Itkettää. Katsottiin miehen kanssa hiihtoa ja mies sanoi että panisi noista naisista ketä vai
Mä en varmaan ole mitään. Huomasin että oli myös etumus vähän pullistunut. Sai jäädä yksin niitä ihailemaan
Kommentit (121)
No urheilulliset naiset ovat kuumia. Ei siinä mitään pahaa ole.
Mitä sitten? Saa kai muutkin naiset sun miehen silmää miellyttää. Ei se niihin kuitenkaan koske. Tuskin kukaan noista edes sun miestä huolis. Älä murehdi sisko
Varmaan sama tyyppi joka kirjoitti tänne hiihtäjien stringeistä
Ilmeisesti olet itse hieman pyöreämmän kokoinen?
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Olen ihan normaali, en mikään läski. Ap
Osta miehelle sukset joululahjaksi ja jätä se sika.
No olisit hypännyt syliin, kun mies oli jo lämmiteltynä
Ihaile sinä niitä miehiä sitten :)
En tajua miten kukaan jaksaa katsoa hiihtoa? Sitä lajia ei pelasta edes naisten hyvät peput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Eli lievästi ylipainoinen?
Sähän voit todeta mieshiihtäjistä, että panisit ketä vaan?
Onko miehesi irstas setämies? Duunissa Aasian viennissä? Taikinanaamainen mätisäkkiruho?
Onkohan miehesi riittävän kovakuntoinen ja addikti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Isompia on kuitenkin kiva nimitellä, vaikka tuntee riittämättömyyttä hiihtäjänaisten sutjakkuuden edessä. Hanki itsetunto, niin voit nauttia puolisostasi, eikä ole niin kova tarve haukkua muita.
Millainen mies sanoo tuollaista naiselleen? Tollo joka haluaa tahallaan loukata.
Itse katson miesten yleisurheilua koska siinä näkyy timmeisså kropissa ihania pullotuksia. Minulla ei ole tarve loukata asialla ei niin timmiä miestäni. Eli nauti n näkymistä ja siinä se.
Kai sanoit hänelle: "lähde suksimaan!"
Ei hän niitä naisia muuten sompailtavakseen saa.
Ketä vain**