Miten teillä on aikaa olla täällä palstalla?
Kommentit (25)
Satunnaisesti kuten nyt saunan jälkeen. On niin huvittavat viestit täällä 😂
Tänään on aikaa. Mulla on ollut pää kipeä koko päivän. Ei satu kovin paljon kun makaan hiljaa paikallani. Olenkin sitten plärännyt nettiä koko päivän. Tavallisesti ei ole aikaa olla netissä kun vaan vähän per päivä. Mies on onneksi voidellut kokkaukset sun muut kotihommat tänään.
Ei mulla mitään elämä ole enkä halua. Nyt kirjoittelen kännissä.
Työn ohessa. Palstailen niinä hetkinä, kun ei ole asiakkaita.
Aikuisen lapsen vanhempi olen, työ on sellaista ettei sitä useinkaan tarvitse viikonloppuisin tehdä. Harrastukset ovat koronan vuoksi tauolla. Miehen kanssa ollaan oltu 20 vuotta yhdessä joten ei tarvitse senkään kanssa koko ajan kiehnätä.
Flunssaa pukkaa, sängyssä peiton alla. Ei jaksa oikein nyt mitään viisaampaakaan.
Mä ainakin teen melkoisen määrän asioita päivässä, ja silti ehdin tänne kirjoitella. Tarkoittaako "olla täällä" sitä, että ei oikeasti tehdä muuta kuin selata tätä palstaa?
Mulla on tänään vapaapäivä ja velttoilen. Huomenna taas töihin. Mies on, ei lemmikkejä, lapsi asuu jo omillaan. Mökkikaudella oli kiireempää, mutta se loppui tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
yksinäinen
❤️
En mä täällä aina päivystä. Silloin vaan kun ei ole muuta tekemistä. Just nyt vahdin toisella silmällä navetan poikimakameraa ja toisella silmällä seuraan mäkihyppyä. Samalla näpyttelen tabletilla tätä viestiä.
Muuta ei ookaan kun aikaa. Kuntoutustuella oleva erakko olen.
mitä muuta muka tekisi? En ole puhunut kellekkään 4 kuukauteen, paitsi ku juttelen itselleni. Vaatteitakin päälle vaan joku joka kolmas päivä jos huvittaa käydä ulkona. Telkkaria ei ole ollut 20 vuoteen. Nökö heikko. Kuulokin niin heikko etten ymmärrä puhetta jos joku tulee puhumaan.
Joten tässä vaan hengailen velattomassa omistusasunnossa, 250.000e osakesalkulla ja 1500 kirjaa pitkin kämppää. Iso osa lattialla vaatteiden kanssa.
41v mies kirjoitti:
mitä muuta muka tekisi? En ole puhunut kellekkään 4 kuukauteen, paitsi ku juttelen itselleni. Vaatteitakin päälle vaan joku joka kolmas päivä jos huvittaa käydä ulkona. Telkkaria ei ole ollut 20 vuoteen. Nökö heikko. Kuulokin niin heikko etten ymmärrä puhetta jos joku tulee puhumaan.
Joten tässä vaan hengailen velattomassa omistusasunnossa, 250.000e osakesalkulla ja 1500 kirjaa pitkin kämppää. Iso osa lattialla vaatteiden kanssa.
miten molenmat aistit näin?
paljon kirjoja,millaisia?
Joku aihe kiinnostaa erityisesti.
töykyvyttömyyseläkkeellä.