Minkä eläimen liha on sinusta parhaimman makuista?
Broilerin/kanan liha. Varsinkin kokonaisena grillattu kana. Namss!!!! Ja lohi (savustettuna) on herkkua, vaikka sitä ei taideta ihan "lihaksi" laskeakaan. :-P
Kommentit (47)
Nisäkkäistä karitsa ja poro. Linnuista ehkä teeri. Kaloista onkin vaikea sanoa, siika ehkä.
Jos siis pysytään niissä eläimissä mitä Suomessa voi odottaa lautasella näkevänsä. Tosin kysymyksen kanssa olisi pitänyt kysyä myös resepti. Omistanikin on moneksi ja kierrätyspahvikin maistuu ihan hyvältä kun sen oikein osaa laittaa.
Genuiinin, pidän myös eläimen nahasta tehdyistä tuotteista
Nauta ehdottomasti, hirvi myös hyvää
Omakin suosikki on karitsan liha ja yllatyin etta se/ lampaanliha oli taalla niin monen suosikki kun olen aiina ajatellut ettei sita suomessa syo juuri kukaan.
Graavattu siika ja kylmäsavulohi.
Kauris, peura, hanhi, teeri, metso, fasaani, hirvi, kyyhky, poro. Maistamistani muista riistalihoista majava oli kauheaa eikä sorsakaan oikein uponnut.
Pyy on parasta. Jänis toisena ja hirvi kolmantena. Neljäntenä poro. Sitten tasapisteillä nauta, possu ja broileri.
Lohi olisi sijoittunut myös, mutta sitä ei kysytty.
Lammas ja hevonen. Lampaankyljykset on ihania, hevosesta saa parhaan pihvin.
Ja minäkin olen yllättynyt kuinka usein lammas tulee täällä nyt esiin.
Lammas/karitsa. Ja hevosen ja hiiren liha
Kenguru on tähän mennessä maistunut parhaimmalta ja toisena ylämaan karja <3
Ei mikään, en syö eläinparkoja. Tofu ja soija kiitos. Hävetkää kun syötte niitä kaltoin kohdeltuja murhattuja suloisia eläimiä! Tappaisin teidät jos saisin.
Peura tai hirvi ja mieluiten itse kaatajana. Lahtivajallakin mieluiten itse paloittelen otuksen ns patakuntoisiksi paloiksi.
En edes voisi perustella itselleni lihansyöntiä jos en pystyisi hoitamaan hommaa alusta loppuun itse. "Syön sen minkä tapan", koskee niin riistaa kuin kalaa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:34"]Ei mikään, en syö eläinparkoja. Tofu ja soija kiitos. Hävetkää kun syötte niitä kaltoin kohdeltuja murhattuja suloisia eläimiä! Tappaisin teidät jos saisin.
[/quote]
Et halua tappaa eläimiä mutta ihmisiä kyllä? Joo, mitäs jos et mainostaisi tuota kuitenkaan.
T. Kasvissyöjä
Savustettu kala