Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää. Katsottiin miehen kanssa hiihtoa ja mies sanoi että panisi noista naisista ketä vai

Vierailija
29.11.2020 |

Mä en varmaan ole mitään. Huomasin että oli myös etumus vähän pullistunut. Sai jäädä yksin niitä ihailemaan

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisen möläyttäjän kanssa tulisi ero, kuten kerran jo tulikin. Nykyinen tietää rajani ja minä hänen. Tämmöistä ei parisuhteessamme harrasteta ollenkaan eli mielen tarkoituksellista pahoittamista.

Ps. Hiihtäjien kropat tylsiä 

Vierailija
62/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, minä taas kuolaan niitä potkupallisteja ihan avoimesti. Kuumia ovat suurin osa. No, ok, ei ehkä hollannin maajoukkueessa nyt niinkään mutta muuten. Ai jumpe. 🤤

Ja miestä vaan naurattaa.

Se on eri asia ja tyttö on muutenkin uhri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee

Ja lompakonottaja lompakkonsa valitsee.

Vierailija
64/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kykenisi hoitelemaan halutessaan vaikka kymmenen kuumaa miestä tunnissa, mieheltä sama tuskin onnistuisi naisten suhteen, siksi miesten pitää isotella mutta naisten ei.

Vierailija
65/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit todeta mieshiihtäjistä, että panisit ketä vaan?

Uh, varsinkin Bolsua

Mä kläboa. Uh!

Katson sen vlogiakin vaan sen komeuden takia

T. Kahden lapsen äiti

Vierailija
66/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnallisuutta varmaan kaipaa että nainen liikkuu eikä vaan syö ja löntystele . Kasvis sose keitolla laihtuu äkkiä ja jumppaamalla kiinteytyy myös alapää jos kiinteää seksiä haluaa. Lihaksia voi treenata .

Vierailija
67/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ja huono ruoka lihottaa kannattaa vaihtaa kaalikeittoon .

Vierailija
68/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol ootteks jotaa boomereit ku katotte jotaa hiihtoo :::D

Vierailija
69/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hopi hopi miesten hiihtoa seuraamaan :)

Vierailija
70/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sanoo tuollaista naiselleen? Tollo joka haluaa tahallaan loukata.

Itse katson miesten yleisurheilua koska siinä näkyy timmeisså kropissa ihania pullotuksia. Minulla ei ole tarve loukata asialla ei niin timmiä miestäni. Eli nauti n näkymistä ja siinä se.

Normaali ihminen ei loukkaannu tuollaisesta vaan naurahtaa ja toteaa että sulla on hyvä maku.

Oman mieheni ihannenainen on Kaisa Mäkäräinen. Olen äärettömän tyytyväinen että sillä on niin hyvä maku, eikä kuolaa mitään tekokynsi-instabeibejä. Se että minä olen Kaisasta yhtä kaukana kuin virtahepo olohuoneesta, on täysin irrelevanttia.

Vierailija
71/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet starttaa kohta. Leveät hartiat, kapeat lanteet...panisin ketä tahansa noista.

Vierailija
72/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies sanoisi noin niin pistäisin miesten jalkapallon päälle, ja avoimesti kuolaisin niiden perään. Varmaan laittaisin vielä puhelimen taustakuvaksi jonkun pelaajan paidattoman kuvan.

Vierailija
73/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, hiihtäjät on lautoja ja pulskat mätisäkkejä.

En minä haluaisi loukata kumppaniani osoittelemalla, miten pantavia muut yksilöt ovat. Ihan jo siksi, että tykkään seksistä enkä halua mutkistaa asioita millään tavalla. Enkä halua satuttaa toista.

Mutta tekee mieli sanoa, että te nimittelijät ette muuta ansaitsekaan.

Vierailija
74/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sanoo tuollaista naiselleen? Tollo joka haluaa tahallaan loukata.

Itse katson miesten yleisurheilua koska siinä näkyy timmeisså kropissa ihania pullotuksia. Minulla ei ole tarve loukata asialla ei niin timmiä miestäni. Eli nauti n näkymistä ja siinä se.

Normaali ihminen ei loukkaannu tuollaisesta vaan naurahtaa ja toteaa että sulla on hyvä maku.

Oman mieheni ihannenainen on Kaisa Mäkäräinen. Olen äärettömän tyytyväinen että sillä on niin hyvä maku, eikä kuolaa mitään tekokynsi-instabeibejä. Se että minä olen Kaisasta yhtä kaukana kuin virtahepo olohuoneesta, on täysin irrelevanttia.

Miten usein miehesi siis puhuu sinulle Kaisa Mäkäräisen paneskelutoiveistaan ja mitä kommentoit siihen?

Vierailija
75/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet starttaa kohta. Leveät hartiat, kapeat lanteet...panisin ketä tahansa noista.

Minä en. Kuivan kesän oravia joiden pallihiki haisee kotikatsomoon saakka. Hyi helvetti! Luultavasti kynäpippelit!

Vierailija
76/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sama kun katsotte jalkapalloa.

Vierailija
77/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kostoa kehiin. Minä kostan kaikki törkeydet mitä mieheni sanoo, aina! Ja se tietää sen, on oppinut harkitsemaan sanojaan mun kanssa. Älä oo tollanen kiltti tyttö, sellaisille jää vain luu käteen lopulta.

Vierailija
78/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosikkoa porukkaa. Voisin hyvin sanoa miehelleni jotain tuollaista ja hän minulle, eikä kumpikaan loukkaantuisi. Eihän kumpikaan oikeasti ole ketään menossa panemaan. Ettekö ystävienkään kanssa keskustele koskaan pantavan näköisistä miehistä?

Vierailija
79/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin kostoa kehiin. Minä kostan kaikki törkeydet mitä mieheni sanoo, aina! Ja se tietää sen, on oppinut harkitsemaan sanojaan mun kanssa. Älä oo tollanen kiltti tyttö, sellaisille jää vain luu käteen lopulta.

Tämä! Eikä millään ”jalkapalloilijalla” kosto, vaan miehen työkaverilla/parhaalla ystävällä, ja ihan tämän läsnäollessa. ”Olisitpa sinäkin noin vetävä ja kiihottava Jarppa, meilläkin voisi olla joskus seksiä. Mutta kun olet tuollainen haisuhönkyinen kuvotus - harmi! Petri, kuinka usein harrastat viikossa aeroobista kuntosalin lisäksi? Voisitko joskus ”opastaa” minuakin?”

Vierailija
80/121 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit todeta mieshiihtäjistä, että panisit ketä vaan?

Uh, varsinkin Bolsua

Mä kläboa. Uh!

Katson sen vlogiakin vaan sen komeuden takia

T. Kahden lapsen äiti

Olipa yllätys, että narsistinen k*sipää sytyttää naisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän