Mitä kivaa teillä on tänään sunnuntaina?
Me ollaan saunottu ja syöty täytettyjä croisantteja kahvin kanssa aamupalaksi.
Kohta lähdetään huonekalukaupoille etsimään uutta sohvaa.
Kommentit (65)
Käyn avannossa ja menen sitten miesystävälleni saunomaan ja harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihania juttuja teillä! Nauttikaa<3 Omalle perheelle tuli varjo vakavasta, parantumattomasta sairaudesta. Usko Jumalaan auttaa kuitenkin ja arvostaa tällaisia pieniä asioita niin paljon
Mikä sairaus ja kenelle? :( Ikävää..
Mulla on ihana sunnuntai. Kylppäriremppa on ohi ja mulla on taas pesukone käytössä. Nyt pestään pyykkiä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla kotona ja kokkailla, nukkua päiväunet ja käydä kävelyllä. Enpä itse pidä shoppailua ihanana, varsinkaan tässä tilanteessa. Ihmetellään vielä miksi korona leviää kun ihmiset kiertää kaupasta toiseen.
Eiks oo kuitenkin upeeta että sä voit sitten alleviivailla omaa paremmuuttasi ja moralisoida muita?
Ja sinä pääsit esittelemään tyhmyyttäsi, tollo!
Kauppojen kiertely on niin helvetin tyhmää aina, mutta etenkin nyt.
Eri
Just tässä heräilen. En tiedä vielä mitä tekisin, luin teidän juttuja inspiraatioksi. Ehkä leivon jotain? Koitan ajatella positiivisesti ja valmistautua seuraavaan työviikkoon.
Big Brotherin finaali. Sitä ennen voisi nukkua päikkärit, siivoilla vähäsen ja sitten valmistaa jotkin erityishyvät spesiaalit herkut iltaa varten <3
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi nyt viritellä jouluvaloja pihaan. Hermot meni jo siinä vaiheessa, kun vanhoja valoketjuja ei löydy mistään. Joka vuosi sama juttu.
Kuinka kauhean vaikeaa on laittaa ne aina samaan paikkaan. No, kaipa tuommoisen vähä-älyisen tollon elämä voi olla noin typerää.
Mökkisauna lämpimäksi ja uimaan! Taatusti tulee virkeä olo sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla kotona ja kokkailla, nukkua päiväunet ja käydä kävelyllä. Enpä itse pidä shoppailua ihanana, varsinkaan tässä tilanteessa. Ihmetellään vielä miksi korona leviää kun ihmiset kiertää kaupasta toiseen.
Eiks oo kuitenkin upeeta että sä voit sitten alleviivailla omaa paremmuuttasi ja moralisoida muita?
Ja sinä pääsit esittelemään tyhmyyttäsi, tollo!
Kauppojen kiertely on niin helvetin tyhmää aina, mutta etenkin nyt.
Eri
Kyllä, korona on leviämisvaiheessa, pysykää, ääliöt kotona, saa.tanan tollot.
Vierailija kirjoitti:
Makaan sängyssä, toljotan Netflixiä ja palstailen. Koitan rauhoitella itseäni, ahdistus ja unettomuus ovat nyt niin pahana, että pieniä harhoja tullut. En uskalla edes peiliin katsoa, kun yöllä sieltä katsoi joku ihan muu kuin minä itse.
N27
Ihan kuin minä. Tsemppiä! t. N35v
Tapaan ensimmäistä ja luultavasti viimeistä kertaa avopuolison isän, joka on saattohoidossa.
Hoidan lasta, lenkitän koiraa, käyn ratsastamassa. Illalla voisi harrastaa seksiä jos vaan jaksaa.
Ihailen joulukuusen koristeita ja aion tehdä hyvää ruokaa. Myöhemmin juttelen työmatkalla olevan puolisoni kanssa puhelimessa. Sunnuntaipäivä hujahtaa kuin huomaamatta ohitse
Meillä nuoriso kertaa ensi viikon kokeisiin ja mies tekee paperitöitä keittiössä.
Itse levähdän vielä hetken sängyssä, sairastimme koko perhe koronan nyt marraskuun aikana ja mulla on toipuminen vielä kesken.
Ymmärrän kyllä että ihmiset haluavat välillä ulos ja ns. ihmisten ilmoille. Se kolme viikkoa karanteenissa ja eristyksessä on aika rankkaa.
Kivaa tälle päivälle on aiettu kokkailun muodossa ja ehkä paistetaan torttuja.
Olen myös aikonut kaivaa talvivaloja esille ja ehkä jo ekat koristeetkin. Illalla ehkä elokuva Netflixistä. Teinit saa valita, kiva yhdessä katsoa elokuvaa ja ehkä maistella niitä torttuja.
Hyvää sunnuntaita kaikille!
Nukuin pitkään.
Iltapäivällä lenkille miehen kanssa.
Vähän kotitöitä ja jouluvalojen viritystä.
Illalla jakso Le Bureau-ohjelmaa, lasi glögiä ja seksiä.
Juon vasta aamukahveja. Nukuin liian myöhään ja heräsin kauhean pääkivun kanssa. Heräsin valvomaan aamuyöstä, mutta parin tai muutaman tunnin valvomisen jälkeen nukahdin uudestaan ja nukuin kymmeneen asti. Nyt väsyttää ja on ankea olo. Mietin, jos jaksaisin pian viritellä jouluvaloja, lähteä ulkoilemaan ja mennä syömään vanhempieni luokse. Oikeasti tekisi mieli ottaa päiväunet.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt aamusta katsonut netflixiä.
Kohtapuolin voisi lähteä porukoille päin.
Syön siellä ja soittelen kitaraa ja aion katsoa yhden elokuvan. Voisi myös kuntoillakin nostamalla painoja. Porukoilta, kun löytyy kuntoiluvälineet.
Aamuinen netflix ✅
Fillarointi porukoille ✅
Syöminen ❌ (vielä ei ole ruoka valmis)
Kitaralla soittaminen ❌ (vähän myöhemmin)
Elokuvan katsominen ❌ (vähän illemmalla)
Painojen nosto ✅
Bonus: Saunominen treenin jälkeen 💯
Aivan ihana olo nyt 🤤
Ruokaa näyttää seuraavaksi tulevan ja sitten kitara hetki.
On mulla hyvät porukat. Ei valittamista.
Ihania juttuja teillä! Nauttikaa<3 Omalle perheelle tuli varjo vakavasta, parantumattomasta sairaudesta. Usko Jumalaan auttaa kuitenkin ja arvostaa tällaisia pieniä asioita niin paljon