Mitä jäit exästä kaipaamaan?
Jos olet eronnut ihmisestä, jota vielä ajattelet usein. Mitä hänessä jäit kaipaamaan?
Kommentit (55)
En mitään. Niin hirveä akka oli että oksat pois.
En ala sen tarkemmin erittelemään, 3 exxää, nuoruuden rakkaus, kihloissa, naimisissa ja toki olen muistellut monia kertoja ja viimeinen tapaus oli kaikkien vaikein ja olin todella helpottunut kun pääsin eroon.
Kaunista kroppaa. Varsinkin selkä ja hartiat olivat täydelliset.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:34"]
Älykkyyttä (nykyään lääkäri) mutta siihen yhdistettyä pehmeää herkkyyttä ja taiteellisuutta. Iloisuutta. Tietynlaista ujoutta ja pidättäytyväisyyttä joka sopivasti houkuteltuna muutti hänet suoranaiseksi nymfomaaniksi.
Ja minä menin pettämään häntä, kun en tajunnut mikä kultakimpale tuo nainen oli.
Tuollaiselle tapauksele on ottajia, joten eipä hänen tarvinnut minua sen pidemmälle katsella.
[/quote]
Kirjoititko viestisi tänne siinä toivossa, että hän lukisi tämän ja ottaisi sinut takaisin...?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:36"]
Älykkyyttä (nykyään lääkäri) mutta siihen yhdistettyä pehmeää herkkyyttä ja taiteellisuutta. Iloisuutta. Tietynlaista ujoutta ja pidättäytyväisyyttä joka sopivasti houkuteltuna muutti hänet suoranaiseksi nymfomaaniksi.
Ja minä menin pettämään häntä, kun en tajunnut mikä kultakimpale tuo nainen oli.
Tuollaiselle tapauksele on ottajia, joten eipä hänen tarvinnut minua sen pidemmälle katsella.
[/quote]
Kirjoititko viestisi tänne siinä toivossa, että hän lukisi tämän ja ottaisi sinut takaisin...?
[/quote]
Eipä ehkä ihan taitaisi tuon kirjoittajan ex sattua huomaamaan juuri tätä tekstiä ja vielä tajuta että hänestä puhutaan. Eikö noin olisi voinut sanoa? :D
Joku sen jo sanoikin; sielunkumppanuutta. Ymmärsimme toisiamme täysin, vieläkin kun näemme toisia me yhteisen lapsen merkeissä, juttutuokiot venyy ja huomaan vaan kuinka hyvin meillä synkkaa vuosien jälkeenkin. Mun elämäni rakkaus, erottiin hetken mielijohteesta, molemmat myönsi että olisi pitänyt yrittää uudelleen siinä kohtaa kun olin raskaana (vuosia eron jälkeen) uudelle miehelleni. Joten paluuta entiseen ei enää koskaan ole.
Hänessä oli huonojakin piirteitä, mutta nyt vasta olen tajunnut että niin on kaikissa, ja hänen huonot piirteensä olivat todella lieviä verrattuna niihin hyviin. Kova ikävä, joka päivä :(
Mä toivon, että hän lukisi kaipaukseni täältä.
En mitään!Suomeksi sanottuna koko henkilö oli ihan *****!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:36"]
[/quote]
[/quote]
Eipä ehkä ihan taitaisi tuon kirjoittajan ex sattua huomaamaan juuri tätä tekstiä ja vielä tajuta että hänestä puhutaan. Eikö noin olisi voinut sanoa? :D
[/quote]
Arvelen, että se voisin olla minä.
Exästä en kaipaa mitään. Täys Paska, elähtäny lortto joka houkutteli mut väärin perustein elättään itsensä ja kakaralaumansa. Tuhos mun elämäni, itse täysin kokematon! Jätti mut kun löysi "paremman".
Ystävyyttä, rakkautta jollaista en usko voivani kokea samalla tasolla kenenkään toisen kanssa, vaikka nk. "paremman" miehenkin saatan jopa joskus löytää. Huumoria, älykkyyttä, seuraa yksinkertaisesti. Eron myötä hänestä jäi minulle enää ne "huonoimmat palat": epärehellisyys, itsekkyys. Hän on katunut eroa kovasti, koska itse petti ja lähti.
Minulla on perusasiat elämässäni ihan hyvin, vaikka uutta kumppania en ole vielä ottanut. Ottajia olisi, mutta ei ole vielä tuntunut sopivalta ajankohdalta. Ehkä joskus.
Meistä tuli parisuhteemme aikana parhaat ystävät (ja tavallaan ollaan sitä edelleen). Huumorintajua, hyvää juttuseuraa, rentoutta... Hän sai minut uskomaan itseeni. Jäin kaipaamaan myös hänen perhettään (ollaan kyllä vielä yhteyksissä, mutta vähemmän...).
Ja halusin kuitenkin erota, koska yhteiselomme ei toiminut sen rentoudesta ja hauskuudesta huolimatta parhaalla mahdollisella tavalla...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:11"]En mitään.
[/quote]
Kai niissä exissäkin jotain hyvää on ollu kun olette joskus yhdessä ollut?
[/quote]
Minä en ainakaan keksi edellisestä eksästäni mitään hyvää, mitä kaipaisin. Ehkä hän oli silloin aikoinaan hauska ja fiksu, mutta en sitä kaipaa, sillä nykyinen mies on myös hauska ja fiksu ja paljon muuta :-)
Osuipa tämä ketju minuun..Juuri aamulla ajattelin, kuinka ison menetyksen kanssa joudun elämään. Meni koti, ystävät ja miehen suku, toveruus ja kaikki. Syyllinen näkyy peilistä.