Ärsyttävää olla sellainen nainen, jota katsotaan mutta ei isketä!
Siis mulle on valehtelematta jokaisesta entisestä työpaikasta tullut joku mies myöhemmin tunnustamaan (kännissä/baarissa tmv "syyntakeeton paikka") että oli ihastunut aikoinaan, kerään katseita missä liikunkin jne mutta kukaan ei tee oikeasti aloitetta. Ei se nyt siinä tilanteessakaan oikein auta että ympärikännissä tullaan avautumaan, eikä silloinkaan kysytä että lähtisitkö myöhemmin kahville tai jotain.
Miksei nuo entisten työpaikkojenkaan miehet voineet ajoissa kysyä treffeille tai jotain? Olisin varmasti lähtenytkin.
Mulla on kokonaista 6 eksää, joista kaikki olen pokannut ihan itse. Ei jaksaisi olla aina se aktiivinen osapuoli vaan heittäytyä sellaisen "minä tulen ja sinä vikiset" -johdatuksen pariin, vaan ei. Itse saa aina tehdä työt.
Ja kaikki miehet olen siis saanutkin, ne jotka olen itse pokannut ettei siitäkään kiinni ole että saisin pakkeja. Mutta niitä en saa jotka kiinnostavat mutta jolle en itse syystä tai toisesta aloitetta tee.
En tiedä olenko sitten niin ruma että säälistä lähtevät kelkkaani vai mikä hemmetti on. Ihan nättinä ja simpsakkana olen itseäni pitänyt, mutta niin vaan ne mun kaveripiirin ylipainoiset tai muuten "rumemmat" yksilöt ovat suhteissa, mutta minä en. Ja miehet ovat heidät iskeneet.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:09"]
Minä luulin olevani sen verran hyvännäköinen, että miehiä pelottaa lähestyä, kunnes tapasin erään kaverini. Hän on aivan julmetun kaunis, paljon kauniimpi kuin minä ja häntä miehet kyllä uskaltavat lähestyä. Jokin muu syy minussa siis on, että ei lähestytä, Ehkä en olekaan niin hyvännäköinen, kuin luulin.
[/quote]
Naiset voi olla hyvännäköisiä monella eri tavalla. Ehkä olet hyvännäköinen tavalla, joka ei kutsu iskemään. Esimerkiksi viileän itsevarmalla. Tai äidillisen herttaisella. Tai pikkutyttömäisellä. Ehkä elehdit ja ilmeilet miehille eri tavalla. Muista hymyillä ja sanoa jotain kivaa. Yritä päästä kahden kesken juttelemaan miesten kanssa eikä vain niin että hyvännäköinen kaverisi on mukana keskustelussa.
[/quote]
Samaa meinasin sanoa. Jonkun mielestä saatat myös hyvinkin olla kauniimpi kuin kaverisi.
En lukenut aiempia vastauksia, mutta sanon vaan, että ole itse mukava ja aloiteellinen, mutta sivistyneellä tavalla eli ei liikaa flirttiä, niin varmasti saat vastakaikua. Ihmiset kun pitävät toista ihmistä tavallaan peilinään eli se on ihan oikeasti niin, että sitä saa, mitä tilaa!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:19"]
En vihaa mitään niin kuin aloitekyvytöntä naista, sellaista passiivista lammasta, joka odottaa miehen tekevän aloitteen, eikä kykene itse yhtään mihinkään. Sellaista naista ei todellakaan tee mieli lähestyä, vaikka pitäisikin tätä seksuaalisesti vetoavana.
[/quote]
Sitten et varmaan lukenut aloitusta, jossa ap sanoi tekevänsä aloitteita itse.
Ja mitä tulee lainsäädäntöön, kuinka moni muka oikeasti nostaa syytteen tavallisesta iskuyrityksestä, jos ei ole kiinnostunut? Tämä ei ole USA.
Minulla on sama tilanne, olen yhdellä deittisivulla ja 60 miestä ovat lisänneet profiilini suosikikseen. Kumminkin heistä vain noin 3-5 jutteleat minulle ja loput ei mitään. Ilmeisesti jotkut katsovat vain ulkonäköä mutta eivät silti uskalla jutella tai pitävät automaattisesti varattuna eivätkä vaivaudu juttelemaan
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:59"]
Suomalaiset miehet on surullisen saamattomia. Itsekin olen joutunut itse mieheni iskemään yhden yön juttuja lukuunottamatta. Ne, jotka oikeesti on ihastuneita, pelkää niin paljon pakkeja ettei uskalla lähestyä ollenkaan! [/Quote]
Eikö se iskeminen ole kivaa vai miksi vaadit asemaa, jossa saat itse olla keisari ja näyttää peukalolla kenen kaula katkeaa ja kuka palkitaan? Miksi sen paskaduunin pitäisi olla automaattisesti miehen osa?
Sitä paitsi naiselle se iskeminen on hyvin helppoa. Jos vähän viitsii katsoa ketä yrittää, pakkien mahdollisuus on alle puolet. Mies joutuu kokemaan sadat pakit jokaista jatkoon johtavaa yritystä kohti, vaikka valitsisi varman päälle epäsuosituksi arvioimiaan kohteita.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 16:03"]
Miehenä vastaan, että saatat olla pelottavan kaunis. Ehkä
Tämä siis villi veikkaus, eikä tästä pidä loukkaantua. Itse oon kyllä huomannut, että juurikin ryhmästä se kaunein nainen isketään ensin ja sit se joukon "rumin" jää jäljelle seinäruusuksi.[/quote]
En ole samaa mieltä. Sanoisin, että ensiksi viedään keskitasoiset naiset ja heillä on monipuolisin ottajakunta. Kauniillakin on kysyntää, mutta lähinnä itsevarmimpien miesten tai arvostelukyvyttömien idioottien taholta. "Tavalliset" miehet eivät yleensä uskalla yrittääkään kaunista naista. Se on ongelma niille kaunille, jotka eivät halua erityisen itsevarmoja ja usein hallitsemaan taipuvaisia miehiä. Rumat naiset kelpaavat myös, mutta joutuvat tinkimään statuksesta ja seulomaan suhdetta haluavat miehet suuresta pelkkää seksiä haluavien joukosta.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 15:32"]
En tiedä olenko sitten niin ruma että säälistä lähtevät kelkkaani vai mikä hemmetti on. Ihan nättinä ja simpsakkana olen itseäni pitänyt, mutta niin vaan ne mun kaveripiirin ylipainoiset tai muuten "rumemmat" yksilöt ovat suhteissa, mutta minä en. Ja miehet ovat heidät iskeneet.
[/quote]
Ei iskeminen ole kauneudesta kiinni ja suhteet vielä vähemmän. Miten on kehonkielesi laita? Torjutko sillä kiinnostuneet? Se on varmaan yleisin syy, miksi kuvassa kaunis nainen ei saa iskuyrityksiä.
Minä en ole mitenkään -kaunis- sillä tavalla kuin minä kauniin ymmärrän. Olen myös keski-ikäinen. Tämän ikäisiä vapaita naisia on pilvin pimein ja nuorempiakin mitä keski-ikäisten kylkeensä valita.
Ihan ok-kroppa, ihan ok-naama mulla on. Arjessa olen aika tylsän ja värittömän näköinen jos en laita itseäni, kun olen niin vaalea.
Kun kotoa lähden meikit ja bilevaatteet päällä, näytän ihan nätiltä ja tyylikkäältä.
Mutta yksin minä kotiin tulen.
Minua lähestyy ylipainoiset ja /tai eläkkeellä olevat miehet, tai miehet jotka on aivan ympäripäissään ja /tai täysiä idiootteja.
Sitten aletaan juttelemaan. Minä olen verbaalinen, ja luen, myös runoja. Se tulee jossain kohden ilmi, ja sitten kaveri kuvittelee että minä olen jotenkin kultturelli ja alkaa jakaa kirjallista yleissivistystään...
Viimeisin syy, miksi minut diskataan keskustelun päätteeksi on, että aletaan udella ammattia ja koulutusta ja minulla on vain kouluasteen tutkinto, sieltä ammatti ja minimipalkka.
Siit tämä JOS joku uskaltaa tulla juttelemaan edes.
Aika turhauttavaa.
Ehkä olet liian "täydellinen" ja mies ajattelee että olet vaativa. Joko vaativa persoona tai vaativa miesmakusi suhteen. Jos olet kovinkin nätti, hoikka ja ihanteen mukainen, voit vaikuttaa hiukan...miten sen sanoisi..epäinhimilliseltä? Ehkä nämä miehet eivät sitten ole halunneet ottaa riskiä, että tulee kaunottarelta pakit? Onhan se sanontakin: "Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa".
Mulla on ollut samaa ongelmaa aikaisemmin. Nuorempana minulla oli ns. täydellinen vartalo (sen ajan ihanteen mukaan). Kroppani oli suunnilleen tätä:
Ja kukaan ei baarissa tms. ikinä tullut juttelemaan!
Ja sitten nyt, kun olen lihonut vanhemmiten on tahti muuttunut. Nyt tulee kohteliaisuuksia kauneudesta, suoranaisia panoehdotuksia ja muutenkin saan juttuseuraa. Jopa Tampereella keskellä katua yritettiin iskeä! Nyt vartaloni on tälläinen:
http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2012/075/f/c/sexy_fat_girl_by_killer260-d4syo1v.jpg
Ehkä olen inhimillisemmän tai helposti lähestyttävämmän oloinen nyt?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:04"]Oma kehu haisee?!? En ole niin kuin muut naiset tyylinen?!?
[/quote]
Omakehu on yhdyssana.
Suomalaiset miehet on surullisen saamattomia. Itsekin olen joutunut itse mieheni iskemään yhden yön juttuja lukuunottamatta. Ne, jotka oikeesti on ihastuneita, pelkää niin paljon pakkeja ettei uskalla lähestyä ollenkaan! Juntit... Ja sitten kääntyvät Laasasen puoleen ja alkavat itkeä "markkina-arvoaan", tai Halla-lahon puoleen ja alkavat itkeä, että maahanmuuttajat vie kaikki naiset. Niinpä niin....... ;))
En vihaa mitään niin kuin aloitekyvytöntä naista, sellaista passiivista lammasta, joka odottaa miehen tekevän aloitteen, eikä kykene itse yhtään mihinkään. Sellaista naista ei todellakaan tee mieli lähestyä, vaikka pitäisikin tätä seksuaalisesti vetoavana.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:19"]
[/quote]
Eli olet itse se lammas, joka odottaa että sopiva nainen tulee hakemaan kotiovelta. Onnea odotukseen... Ei taida markkina-arvosi riittää. ;))
Kukapa mies haluaisi iskeä naista nykyaikana, kun on niin suuri riski saada pervon tai seksuaalisen häiritsijän maine. Ei kiitos. Antaa naisten tehdä aloitteet.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 15:32"]
Siis mulle on valehtelematta jokaisesta entisestä työpaikasta tullut joku mies myöhemmin tunnustamaan (kännissä/baarissa tmv "syyntakeeton paikka") että oli ihastunut aikoinaan, kerään katseita missä liikunkin jne mutta kukaan ei tee oikeasti aloitetta. Ei se nyt siinä tilanteessakaan oikein auta että ympärikännissä tullaan avautumaan, eikä silloinkaan kysytä että lähtisitkö myöhemmin kahville tai jotain.
Miksei nuo entisten työpaikkojenkaan miehet voineet ajoissa kysyä treffeille tai jotain? Olisin varmasti lähtenytkin.
Mulla on kokonaista 6 eksää, joista kaikki olen pokannut ihan itse. Ei jaksaisi olla aina se aktiivinen osapuoli vaan heittäytyä sellaisen "minä tulen ja sinä vikiset" -johdatuksen pariin, vaan ei. Itse saa aina tehdä työt.
Ja kaikki miehet olen siis saanutkin, ne jotka olen itse pokannut ettei siitäkään kiinni ole että saisin pakkeja. Mutta niitä en saa jotka kiinnostavat mutta jolle en itse syystä tai toisesta aloitetta tee.
[/quote]
Kuvitteletko olevasi joku erityistapaus?
Suurin osa miehistä ei saa yhtään aloitteita ja moni mies joutuu olemaan ilman.
Mut eihän Suomi olekaan tasa-arvoinen parisuhdemarkkinoilla.
Minulla on sama "vika" kuin ap:lla. Minua kyllä katsotaan, joskus kun käännyn katsomaan jonkun perään niin huomaan että minuakin on käännytty katsomaan. Mutta tiedostan, että olen viileän kaunis ja itsenäisen, älykkään näköinen nainen. Mitä olenkin. Ne muutamat suorat lähestymiset mitä elämäni aikana olen saanut, on tulleet lappujen kautta! Oikeasti, käteeni on työnnetty puhelinumeroja juna-asemalla, lounasravintolassa,lentoasemalla ja junassa. Baarissa KUKAAN ei tule juttelemaan, paitsi jos olen seurassa niin niille muille ja minua vilkuillaan kulmien alta. Huvittavaa.
En pidä itseäni klassisen kauniina, enkä sillä tavalla viehättävänä kuin moni tuttuni, jotka kyllä saavat seuraa missimäisestä ulkonäöstään huolimatta. Jos nyt siis ajatellaan että kauneus yleensä ajaisi miehiä kauemmaksi. Uskon että olen ylpeän näköinen, mitä en kyllä oikeasti ole.
Itse asiassa en minäkään uskaltaisi mennä ehdottamaan yhtään mitään niille parille miehelle ketkä nyt tunnen ja jotka ovat mielestäni äärimmäisen hurmaavia ja kaunista katseltavaa (no, olen naimisissa ja ei ole aikomustakaan heitä iskeä, mutta jos olisin sinkku niin kyllä tärisisi kädet ja ääni olis kadoksissa).
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:09"]
Minä luulin olevani sen verran hyvännäköinen, että miehiä pelottaa lähestyä, kunnes tapasin erään kaverini. Hän on aivan julmetun kaunis, paljon kauniimpi kuin minä ja häntä miehet kyllä uskaltavat lähestyä. Jokin muu syy minussa siis on, että ei lähestytä, Ehkä en olekaan niin hyvännäköinen, kuin luulin.
[/quote]
Syy voi siinä, että viestität olemuksellasi jotain tiettyä tyyliä, joka kertoo miehille, että tuosta kannattaa pitää näppinsä erossa, saa varmaan pahan mielen jo yrittäessäänkin, jos naama ei miellytä. On myös harhaluulo, että ulkoinen kauneus saa iskemään. Kyllä se on natti hymy, jonka saa takaisin ja joka osoittaa, että olette hänestä kiinnostunut. Ei me katsos olla autokaupassa, joten jos naama on kuin norsun vittu, saatte viettää vanhuudenpäivät yksin keinustuolissa. Eikä siinä mitään, ei ole pakko uskoa, mutta yhtä vähän tehoaa se opeteltu pepsodent-hymy, joka ei koskaan ulotu pupilleihin. Opetelkaa katsomaan ihmisiä silmiin ja ehkä niitä kahvukutsuja saattaa sitten tulla. Näin toivottaa ruma ja karu 21 senttisen kullin omistava lihaskumppu, jota isketään milloin missäkin. :D