Mitä kivaa teillä on tänään sunnuntaina?
Me ollaan saunottu ja syöty täytettyjä croisantteja kahvin kanssa aamupalaksi.
Kohta lähdetään huonekalukaupoille etsimään uutta sohvaa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Käyn avannossa ja menen sitten miesystävälleni saunomaan ja harrastamaan seksiä.
Hyi hemmetti oliko pakko kertoo
Olemme tänään laittaneet joulukoristeita ja -valoja esille ensimmäisen adventin kunniaksi. Poikaystävä myös osti kaupasta meille pienen (aidon) huonekuusen, johon laitoimme myös muutaman koristeen. Meidän ensimmäinen oma "joulukuusi" ikinä :) Lisäksi olen seurannut koko päivän sivusilmällä urheilua tv:stä. Mukava päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt aamusta katsonut netflixiä.
Kohtapuolin voisi lähteä porukoille päin.
Syön siellä ja soittelen kitaraa ja aion katsoa yhden elokuvan. Voisi myös kuntoillakin nostamalla painoja. Porukoilta, kun löytyy kuntoiluvälineet.Aamuinen netflix ✅
Fillarointi porukoille ✅
Syöminen ❌ (vielä ei ole ruoka valmis)
Kitaralla soittaminen ❌ (vähän myöhemmin)
Elokuvan katsominen ❌ (vähän illemmalla)
Painojen nosto ✅
Bonus: Saunominen treenin jälkeen 💯Aivan ihana olo nyt 🤤
Ruokaa näyttää seuraavaksi tulevan ja sitten kitara hetki.On mulla hyvät porukat. Ei valittamista.
Vielä kerran:
Aamuinen netflix ✅
Fillarointi porukoille✅
Painojen nosto ✅
Saunominen✅
Syöminen✅
Elokuvan katsominen✅
Kitaralla soittaminen✅
Pannari illallinen✅
Fillarointi pimeällä kotiin✅
Netflix tuokio✅
Nyt ei ole vielä sunnuntai, mutta kivaa on.
Eilen vietettiin kavereiden kanssa koronasääntöjen mukaiset pikkujoulut. Oli alle 10 henk ja sisäinen desinfiointi hoidettiin huolellisesti 😄
Olen siivonnut asuntoni ja vaihtanut vuodevaatteet, pessyt pyykit. Nyt kirjoitan esseetä yliopistolle. Illalla aion rentoutua käymällä pienellä kävelylenkillä ja sen jälkeen polttamalla pilveä ja kuuntelemalla musiikkia.