Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä ota miestä, joka ei siivoa

Vierailija
06.04.2014 |

Pian huomaat, että 20 vuotta on mennyt ja teillä ei ole kertaakaan siivonnut kukaan muu kuin sinä. Parhaassa tapauksessa mies vielä valittaa panematta tikkua ristiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen näin miehenä, että pölyä ei saa olla nurkissa tai sohvan alla, mutta ne sukkahousut ja kodinsisustuslehdet olohuoneen lattialla ei ole mitään.

Olin tuossa kaksi viikkoa työmatkalla ja kämppä oli kuin läävä tullessani kotiin. "En jaksanut, en ehtinyt...". Niin, ei varmasti jaksa, kun ne itsestään hoituneet asiat eivät olleetkaan hoituneet ja hän joutui tekemään nekin väliaikaisesti.

Kun en tee numeroa siitä, että iltaisin hänen ja lasten mentyä nukkumaan kerään lasten kirjat tai lelut (ai että se legopalikka jalan alla tekee höpöä...), hoidan vaatteet pyykkikoriin (tai jos pesukone & kuivausrumpu on tehnyt hommansa, viikkaan ne töllö katsellesani) yms näkymäntöntä. Tsekkaan että lasten seuraavan päivän vaatteet odottavat käden ulottuvilla aamua varten. WC-pöntötkin jynssääntyy 1-2 krt viikossa ankan kera ihan itseksiään. 

Niin ja tänään vaihdoin ne renkaat. Sen päälle siivosin myös hänen autonsa viimeisen päälle. Suklaakäärepapereita, puoliksi syötyjä tikkareita, parkkilappuja, homeiset banaanin kuoret...jepjep. Ja kehtasi vielä loukkaantua kun sanoin ettei hänelle ostamani auto ole motorisoitu sikolätti vaan kulkuneuvo. Ainakin isommat irtoroskat olisi hyvä kerätä pois sen sijaan että heittää ne repsikan lattialle.

Mutta niin juu. Se pöly siellä nurkassa oli se pahin siivousjuttu. Ja siksi voi mussuttaa kun äijä ei koskaan imuroi.

Vierailija
22/24 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:25"]

Jep, täälläkin on myöhäistä enää pohtia. Toki seurusteluaikana mies käytti imuria, pyyhki pölyjä ja siivoili, tiskaili. Mutta kas, kas, vuosien seurustelun jälkeen menimme naimisiin ja kai siinä avioliitolupausten rivien välissä luki, että minä vaimo lupaan ja vannon jatkossa hoitaa kaikki kotityöt itse, vaihdan myös  autonrenkaat itse ja vien auton huoltoon, öljynvaihtoon..

[/quote]

Tai sitten ollaan muuten neuroottisia. Minulla on pari ystävää,joitten kodit ovat kuin sisustuslehdestä.Meillä kylässä käydessä kauhistelevat minun kämppääni,joka näyttää siltä että täällä asuukin ihmisiä.Meillä jokapäiväiset kotityöt on ehkä tiskaus ja lakaisu/imurointi,muut tarpeen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:14"]

Ei, mutta meillä tiskataan tiskit, imuroidaan, pyyhitään pinnat, pikasiivotaan vessa, tuuletetaan, viedään roskat sekäkä pestään ja kuivataan pyykkiä joka päivä.[/quote]

On likanen perhe tämä kyllä. Ilmeisesti siellä kävellään kengät jalassa sisällä ja kuseskellaan vessan lattialle.

Vierailija
24/24 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on robotti-imuri. Se on miehen ostama, ja hän myös lataa ja tyhjentää sen. Voisin siis sanoa, että mies hoitaa meillä aina imuroimisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi