Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää. Katsottiin miehen kanssa hiihtoa ja mies sanoi että panisi noista naisista ketä vai

Vierailija
29.11.2020 |

Mä en varmaan ole mitään. Huomasin että oli myös etumus vähän pullistunut. Sai jäädä yksin niitä ihailemaan

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sanoo tuollaista naiselleen? Tollo joka haluaa tahallaan loukata.

Itse katson miesten yleisurheilua koska siinä näkyy timmeisså kropissa ihania pullotuksia. Minulla ei ole tarve loukata asialla ei niin timmiä miestäni. Eli nauti n näkymistä ja siinä se.

Normaali ihminen ei loukkaannu tuollaisesta vaan naurahtaa ja toteaa että sulla on hyvä maku.

Oman mieheni ihannenainen on Kaisa Mäkäräinen. Olen äärettömän tyytyväinen että sillä on niin hyvä maku, eikä kuolaa mitään tekokynsi-instabeibejä. Se että minä olen Kaisasta yhtä kaukana kuin virtahepo olohuoneesta, on täysin irrelevanttia.

Miten usein miehesi siis puhuu sinulle Kaisa Mäkäräisen paneskelutoiveistaan ja mitä kommentoit siihen?

Tätä sattui enemmän pari vuotta sitten, kun lehdissä oli usein jonkun urheilujuoma mainos, jossa Mäkäräinen poseerasi aseen kanssa. Silloin se aina kehui sitä kuvaa. Sanoja en nyt tarkkaan muista koska asia ei ollut minulle mikään issue. Myöntelin vaan, että todella onnistunut mainoskuva ja upea nainen.  Jotain mies myös kommentoi jos satutaan katsomaan ampumahiihtoa, mutta en ole niin tarkkaan kuunnellut mitä.

En käsitä miten tuollainen voi olla kenellekään ongelma? Itse seurasin aikanaan hiihtoa pitkälti Thomas Alsgaardin takia, ja kun tyttökavereiden kanssa katsottiin lätkää, erätauot keskusteltiin aiheesta "kumpaa panisit mieluummin". Tosi omituista ajatella, että tyttökavereiden kanssa voisi keskustella jostain mutta miehen kanssa ei, eikä mies varsinkaan saisi sanoa jotain vaimolleen.

Vierailija
82/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi irstas setämies? Duunissa Aasian viennissä? Taikinanaamainen mätisäkkiruho?

Taikinanaama lepattaa kun ajaa moottoripyörällä avokypärä päässä. Näin muodostuu kivat hamsteripussit poskien alaosaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun katsotte hiihtoa tai ihan mitä vain urheilua, tai oikeastaan missä tahansa tilanteessa, esim. kadulla kävellessä, kaupassa, baarissa... sano miehellesi: p*nisin näistä miehistä ketä vain. Kun lehdessä on kenen tahansa vähänkin hyvännäköisen tai edes siedettävän näköisen miehen kuva, näytä sitä miehellesi ja sano: panisin tätä koska tahansa. Jne. Katsotaan, mitä mies sanoo. Kerro meille sitten!

Vierailija
84/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijanaisilla on testot tapissa, ovat melkoisia petoja sängyssä. Miehesi ei kylläkään pärjäisi, kyllä urheilija vaatii toisen urheilijan kestävyyttä. 

Oliko muutama vuosi sitten juttua jossain lööpissä, miten arvokisoissa jaetaan osallistujille ehkäisyvälineitä, ja niitä menee paljon. Siellä peitto heiluu! Samassa jutussa joku suomalainen urheilija paljasti, että iskuyrityksiä on kisoissa jatkuvasti, riesaksi asti.

Ja saman tyyppinen juttu on joskus ollut kansainvälisistä nuorten partioleireistäkin. LOL!

Vierailija
85/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet sen työkavereita. Toimii aina.

Vierailija
86/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että kostuit kläbon loppukiristä ja panisit sitä vaikka heti

Vierailija
87/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onanoit avoimesti katsoessasi miesten hiihtoja. Miehellesi et luonnollisestikaan anna.

Vierailija
88/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sanoo tuollaista naiselleen? Tollo joka haluaa tahallaan loukata.

Itse katson miesten yleisurheilua koska siinä näkyy timmeisså kropissa ihania pullotuksia. Minulla ei ole tarve loukata asialla ei niin timmiä miestäni. Eli nauti n näkymistä ja siinä se.

Normaali ihminen ei loukkaannu tuollaisesta vaan naurahtaa ja toteaa että sulla on hyvä maku.

Oman mieheni ihannenainen on Kaisa Mäkäräinen. Olen äärettömän tyytyväinen että sillä on niin hyvä maku, eikä kuolaa mitään tekokynsi-instabeibejä. Se että minä olen Kaisasta yhtä kaukana kuin virtahepo olohuoneesta, on täysin irrelevanttia.

Miten usein miehesi siis puhuu sinulle Kaisa Mäkäräisen paneskelutoiveistaan ja mitä kommentoit siihen?

Tätä sattui enemmän pari vuotta sitten, kun lehdissä oli usein jonkun urheilujuoma mainos, jossa Mäkäräinen poseerasi aseen kanssa. Silloin se aina kehui sitä kuvaa. Sanoja en nyt tarkkaan muista koska asia ei ollut minulle mikään issue. Myöntelin vaan, että todella onnistunut mainoskuva ja upea nainen.  Jotain mies myös kommentoi jos satutaan katsomaan ampumahiihtoa, mutta en ole niin tarkkaan kuunnellut mitä.

En käsitä miten tuollainen voi olla kenellekään ongelma? Itse seurasin aikanaan hiihtoa pitkälti Thomas Alsgaardin takia, ja kun tyttökavereiden kanssa katsottiin lätkää, erätauot keskusteltiin aiheesta "kumpaa panisit mieluummin". Tosi omituista ajatella, että tyttökavereiden kanssa voisi keskustella jostain mutta miehen kanssa ei, eikä mies varsinkaan saisi sanoa jotain vaimolleen.

Eli miehesi on sanonut, että "panisin Kaisa Mäkäräistä kyllä milloin vain", eikä vaan randomisti todennut, että Kaisa on kyllä kaunis?

Vierailija
89/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi on sanonut, että "panisin Kaisa Mäkäräistä kyllä milloin vain", eikä vaan randomisti todennut, että Kaisa on kyllä kaunis?

Mies haluaa panna Kaisaa. Ihan Normaalia!

Vierailija
90/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö syy miksi meillä harrastetaan rajua seksiä maailmancup viikonloppuina?

T. Hiihtävän ja hiihtohullun miehen vaimo

Vierailija
91/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö syy miksi meillä harrastetaan rajua seksiä maailmancup viikonloppuina?

T. Hiihtävän ja hiihtohullun miehen vaimo

Luultavasti. Tyhjentää sinuun saastaiset kassinsa silmät kiinno, ja fantasioi panevansa hikipepeppuisia hiihtäjiä.

Vierailija
92/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellustä, että noin ajattelee. Onhan se hottia kun näytetään takaapäin lähikuvaa tasatyöntöä lykkivästä hiihtäjättärestä.

Mutta joo pelisilmän puutetta jos sen menee vakipanolle sanomaan

M52

Vierailija
93/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisit hypännyt syliin, kun mies oli jo lämmiteltynä

juuri näin. pitää olla pelisilmää. kyllähän kaikkia miehiä kiinnostaa tuollaiset urheilulliset, terveet , hyvännäköiset nuoret naiset, joilla on tavoitteita ja jotka näkevät vaivaan saavuttaakseen tavoitteensa. Sitten on se uhriutuva työtön ruikuttava nainen kotona. Ei hätää, mies kyllä tyytyy siiheen kotona kiukuttelevaan lompakkoloiseen, mutta pitää ymmärtää, että sellainen hiihtäjä näyttää kiinnostavalta

Vierailija
94/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menikö mies runkulle?

Vierailija
95/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain naiset ovat seksiobjekteja. Ylesiurheilijamiehiä katsovat vain homot, naisia ne eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
96/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku nainen murhannut miehensä kun tämä ihaili norjalaista hiihtäjää telkkarista?

Vierailija
97/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osta sellainen kilpahiihtäjien käyttämä hupullinen hiihtopuku ja vauhdikkaat suojalasit ja pue ne päällesi ennen kuin menet makaamaan sängylle parittelua varten lauvantaina saunan jälkeen.

Vierailija
98/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ukko sanoi samaa katsoessan miesten yhdistettyä.

Vierailija
99/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Ei mies oikeasti niitä mene panemaan. Ja pullistuma, mitä sitten? Ei mies voi elintään aina hallita

Vierailija
100/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 Tämähän oli siis miehen tekemä trolli. Minä miehenä tunnistan nämä kyllä välittömästi. Pari pojoa siitä, että sai taas mammat provosoitua, vaikka itse aihe nyt ei mikään kovin mielikuvituksellinen ollutkaan. Jos kuitenkin saa mammat provosoitua sadan viestin verran, niin onhan se nyt parin pojon arvoinen trollaus.

t: palstan vanhempi trolliasiantuntija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä