Mitä rakkaus on...?
Onko tämä sitä vai mitä... Tiedän että on tyhmää täältä kysellä mielipiteitä mutta silti kyselen. Pieni pää murehtii ja miettii ja syy on miehet...
Mulla oli n. 10 vuotta sitten suhde yhteen mieheen, mun puolelta se ei ollut mitään vakavaa... olin silloin villi ja vapaa. Mies yritti iskeä mua jos vaikka millä konstin, mutta minä lopetin jutun kun se alkoi mennä vakavaksi, osittain kavereiden painostuksesta koska he ei tykännyt tästä miehestä... No hän meni naimisiin ja kun heille oli ensimmäinen lapsi tulossa niin hän vielä saattoi joskus vierailla luonani ja haikailla mun perään... Aikaa kului, nyt näimme uudestaan ja vietimme pitkän yön jutellen, sen jälkeen hän on käynyt luonani muutaman kerran ja juttua ja muistelua piisää... Nyt musta tuntuu että taidan jälleen olla vähän ihastunut ehkä häneen... näen jopa painajaisia hänen vaimosta ja perheestä -> tosin siinä unessa vaimo on se pettäjä. En halua rikkoa kenenkään perhettä mutta en saa häntä myöskään mielestäni. Tuntui aika ihanalle kuulla että hän on säilönyt kaikki pienetkin "lahjat" mitä hänelle silloin 10 vuotta sitten lähettelin sekä "hyvällä että pahalla" lähetetyt.
Kertookaas te joilla on ollut ihastumista vääriin kavereihin niin miten olette voineet ne unohtaa...
Tulin tänne kertomaan omaa mielipidettäni 15 vuotta kestäneestä avioliitosta, jossa tuota kysymystä on mietitty varmaan kerran jos toisenkin.
Luin kuitenkin aloituksesi, ja voin sanoa, että tuo teidän homma nyt ei ainakaan mitään rakkautta ole.