Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni tosimies on vähintään 190 cm pitkä ja lihaksikas

Vierailija
28.11.2020 |

Pienemmät on silmissäni rottia. No ehkä jollekin 150 cm naiselle käy lyhyempikin, mutta normipituinen akka tarvii kunnon äijän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millä rahkeilla sinä vaadit miehiltä mitään? 

MInulla naisena on kaikki oikeudet vaatia miehiltä ihan vaan mitä haluan, ennen kuin suostun pillua antamaan.

Eli mitään muuta sinussa ei siis ole. Ok. 

Luinpas ton väärin. Tosimiehelle pillu on tietenkin tärkein. Mutta tulee siinä mukana täys paketti kaikkea muutakin kivaa...

Vierailija
22/24 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInulla naisena on kaikki oikeudet vaatia miehiltä ihan vaan mitä haluan, ennen kuin suostun pillua antamaan.

Todennäköisesti sillä on selluliittinen hehtaariperse ja eripariset riipputissit.

Mulla on! Ja mun mielestä tosimies on just sen 190 cm ja lihaksikas.

Mun elämäni rakkaus sen sijaan on sen 174 cm kuikelo, joka rakastaa hehtaariperseistä ja riipputissistä matamia.

Että onnea matkaan vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sillä on selluliittinen hehtaariperse ja eripariset riipputissit.

Ja tämä tässä on kateellinen akka. Vaikka minulla olisikin noi, niin saisin tosimiehiä, kun suhtaudun heihin tosimiehinä. Todellisuudessa olen taatusti sinua 10 x kauniimpi.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Mitä kyhmyperse roikottelija?

Minusta puhuit joten minä vastasin. Itsehän siinä älähtelet, teet minusta ulkonäköoletuksia sillä perusteella, että et pidä siitä mitä sanon. Mitäs se sun persettäs kaivaa, jo minulla on laatuvaatimuksia? Jos et ole katkera akka, niin sitten olet taatusti 170 cm ikuisesti uliseva rotta"mies".

Vierailija
24/24 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tässä on kateellinen akka. Vaikka minulla olisikin noi, niin saisin tosimiehiä, kun suhtaudun heihin tosimiehinä. Todellisuudessa olen taatusti sinua 10 x kauniimpi.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Mitä kyhmyperse roikottelija?

Minusta puhuit joten minä vastasin. Itsehän siinä älähtelet, teet minusta ulkonäköoletuksia sillä perusteella, että et pidä siitä mitä sanon. Mitäs se sun persettäs kaivaa, jo minulla on laatuvaatimuksia? Jos et ole katkera akka, niin sitten olet taatusti 170 cm ikuisesti uliseva rotta"mies".

Plätä plätä pikkuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi