Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa teillä on tänään sunnuntaina?

Vierailija
29.11.2020 |

Me ollaan saunottu ja syöty täytettyjä croisantteja kahvin kanssa aamupalaksi.
Kohta lähdetään huonekalukaupoille etsimään uutta sohvaa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätäkin keskustelu pitää pilata tolla s**tanan korona-vouhotuksella? Tulee jo korvista ja silmistä ulos.

Tässähän kysyttiin mitä KIVAA sunnuntaina teette. Anteeksi ohis

Vierailija
22/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousta ja kangaskauppaan hakemaan verhokangasta. Ompelen jos jaksan.

Mullakin on verhohimmia. Laitan lisää ripustuksia, koska nyt roikkuu rumasti ja tanko näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunssi tehty ja syöty, pian pitkälle kävelylenkille ja sen jälkeen hemmottelua, kasvohoitoja yms.

Vierailija
24/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan yksi kirppariostos ilman kontaktia tietenkin, lenkki takaisin kotiin. Aloittelen kuvakirjan tekoa läppärillä. Illalla BB finaali, Paula tai Joel voittoon.

Vierailija
25/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tulee hakemaan lapset parin tunnin päästä, että saan uppoutua opiskeluun rauhassa. Eipä tässä mitään kovin jännää. Eilen leivottiin ja koristeltiin pipareita lasten kanssa.

Vierailija
26/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramppaan tunnin välein vessassa ja kuuntelen kun veri lorisee pyttyyn hyytymien loiskahdusten kera.

Jännitän että ehdinkö noustessani pytylle asti vai lorahtaako veri siteeseen. Yleensä ehdin.

Vierailija
27/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne uunissa :P

Vierailija
28/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan sängyssä, toljotan Netflixiä ja palstailen. Koitan rauhoitella itseäni, ahdistus ja unettomuus ovat nyt niin pahana, että pieniä harhoja tullut. En uskalla edes peiliin katsoa, kun yöllä sieltä katsoi joku ihan muu kuin minä itse.

N27

Unettomuus kyllä pitäisi saada katkaistua jotenkin. Puolikas mirtazapiini auttoi ainakin itselläni.

Vierailija
29/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ramppaan tunnin välein vessassa ja kuuntelen kun veri lorisee pyttyyn hyytymien loiskahdusten kera.

Jännitän että ehdinkö noustessani pytylle asti vai lorahtaako veri siteeseen. Yleensä ehdin.

Mulla oli sama pari päivää sitten. Inhottava tunne mut onneksi iltaan mennessä helpottaa.

Vierailija
30/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen tästä joen yli Turun joulumarkkinoille siskon kanssa. Mieheni laittaa hyvää ruokaa (kuten aina).

Vierailija
31/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Mikä sulla on? Tuskin menkat ainakaan? Järkyn kuuloista.

N26

Vierailija
32/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope kirjoitti:

Kävelen tästä joen yli Turun joulumarkkinoille siskon kanssa. Mieheni laittaa hyvää ruokaa (kuten aina).

Helsingissä joulumarkkinat on peruttu :(

Vierailija
33/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Mikä sulla on? Tuskin menkat ainakaan? Järkyn kuuloista.

N26

Normimenkat. Runsaat sellaiset.

Vierailija
34/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin aamiaista pitkän kaavan mukaan Hesaria lukien ja siitä keskustellen. Kohta lähdetään kävelylle. Iltapäivän/illan mittaan teen ainakin lanttu- ja bataattilatikot pakastimeen. Illalla voisi katsoa Areenasta elokuvan "Kesä", se tulisi päivällä televisiosta mutta huonoon aikaan (14.33).

Vierailija
35/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään ja söin hitaan aamiaisen. Kohta menen junalla vanhaan kotikaupunkiin tapaamaan ystäviä ja nukkumaan viimeisen yön vanhassa asunnossa. Illalle ostin suklaasta tehdyn Monopoli-pelin.

Vierailija
36/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä juttuja kateellisena... Itse olen niin masentunut ja saamaton tehdäkseni mitään mukavaa. Eikä edes olisi seuraakaan.

Vierailija
37/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin pitää mun miestä tänään hyvänä. Voitaisiin viettää päivä makkarissa ja yöllä paljuun ja yksi hyvä vehnäolut.

Vierailija
38/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa aamusella köpöttelynuuskuttelu lenkki, ne on ihan parhaita lenkkejä. Koiran omaan tahtiin ja koira saa valita reitin.

Aamupalaa; kahvia, pekonia, munia, sämpylää, marmeladia, hedelmiä.

Käytiin metsässä valitsemassa meille joulukuusi. Miksi aina naapurin metsässä on parempia?

Nyt tässä mietin päivän menua ja sitä, että jaksaisko leipoa pullaa.

Vierailija
39/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt aamusta katsonut netflixiä.

Kohtapuolin voisi lähteä porukoille päin.

Syön siellä ja soittelen kitaraa ja aion katsoa yhden elokuvan. Voisi myös kuntoillakin nostamalla painoja. Porukoilta, kun löytyy kuntoiluvälineet.

Vierailija
40/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai huonekalukaupoille. Joo, koronaa sinne sitten vaan levittelemään.

Oletko tosissasi? Jos on tarve mennä huonekaluostoksille, niin silloin tehdään se. Toisekseen huonekaluliikkeissä ei yleensä ole tungosta, joten jos maski päällä ja huomioidaan käsihygienia voi kyllä aika turvallisin mielin käydä. 

Hyvä vaan että nyt rempataan ja sisustetaan, niin talous pysyy käynnissä ja sitten kun tää paska on ohi voidaan taas nauttia elämästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi