Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jäit exästä kaipaamaan?

Vierailija
06.04.2014 |

Jos olet eronnut ihmisestä, jota vielä ajattelet usein. Mitä hänessä jäit kaipaamaan?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä mitä exällä oli, oli loistava seurustelukumppani.

Vierailija
22/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä, rehellisyyttä ja muuta. Vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta exää. Nyt kun tätä kysytään, pystyn nimeämään heiltä (kaikilta paitsi yhteltä) kivoja ominaisuuksia joita periaatteessa voisi kaivata. Huomaan, etten kuitenkaan kaipaa. Ehkä siinä on aika tehnyt tehtävänsä, plus ihana aviomies :-). Sitten on vielä yksi poikkeus exieni kelpo sarjassa - viimeiseksi jäänyt exä, joka on niin ala-arvoinen ihminen että kaipaan lähinnä niitä ihania elämäni vuosia kun en vielä ollut häntä tavannut, enkä vielä tiennyt miten alhainen ihminen voi mies olla.

Vierailija
24/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia.

Vierailija
25/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
26/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:03"]

Isoa munaa!

[/quote]

Tarkkuutta vastauksiin. Kokovartalokyrpää, johon kulli oli kiinnitettynä vaiko pelkästään sitä kullia? 

Vierailija
27/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:11"]En mitään.

[/quote]

Kai niissä exissäkin jotain hyvää on ollu kun olette joskus yhdessä ollut?

Vierailija
28/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venettä :)

Vierailija
29/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:34"]

Älykkyyttä (nykyään lääkäri) mutta siihen yhdistettyä pehmeää herkkyyttä ja taiteellisuutta. Iloisuutta. Tietynlaista ujoutta ja pidättäytyväisyyttä joka sopivasti houkuteltuna muutti hänet suoranaiseksi nymfomaaniksi.

Ja minä menin pettämään häntä, kun en tajunnut mikä kultakimpale tuo nainen oli.
Tuollaiselle tapauksele on ottajia, joten eipä hänen tarvinnut minua sen pidemmälle katsella.

[/quote]

Auts :( teitpä tyhmästi. Olitteko naimisissa? 

Vierailija
30/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikkea. Reilu vuosi sitten erottiin minun mokan takia. En millään meinaa päästä yli, vaikka en häntä joka päivä tai joka viikkokaan mieti, mutta silloin kun tulee mieleen niin tuntuu pisto sydämessä ja meinaa tulla itku.

Vierailija
31/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on kylla sanottava, etta en ajattele exiani usein. eka pitka suhde paattyi kuin olin 23v ja siita on kylla sanottava, etta han rakasti minua niin paljon, etta ei ehka aviomieskaan paase sille tasolle. tai no paasee kylla. mitaan en ole jaanyt kaipaamaan. olen aarimmaisen itsenainen ja vaadin paljon omaa tilaa, siksi olen ollut aina se joka lahtee suhteista. 

Vierailija
32/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenheimolaisuutta ja ystävyyttä. Menetin oikeastaan kaiken; uusi ja hieno koti, kaunis piha, turvallisuus. Ja vain omasta syystäni. Voisin tappaa itseni kaiken tuon menetyksen vuoksi.

Vierailija
33/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa :D (eikä iis mitään hienoa edes, vaan ylipäätään sitä, että pystyi autolla ajelemaan) Nyt ollaan siis opiskelijoita, eikä oel vara pitää autoa.

Vierailija
34/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa kullia. Mitään muuta ei ole ikävä.

Vierailija
35/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietokonetta.

Vierailija
36/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä

Vierailija
37/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän särkyy kun lukee näitä... Niin paljon kaipausta.

Vierailija
38/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka poikaystävän jälkeen jäin kaipaamaan hänen suutelutaitoaan. Ehkä me vain sovimme toisillemme, mutta vastaavaa en ole kokenut sen jälkeen. Ja tuosta on aikaa jo yli 20 vuotta. 

Vierailija
39/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulokkua.

Vierailija
40/55 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:13"]

Ystävyyttä :( oltiin parhaita kavereita ennen seurustelua mikä tietty kusas koko ihmissuhteen kertaheitolla. Sai aina nauramaan ja oli helppo keskustella hänen kanssaan mistä vaan, jotain "sieluntoveruutta" hänen seurassa koin.

[/quote]Ohhoh, aivan samanlainen kokemus ollut minullakin. Tosin kaikesta on jo niin kauan, etten enää häntä kaipaa, mutta aikanaan eron tuska oli aivan hirvittävä ja toipuminen kesti kauan. Rakkaussuhdettamme en niinkään ikävöinyt, sillä tajusin pian sen olleen paha virhe. Mutta se ystävyyden menetys, voi miten katkeraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi