Romahtaisitko, jos puolisosi jättäisi sinut?
Kommentit (47)
En ainakaan taloudellisesti, koksa olen opiskellut hyvän ammatin ja en tarvitse elättäjää.
en romahtaisi. olisin surullinen, mutta ei se olisi maailmanloppu.
En romahtaisi, olen selviytyjä. Mutta nyt olen päättänyt lopettaa selviytymisen...joka ilta, kun menen nukkumaan toivon seuraavan päivän olevan viimeinen, joka minun tarvitsee selvitä. Minulla on vain yksi asia, jota toivon ja se on, että tämä kärsimys (jota myös elämäksi kutsutaan) loppuisi.
En romahtaisi. Elämä on jo opettanut, ettei kenenkään toisen varaan kannata elämää rakentaa. Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.
Romahtaisin, koska olen muutenkin loppuunajettu ihminen. Elämänhallintakykyni on kauan aikaa sitten raiskattu ja tuhottu, ehkä lopullisesti.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:51"]
En romahtaisi, olen selviytyjä. Mutta nyt olen päättänyt lopettaa selviytymisen...joka ilta, kun menen nukkumaan toivon seuraavan päivän olevan viimeinen, joka minun tarvitsee selvitä. Minulla on vain yksi asia, jota toivon ja se on, että tämä kärsimys (jota myös elämäksi kutsutaan) loppuisi.
[/quote]
Tuli raskas olo puolestasi. Tiedän, että elämä voi olla todella raskasta. Itse olen kuitenkin aina löytänyt toivon, jotain mitä kohti kurkottaa. Lämmin halaus sinulle ja asioiden paranemista ja merkitystä elämääsi!
Kyllä tuo notkauttaisi polvia mutta ei olisi maailmanloppu. Olen siis toisella kierroksella ja jo virheistänikin oppinut.