Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka odottavat vain kuolemaa?

Vierailija
29.11.2020 |

Tuli tuosta äskeisestä lapsiketjusta mieleen, että olenko ainoa, joka vain odottaa elämän päättymistä? Tulevaisuus tuntuu toivottamalta, ilmastonmuutos ja sota pelottavat ja turvattomuus tulee varmasti lisääntymään lähivuosina.
Ei ole enää mitään mistä haaveilla, perhettä ei uskalla perustaa ja työllisyysnäkymät ovat kaikilla aloilla huonot.
Mistään ei enää saa iloa tai toivoa, mikään ei tunnu oikeastaan miltään. Ajatus kuolemasta tuntuu erittäin ihanalta ja lohdulliselta, se päättäisi tämän loputtoman harmauden.
Ennen kuin kukaan antaa mitään vinkkivitosia niin minulla on erittäin laaja ystäväpiiri, hyvä työ, opiskelupaikka, harrastuksia ja rakastava perhe. Tunnen silti oloni tyhjäksi ja yksinäiseksi ja haluaisin vain kuolla pois.
Masennus ja ahdistus ovat päivittäin läsnä ja mietin jatkuvasti miten pelkäänkään tulevaisuutta ja ilmastokriisiä sekä muita ongelmia.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tehdä sitä itse vaan kokea sen luonnollisesti.

Ap

Vierailija
2/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tehdä sitä itse vaan kokea sen luonnollisesti.

Ap

Mä luulen, että maksua vastaan joku kyllä voi tehdä sen puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi rakastua.

Vierailija
4/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi tappaa itsesi.

FTFY

Vierailija
5/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kanssa itsemurhaa. Kerroit, että sinulla on rakastava perhe. Voi olla, että epäröit ajatellen heidän mahdollista mielipahaa. Muista kuitenkin, etä sinulla on täysi oikeus ja vapaus elämääsi ja kuolemaasi. He kyllä selviävät.

Vierailija
6/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi jättää vanhempiani ja läheisiäni suremaan perääni, enkä siskoanikaan.

Siskolla on samanlaisia ajatuksia kuin minulla, mutta emme tahdo aiheuttaa masennusta vanhemmillemme.

Seurustelen minulle erittäin rakkaan ja tärkeän ihmisen kanssa, olen korviani myöten rakastunut. Se ei poista masennustani.

Ap

Vierailija
7/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoset aloittajan kaltaiset ihmiset on kyllä säälittäviä.- yhyy kaikki pelottaa ja ahdistaa.

Vierailija
8/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun harmaudessa 99% Suomalaisista miettii kuolemaa. Hanki oikea lääkitys kuten me muutkin, niin kyllä se taas siitä...

Vierailija
9/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masentunut. Siihen saa apua.

Vierailija
10/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Sä ajattelet juuri niin kuin tätä maailmaa johtava eliitti haluaa. Nehän just toivoo, että ihmiset eivät lisääntyisi ja angstaisivat ilmastosta sun muusta globaalista. Ei, keskity lähimpiin ihmisiisi ja tekemään omasta ja heidän elämästä mahdollisimman hyvä. Maailmaa ei voi muuttaa.

Vierailija
11/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat sosiopaatit jotka toisia itsemurhaan kehottavat.

Hae apua aloittaja, jo pelkkä masennuksesta puhuminen helpottaa vaikka ei uskoisi, itsekin olen ollut välillä jopa itsetuhoisen masentunut silti paremmat päivät ovat koittaneet.

Vierailija
12/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet heti lääkäriin ja kerrot ajatuksesi. Saat mielialalääkityksen, se auttaa. Sen avulla puolet suomalaisista jaksaa päivästä toiseen. Tämä on fakta.

Vierailija
13/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin pillerimerkkiä ja olen ehkä sen takia masentunut, en muista olenko aiemmin näin ajatellut. Minulla on kai jonkin sortin kaksisuuntainen ja korona-ahdistus.

Pieniä ilon pilkahduksia on kyllä, mutta nykyään yhä vähemmän.

Tämä korona-aika tekee erittäin huonoa mielenterveydelle.

Ap

Vierailija
14/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuommoset aloittajan kaltaiset ihmiset on kyllä säälittäviä.- yhyy kaikki pelottaa ja ahdistaa.

Itse olet niin säälittävä kuin olla voi, sen näkee jo ekaluokkalaisen kirjoitustyylistäsi.

Taitaa kaltaistasi sosiopaattia ahdistaa tuntevat ihmiset, se että meillä muilla on tunteitakin?

Vierailija
15/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti kuolemaa odota, ennemminkin pelkään sitä, mutta koko ajan se on tässä viime aikoina pyörinyt mielessä. 

Vierailija
16/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny Jeesuksen puoleen.

Vierailija
17/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nyt nähdään mitä ilmastovöyhkääminen kouluissa ja medioissa saa aikaan. 😠 toivottomuutta, itsetuhoisuutta ja masennusta ihmisissä, joilla olisi niin paljon annettavaa.

Vierailija
18/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lääkäriin, mielialalääkitys avuksi. Se laittaa aivojen kemian nopeasti kuntoon, voit taas nauttia elämästä. Mielialalääkkeet ovat maailman myydyin lääkeryhmä, koska ne ovat tehokkaita lääkkeitä, saa elämänhalunsa takaisin. Tsemppiä sinulle ja tilaa aika lääkäriin! T. Sairaanhoitaja.

Vierailija
19/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monilla nuorilla on psyykkisiä sairauksia ilmastoahdistuksen takia.

Vierailija
20/62 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta ahdistua asioista joille ei mitään itse mahda. Pikkasen nyt järkeä päähän tai narun jatkoksi, koska elää et ansaitse nykyisellä mentaliteetillasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän