Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Positiivinen?!? Apua!

Vierailija
07.04.2014 |

Huomenta!

Tein juuri raskaustestin ja tuli haalea viiva. En osaa vielä iloita ja on epävarma olo koko tuloksesta.

Kertokaahan kokeneemmat onko tämä tulos positiivinen vai ei? :)

http://aijaa.com/hZlD6x

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkii mielestä toi on positiivinen.

Vierailija
22/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ainakin ollut raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On positiivinen. Minulle tuli juuri eilen keskenmeno. Mutta se oli oikeasti ehkä parempi kuitenkin...Olin aika sekavissa tunnelmissa koko kuukauden ajan, mitä ehdin raskaudesta "nauttia".

Uskon, että se mitä tapahtuu, on tarkoitettu tapahtuvaksi. Siksi mieli on rauhallinen. Olin hieman peloissani koko raskaudesta (uusperheessä eletään, ja tässä on kaikenlaista haastetta...). Nyt tuntuu, että meni niinkuin pitikin varmasti mennä.

Onnea kuitenkin sinulle positiivisesta testistä!

Vierailija
24/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on positiivinen. Oon niin monta testiä ite tehny ettei siihen tule kyllä yhtään haaleaa viivaa jos ei oo raskaana.

Vierailija
25/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oot

Vierailija
26/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla positiivinen näytti myös tuolta. Tein kuitenkin uuden testin muutaman päivän päästä uudestaan :) onnea!

Vierailija
27/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen on.

Vierailija
28/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Soitin neuvolaan ja sain ajan kuukauden päähän. Vähän jäi outo olo, että nyt vaan kuukausi odotellaan ennenkö pääsee ekaan neuvolaan ja asiat konkretisoituu. Olisin olettanut, että neuvolaan pääsee heti ja raskaus varmistetaan jotenkin. Todella epätodellinen olo!! Vähän semmonen fiilis, että tosiaanko pitää pärjätä kuukausi vielä ilman mitään lisätietoja. Olettaaki ne että kaikki odottajat itse etsivät tiedot esim ruokarajoitteista??

Ap

Vierailija
29/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietääkö joku ultraako ne silloin ekassa neuvolassa? Kiitos, jos jaksatte vastailla! :)

Ap

Vierailija
30/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietääkö joku ultraako ne silloin ekassa neuvolassa? Kiitos, jos jaksatte vastailla! :)

Ap

Vierailija
31/31 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaupungista että ultraavatko neuvolassa. Yleensä eivät. Ekassa neuvolassa otetaan verikokeet, ei muuta. Siellä eivät tee mitään testejä. Varman tiedon saat vasta ekassa ultrassa, mikä on noin 12 raskausviikolla. Noin viikolla 6 voi mennä varhaisultraan, minkä joutuu maksamaan itse.