Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reilu työnjako töissä

Vierailija
07.04.2014 |

Työkaveri on ihan jatkuvasti poissa vaikka minkä flunssan takia ja se tietysti rassaa meitä täällä olevia kun joudumme hänenkin työnsä hoitamaan.

Kun hän on paikallakin, ei tahdo hoitaa tehtäviään jotka hänen tulisi hoitaa. On sovittu selkeästi kuka hoitaa mitäkin ja silti tämä kieltäytyy, no hommahan tulee sitten minulle sen kaiken sijaistamisen lisäksi. Sanon suoraan, että mua v*tuttaa kuin pientä sikaa, ja olen miettinyt oikesti työpaikan vaihtoakin tämän takia. En vain jaksa enää tätä menoa töissä. Ja kyllä tää näkyykin jo ilmapiirissä.

Mitä tässä voi oikein tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa, mutta vertaistukea voin antaa. Minun työpaikallani tilanne on mennyt siihen, että paljon poissaolevan työssäolon varaan ei lasketa enää yhtään, ja työtehtävät valuvat pikkuhiljaa minulle. Paljon poissaoleva ei hallitse enää edes omaa tehtäväänsä. Itsestäänselvyytenä minun oletaan hoitavan asiat x, y ja z, työkaverillahan voin sitten "delegoida" osan hommista jos hän sattuu tulemaan. Kaikki hänen omien tehtäviensä työn organisointi, vastuun kantaminen ja jälkiseuranta oletetaan automaattisesti minun hommakseni.

Vaikka työkaveri olisi töissä, omat työni keskeytetään jatkuvasti ja kysellään niistä sen toisen tehtävistä. Kohteliaan napakasti sanon, että asiaa kannattaa kysellä naapurihuoneesta, mutta kohta on taas uusi kyselijä ovella.

Vierailija
2/2 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla