Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hengityksen haju

Vierailija
07.04.2014 |

Meillä pojat 1 ja 3,5v. Aina kun ovat kuumeessa niin heidän hengityksensä haisee kummalliselta. Vähän kuin joltakin lääkkeeltä tai "sairaalalta" (tosi hyvin kuvailtu :))

Joskus kysyin joltain lääkäriltä, mutta ei oikein osannut vastata. Mietti, että voisi johtua lievästä kuivumisesta.

Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehen hengitys haisee erikoiselle kun hänellä on flunssa.

Vierailija
2/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen hengitys haisee asetonille kun on kipeä.... jostain olen lukenut että diabeteksessa hengitys haisee aaetonille mutta meillä haisee hengitys kynsilakan poistoaineelle kun on kipeä,siis korkea kuume,vatsatauti tms,ei missään tavallisessa flunssassa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen myös kuullut, että asetonin haju hengityksessä voi liittyä diabetekseen, mutta meilläkin tätä esiintyy vain kun ovat sairaana.

-ap-

Vierailija
4/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon kuullut että hengitys diabeteksessä haisee mädältä hedelmältä tms. 

Mutta haju tulee vasta silloin kun sairaus on todella pitkällä, eli sitä tuskin kannattaa panikoida. :) Joku sairaanhoitaja sanoi, että hajun huomaa vasta sairaalassa kun potilas on tehohoidossa.

Vierailija
5/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teilläkin se haju on kuin asetonissa? Muistan että ekalla kerralla säikähdin kun lapsi oli vatsataudin jälkeen kuumeessa ja hengityksessä oli selvä asetonin haju...mietin jo diabeteksen puhkeamistakin. Sittemmin kun tuo 4 v on ollut kovemmin kipeänä olen aina huomannut saman ilmiön..  t.nr 3

Vierailija
6/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen huomannut, että ennen kuin lapset sairastuu tulee niille hirveä kissanpissan haju hengitykseen. Ekalla kertaa säikähdin, mutta eiköhän tuo ihan normaalia ole kun tästä on 10 vuotta jo ja lapsi terve kuin pukki.

Olisi tosiaan kiva tietää, mistä se johtuu.

Vierailija
7/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kurkku kipeä tai flunssa niin silloin on bakteereita tai viruksia siellä eli ne haisee. Ja sit jos on vielä nenä tukossa niin pitää hengittää suun kautta ja suu kuivuu jolloin henki haisee ja sen haistaa kun hengitys tulee suun kautta. .. Ihan normaalia.. huoh

Vierailija
8/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haju on semmoinen kuin joku laimea käsidesi. Ja tulee yleensä kun tauti jo menossa vähän ohi.

-ap-

Vierailija
9/9 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on sama juttu kipeenä! sen henki haisee sellaselle erikoisen "makealle", mulla taas kipeenä haisee sama haju nenässä, niinkun siinä räässä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme