Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta suomimies keskustelusta

Vierailija
06.04.2014 |

Saisiko/joutuisiko ulkomaalaisen puoliso siirrellä tuhansia kiloja pihakiviä kottikärryillä, kolata lumia tuntitolkulla , putsata katot roskista ja sammaleista, vai tekisikö mies muualla nämä työt yksin, ilman vaimon apua? Tai muita raskaita töitä.

Olen joskus pohtinut tuota, kun meille töihin tuli avulias mies, joka olisi halunnut kantaa raskaan kantamukseni, mutten antanut kun työtähän siellä ollaan tekemässä. En tiedä löukkasinko, mutta hyvät ystävät meistä on tullut :), eikä mitään suhdesoppaa vaan työkavereita ollaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei olettaisi mun kantavan mitään painavia juttuja tai tekevän fyysisesti raskaita asioita, jotka hän voisi tehdä. Se tulee kohteliaisuudesta sekä mun naisellisuudestani. Esim. hän ei voi millään antaa anoppinsa kantaa kauppakassia, vaikkei se fyysisesti niin rankkaa olisi, mutta kunnioituksesta. Ei häntä loukannut, että äitini aluksi kieltäytyi, mutta hänestä hänen kuului kantaa.

Toki hän olettaa päinvastoin, että minä otan päävastuun ruoanlaitosta ja siivoamisesta, kun hän on kantanut ostokset sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan