenssi ja jakku.

Mutta sukkia ja alushousuja+rintsikoita on paljon, niitä pitää olla :)

Kyllä näillä pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan