Teini haluaa jouluna vain yhden paketin
Teini sanoi: "Laittakaa ne minun lahjat kaikki samaan pakettiin." Hän perustelee sen sillä, että on ekologisempaa paketioda kaikki yhteen pakettiin. Kuluu vähemmän paperia.
Mitä mieltä itse olette, onko kiva saada monta pientä pakettia, vai yksi isompi, mistä löytyy monenlaista kivaa?
Kommentit (14)
Ai. Mä jo luulin, että sun teini ei toivo muuta kuin rauhaa maailmaan.
Loogista. Maailma pelastuu, kun kaikki turhakkeet pakataan yhteen jätesäkkiin.
Mun tyttäreni pienenä sai aina useamman pienen paketin, kun kalliisiin lahjoihin ei ollut varaa.
Mitä lahjoja siellä yhdessä paketissa siis on? Oma 15v takuulla kelpuuttaisi jos toivomansa uusi huppari, pari 20€ lahjakorttia ja suklaarasia olis samassa paketissa. Ihan sama onko ne samassa setissä vai useammassa. Tuolla ikää jo tajuaa että oma pieneltä näyttävä paketti voi olla arvoltaan isompi kuin eskaria käyvän veljen iso lelun sisältävä loota.
Perspektiiviä, sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Loogista. Maailma pelastuu, kun kaikki turhakkeet pakataan yhteen jätesäkkiin.
Kuka sanoi, että turhakkeita pitäisi ostaa? Neiti varmaan suuttuisi, jos jotain ilmanaikaista krääsää löytyisi paketista. Hän on muuttanut tänä vuonna jo 7 kertaa, ja vielä todennäköisesti yksi muutto edessä. Eli aikamoista matkalaukkuelämää elää hän. Siksi mitään tarpeetonta on turha hänelle riesoiksi ostaa.
No ekologisempaa olisi rajoittaa sitä lahjojen, ei lahjapaperin määrää 😂 Mutta hyvähän se kai on. Itsestä olisi hauskempaa, jos saisin monta lahjaa, että ne olisi omissa paketeissaan.
Fiksu teini ja hyvä idea muuten! Sitä paperia ja lahjanarua tulee jouluisin niin stnasati.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lahjoja siellä yhdessä paketissa siis on? Oma 15v takuulla kelpuuttaisi jos toivomansa uusi huppari, pari 20€ lahjakorttia ja suklaarasia olis samassa paketissa. Ihan sama onko ne samassa setissä vai useammassa. Tuolla ikää jo tajuaa että oma pieneltä näyttävä paketti voi olla arvoltaan isompi kuin eskaria käyvän veljen iso lelun sisältävä loota.
Perspektiiviä, sinullekin.
Joo, siis itsekin tykkäsin lapsena ja nuorena, kun samassa paketissa oli vähän enemmän tavaraa, eikä jokainen pikku esine ollut omassa paketissaan. Pettymys oli se, kun sain monta pakettia, eikä missään ollut mitään kivaa. Yksi paketti ei olisi luonut ylisuuria odotuksia, ja olisin ollut tyytyväisempi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Uuden pleikkarin se haluu, siksi yks paketti riittää 😉
Ei halua.
AP.
pyydän villasukkia ja maailmanrauhaa, saan villasukkia ja pihviä
Ei syötä mitään lipeäkalaa, kinkkua, kaalilaatikkoa tmv
No ihan järkevää. Tai voihan sitä paketoida vaikka ilmaisjulkaisujen sanomalehtiin. Ne menee kiertoon toisin kuin lahjapaperit.