Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut kolmekymppiset voitte haaveilla lapsista tässä tilanteessa?!

Vierailija
28.11.2020 |

Minulla ei tulisi mielenkään lisääntyä!! En ymmärrä eikö ketään muita uuvuttaa opiskelu, arjen pyörittäminen ja työ?? En ymmärrä! Ei ehdi elää ittensä kanssa niin miten sitten lapsen kanssa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa viime vuosina alkanut ihmettelemään, miksi ihmiset vielä hankkivat lapsia tähän maailmaan. Silmäni ovat auenneet...olen tajunnut, miten järjetöntä se on, kun ottaa huomioon sen, millaista elämää he tulevaisuudessa joutuvat elämään.

Ei mitään järkeä.

Samaa olen miettinyt. Itselläni on juuri aikuistuneet lapset, sain heidät nuorena (ja nyt olen 40v). Jos nyt olisin kymmenen vuotta nuorempi ja lapseton, niin kovasti mietityttäisi, uskaltaako siihen hommaan enää ryhtyä. Juurikin lasten vuoksi, tämä maailma on aivan kamala paikka nykyään.

Vierailija
42/46 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä maailma on aivan kamala paikka nykyään.

Kumpaan maailman tuhoutumisteoriaan sinä uskot? Siihen vihreiden viljelemään vai siihen persujen viljelemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen myötä tarvitse unohtaa omaa elämää! Lapsen saatuani pääsin eroon aiemmasta täydellisyyden tavoittelusta. Elämä voi olla kiireistä mutta mieleni rauhallisempi.

Vierailija
44/46 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse uskallanko tehdä lapsia tällaiseen maailmaan. Mutta lapset antavat toivoa. Heidän takiaan haluan enemmän tehdä töitä niiden asioiden eteen mitä pidän tärkeänä.

Vierailija
45/46 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin, että en hanki lapsia, sillä ajattelin että en jaksa sitä kaikkea yhtäaikaa. En myöskään halunnut uhrata opiskelun johdosta saavuttamaani parempaa elämäntyyliä jälkikasvulle. 

Vierailija
46/46 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan haluaa lapsia tähän maailmaan, kun pandemia on jo täällä ja ilmastonmuutos uhkaa.

T. N25