Mistä syystä itkit viimeksi?
Mistä syystä itkit viimeksi? Milloin tämä tapahtui?
Voin aloittaa, ehkä noin pari viikkoa sitten itkin kotona, sain pienen hermoromahduksen, tuntui etten jaksa "yksin" vastata kaikesta lapsiin liittyvistä asioista varsinkin kun toinen lapsi vielä koko ajan tuntuu ihnoavan minua. Perhe siitä vähän säikähti ja kaikki on ottaneet paremmin vastuuta sen jälkeen.
Kommentit (66)
Viikon oon itkenyt ihan vain siksi että olen huono ihminen.
Väsymyksestä. Viikko sitten helpotuksesta, kun lapsi tuli kaapista.
Itkin kissan kuoleman takia. Helmikuussa kuoli ja aina kun ajattelen sitä, alan taas itkeä. Elämä jatkuu, mutta kyllä tämä varmaan pitkään vielä surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan juuri lopetin itkemisen. Vihdoin siis rauhoituin ja pyyhin kyyneleeni.
Olen epäonnistunut kaikessa mitä teen. Ensin tuli ero, sitten rahaongelmat. Viimeisen vuoden aikana kolme ystävää on kadonnut elämästäni. Aikuiset lapsenikin pitävät minua kynnysmattona ja saan maksaa ties mitä ja kun joskus soitan, niin eivät vastaa edes puhelimeen. Parempi olisi vain kuolla. Ehkä siinä vaiheessa joku löytäisi minusta jotain hyvää?
> halaus ja voimia!
Vierailija kirjoitti:
Itkin kun lapsi kertoi koulukiusaamisesta. Noin kaksi kuukautta sitten
Toivon sinulle ja lapsellesi sydämeni pohjasta voimia asian käsittelyyn ja ratkaisemiseen.
Kiusaamiseen tulisi puuttua heti ja kovilla otteilla, koska se vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen.
Itse olin satunnaisesti ja lyhytaikaisesti koulukiusattu ja se jätti minuun jäljen joka ei lähde koskaan. Ei onneksi vaikuta enää elämään jokapäiväisesti. Joskus kuitenkin.
Mä oon itkeny aika paljon kun erosin muutama viikko sitten. Huolettaa eksä että miten se pärjää ja on kamala olo kun meillä ei ole enää yhteistä tulevaisuutta. Mutta mä en pärjänny enää sen ongelmien kanssa niin en nähnyt muuta mahdollisuutta. Oma mielenterveys meinas mennä sen ongelmia kattellessa.
Eksä on ainoo joka on mua koskaan lohduttanu missään asiassa. Nyt me vaan satutetaan toisiamme eikä kukaan lohduta. Ollaan vihaisia ja etäisiä, aiemmin kuin paita ja peppu. Että joo, itkettää.