Voiko kumppanille kertoa aiemmista seksisuhteista ??
Olen löytänyt kivan miehen ja olemme seurustelleet nyt 3 kuukautta. Poikaystäväni on kysynyt muutaman kerran, että montako aiempaa seksisuhdetta minulla on ollut ja en ole vielä antanut kysymykseen vastausta.
Uskollanko kertoa hänelle, että minulla on menneisyys, jossa kumppaneita on ollut paljon. Arvioisin, että niitä on kertynyt noin sata, sillä olen 3 vuotta sinkku ja biletin lähes joka viikonloppu ja tuossa elämänvaiheessa tuli kokeiltua ja tehtyä kaikenlaista mistä en ole nykyään niin ylpeä. En haluaisi valehdella, mutta jos en kerro totuutta pelkään että asia tulee myöhemmin esillle, esimerkiksi viimeistään silloin kun menemme poikaystäväni kanssa minun nuoruusvuosien kaupunkiin ja ehkä siellä asia tulee jollain tavalla esille. Pelkään että mies jättää minut menneisyyteni takia, sillä hänellä itsellään ei ole hänen kertoman mukaan kuin kaksi aiempaa seksikokemusta ja molempien näiden kumppaneiden kanssa hän seurusteli vuosia.
Apua, mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 08:21"]
Mitä asioita ei saa valehdella tai jättää kertomatta ja mitä sitten saa?
Onko parisuhde hyvälle perustalle rakennettu jos molemmat osapuolet jättävät asioita kertomatta ja salaavat menneisyyttään?
[/quote]
Helppo kirjoitella jos ei ole koskaan elänyt...
En kertonut. Toki en itseäni neitsyenä myynyt kun yksi avioliittokin oli jo siinä vaiheessa takana. Mies kertoi. Oli selviä itsetunto-ongelmia kun hänen lukunsa oli kovin pieni ikäisekseen. Olisi kannattanut kertoa minunkin aikaisemmin. Mies alkoi kuvittelemaan, että on kokemusta yhdestä ja toisesta ja kaikilla muilla on villi menneisyys paitsi hällä. Ja pitäisikö hänenkin saada vielä kokemuksia. Loppuviimeksi se minun lukuni oli karvan verran pienempi kuin hänen, joten ei tässä kumpikaan ole osattomaksi jäänyt.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:07"]
Onko parisuhde hyvälle perustalle rakennettu jos molemmat osapuolet jättävät asioita kertomatta ja salaavat menneisyyttään?
[/quote]
[/quote]
Elää = harrastaa mahdollisimman paljon irtoseksiä. Jep jep.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:07"]
[/quote]
[/quote]
Elää = harrastaa mahdollisimman paljon irtoseksiä. Jep jep.
[/quote]
Täällä on harhakuva että on yleistä harrastaa yhden yön juttuja, no ei ole! Pieni osa harrastaa niitä muidenkin edestä.
Voi kertoa, jos niitä on alle kymmenen.
Ei kannata kertoa. Suurin osa miehistä kavahtaa jos luku on >3. Varsinkin jos miehellä itsellään on vähemmän kuin naisella, hänen voi olla vaikea sulattaa isompaa lukua. Toki on miehiä jotka ymmärtävät ettei tällä ole merkitystä ja että elettyä elämää on takana, mutta suurin osa on niin urpoja että ovat mustasukkaisia menneisyydelle.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 03:43"]Ei ikinä. Ei puolin, eikä toisin. Mitä järkeä siinä muka on? Ex:istä ei tarvitse tehdä luetteloa, eikä ne kuulu nykyiselle kumppanille. Mennet on menneitä, yhdessä uuden kumppanin kanssa tehdään uusia muistoja, eli kokeiluja. Menneisyyden kannalta voi heittäytyä huonomuistiseksi ja ehdottaa uusia seksiseikkailuja uuden kumppanin kanssa.
Entisistä panoista ei kannata puhua. Kokemuksestaa tiedän, että niistä saa vaan aikaan pahaa mieltä ja riidan aiheen.
[/quote]
Menneet on menneet? Entäs jos toinen vaan on kiinnostunut menneisyydestä ja sen pohjalta osaa arvioida sua vähä että oletko kuinka kevytkenkäinen? Valheilla on lyhhet jalat.. sen minkä taakse jättää joutuu aina kantamaan vastuun :)
Ainahan ne miehet ratkuttaa noiden lukujen perään, itse vaikenen kuin muuri. Vastaan vaan että jokunen on ollut. Sen enempää ei minusta saa irti eikä asia kumppanille kuulu.
Pettämiseen vertaaminen on naurettavaa.
Ap, jos ajattelet vain omaa etuasi, niin valehtele ihmeessä kirkkain silmin.
Jos taas haluat tehdä sen mikä on oikein, niin silloin kerrot.
Miksi kysyt tätä av-palstalta? Mitä väliä meidän mielipiteillä on? Mies on kysynyt sinulta jo eli hän haluaa tietää joten jos täällä joku sanoo ettei kannata kertoa, niin...mitä? Onko sinulle tärkeämpi jonkun tuntemattoman naisen mielipide kuin sen miehen kanssa jonka kanssa aiot (?) viettää loppuelämäsi?
Miksi ihmeessä seukkaat sellaisen tyypin kanssa jolle et halua olla rehellinen? Aiotko jotenkin hyväksikäyttää sitä tyyppiä? Onko se rikas?
Vai kyseletkö täällä sen takia, että jos täällä tulee paljon valehtelemista ja salaamista kannattavia kommentteja ja jätät kertomatta miehellesi ja myöhemmin jäät kiinni, niin voit sanoa "mutku kaikki oli netissä sitä mieltä ettei tarvi kertoa"? Siinä tapauksessa: vittu mikä laskelmoiva kusipää narttu sinä olet!
On vähän huono merkki, että mies inttää asiasta. Se viittaa siihen, että luku saattaa olla hänelle ongelma. Olen samaa mieltä, että kannattaa rehellisesti kertoa,että sinkkuna tuli touhuttua mutta se on kaikki takanapäin. Mitään tarkkaa lukua ei tarvitse eikä kannata sanoa, ellei mies jatka asiasta jänkyttämistä tämänkin jälkeen.
Viimeksi kun olin sinkkuna ja deittailin (olin 25v), niin sanoin luvun olleen 12. Kerroin kuitenkin olleeni sinkkunakin muutaman vuoden, joten ihan helposti ton luvun saa kokoon. Jos nyt kolmekymppisenä jäisin sinkuksi, uskon että sanoisin luvuksi taas sen 12. Mun mielestä se on aika hyvä luku, ei ole ollut täyshuora mutta on myös saanut vähän sekoilla, ettei sitten suhteessa tule kaipuuta siihen.
T: Oikea luku lähemmäs 60..
Pitääkö kertoa yleensä mitään?
Pitääkö kertoa jos käy vieraissa?
Jos toinen ei saa koskaan tietää pettämisestä, niin silloinhan se ei loukkaa?
Voi, mutta se voi aiheuttaa mustasukkaisuutta. En kannata valehtelua silti!!
En kannata valehtelua. Fiksu mies ei lukemia säikähdä. Hyvässä parisuhteeeessa puhutaan asioista vaikkei kokemuksia sen tarkemmin analysoida tai vertailla. Hyvä vastaus tuo 3 v sinkkuna, jos vielä kyseleee tarkkaa lukua niin heitä vastakysymys: onko sillä väliä, miten suhtaudut jos luku on 5, 50 tai 500.
Itsellä samaa taustaa, ekana seurusteluvuonna asiasta puhuttiin.... tai minä yritin kysellä onko jotain kivoja kokemuksia tai fantasioita joita voitais testata yhdessä . Eniten harmittaa ettei mies koskaan kertonut syytä eroon exästään, meni ihan lukkoon... itse taas haluaisin ymmärtää ihmismieltä ja siksi olen utelias ja kyselen.
Höpsis, miksi ihmeessä ap:n pitäisi kertoa menneisyyden miessuhteista? Vai onko niistä kaikki unohtumattomia ja tärkeitä?
En oo koskaan sanonut edes tyttökavereille, kuinka monta miestä mulla on ollut. Ei se kuulu kenellekään. Eikä sillä ole mitään merkitystä.
En myöskään kysele miehiltäni moista, koska ei kiinnosta. Mennyt on mennyttä.
Älä kerro. Miehestä määrä olisi varmasti ylitsepääsemättömän suuri. Ei suhteessa kuulu kertoa tällaisia lukuja. Mitä hän sillä tiedolla tekee? Tuskin kotipaikkakunnallasi miehelle tällaista kerrotaan ja jos kerrotaan, voit kuitata ne pahoiksi puheiksi, juoruiksi tai valheeksi. Mistä kukaan oikeasti tietää kuinka monta panoa sulla on ollut? Sen tiedät oikeasti vain sinä.