Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romahtaisitko, jos puolisosi jättäisi sinut?

Vierailija
06.04.2014 |

Miten uskoisit reagoivasi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo notkauttaisi polvia mutta ei olisi maailmanloppu. Olen siis toisella kierroksella ja jo virheistänikin oppinut.

Vierailija
42/47 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan taloudellisesti, koksa olen opiskellut hyvän ammatin ja en tarvitse elättäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en romahtaisi. olisin surullinen, mutta ei se olisi maailmanloppu. 

Vierailija
44/47 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En romahtaisi, olen selviytyjä. Mutta nyt olen päättänyt lopettaa selviytymisen...joka ilta, kun menen nukkumaan toivon seuraavan päivän olevan viimeinen, joka minun tarvitsee selvitä. Minulla on vain yksi asia, jota toivon ja se on, että tämä kärsimys (jota myös elämäksi kutsutaan) loppuisi.

Vierailija
45/47 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En romahtaisi. Elämä on jo opettanut, ettei kenenkään toisen varaan kannata elämää rakentaa. Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.

Vierailija
46/47 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romahtaisin, koska olen muutenkin loppuunajettu ihminen. Elämänhallintakykyni on kauan aikaa sitten raiskattu ja tuhottu, ehkä lopullisesti.

Vierailija
47/47 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:51"]

En romahtaisi, olen selviytyjä. Mutta nyt olen päättänyt lopettaa selviytymisen...joka ilta, kun menen nukkumaan toivon seuraavan päivän olevan viimeinen, joka minun tarvitsee selvitä. Minulla on vain yksi asia, jota toivon ja se on, että tämä kärsimys (jota myös elämäksi kutsutaan) loppuisi.

[/quote]

Tuli raskas olo puolestasi. Tiedän, että elämä voi olla todella raskasta. Itse olen kuitenkin aina löytänyt toivon, jotain mitä kohti kurkottaa. Lämmin halaus sinulle ja asioiden paranemista ja merkitystä elämääsi! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi