Itkettää. Katsottiin miehen kanssa hiihtoa ja mies sanoi että panisi noista naisista ketä vai
Mä en varmaan ole mitään. Huomasin että oli myös etumus vähän pullistunut. Sai jäädä yksin niitä ihailemaan
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
huono itsetunto
Tiedän että on, mutta harmittaa silti tai oikeastaan siitä huolimatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rupee hiihtään sääki.
Juu ja sängyssä kannattaa välillä karjahtaa HAVUJA PERKELE. Eiköhän sit ukko tykkää lykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet itse hieman pyöreämmän kokoinen?
Voit olla ruma laihana tai hoikkana. Kaiken maailman rumiluksia on tullut nähtyä. Semmoisia, joilla ikenet näkyy, rumat silmät, ruma suu, ruma nenä, ruma iho tai huono vartalo. Mihin ryhmään kuulut itse?
Ei kai tällaista tarvitse vakavasti ottaa? Oletko vähän rasittava kumppani, jos tällaisesta otat itseesi?
Henkistä sadismia. Olemme herkkiä erityisesti seksuaalisuuden alueella. Pitäisi kunnioittaa puolisoa eikä loukata tahallaan. Hän haluaa haavoittaa sinua jostain syystä. Mieti miksi, onko oikeasti lähdössä? Vai nauttiiko kun saa sulle pahan mielen? Niitäkin on.
Minusta on ihan luonnollista pahoittaa tuollaisesta piilotetusta vertailusta mielensä, vaikka olisi ihan hyvä itsetunto. Itsetunto ja henkinen kovuus ovat kaksi eri asiaa.
Kohtahan se miesten hiihto alkaa. Varaa paras paikka ja ala bongailemaan etumuksia. Onnea matkaan
Mies on idiootti. Ihan sama onko sinulla hyvä tai huono itsetunto, on mieheltä loukkaavaa sanoa noin. Ennemmin se on merkki huonosta itsetunnosta, että kuuntelee tuollaista, eikä se, että loukkaaviksi tarkoitetuista sanomisista loukkaantuu. Been there, done that.
kaiken te jaksatte niellä. paitsi miehiltänne.
Loukkaavaa. Se voi olla ettei ymmärrä loukkaavansa tai sitten tahallaan pahoittaa mielesi.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten kukaan jaksaa katsoa hiihtoa? Sitä lajia ei pelasta edes naisten hyvät peput.
Eikö jonne/jonnetar jaksa keskittyä? Pitääkö olla nopeatempoista e-"urheilua"? Vai peräti twerkkausta?
Siis ei tuo että sanoo vaan että oikeasti pullottaa..
Luuletko sinä ihan oikeasti, että miehesi kelpaisi yhdellekään niistä naisista? Hahhahhaaaa!
Mies ja hänen typerät illuusionsa.
Katsoin itsekin naisten hiihdon äsken ja onhan ne naiset hyvännäköisiä. En silti ikinä sanoisi tuota naiselleni ääneen. Hän on ihana ja kaunis lastemme äiti, vaikka ei kilpahiihtäjältä näytäkään. M36
Menikö mies runkuttamaan? Anna sen fantasioida, ei se silti mitään tarkoita ettei sinusta pitäisi
Vierailija kirjoitti:
Sähän voit todeta mieshiihtäjistä, että panisit ketä vaan?
Uh, varsinkin Bolsua
Hiihtäjänaiset on lautoja ja niillä valuu räkä nenästä. Hiihto on todella epäseksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän voit todeta mieshiihtäjistä, että panisit ketä vaan?
Uh, varsinkin Bolsua
Mä kläboa. Uh!
Jätä se sika