Mielisairas läheinen
En kestä.
En kestä.
En kestä.
Enää.
Olen joustanut itseni korkkiruuviksi.
Kiitos kun kuuntelit.
Kommentit (8)
Hankkiudu kauas siitä, välit viileiksi. Niin mä tein ja hengitän taas. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:42"]
Ymmärrän niin hyvin! Onko mahdollista muuttaa kauas tästä ahdistavasta ihmisestä?
[/quote]Ei auta. Olen tehnyt oman valinnan pitää häneen kohtuudella yhteyttä. Siinä on hyvät puolensakin. Huonoista puolista kärsin minä. Hän polkee, nujertaa, haukkuu, syyllistää, lyö henkisesti joka käänteessä - minua. Niillä voimilla joilla menen eteenpäin, hyvää tasaista elämää elävä siirtäisi vuoria. Mikä on sinun tarinasi?
Äitini on narsisisti ja minä perheen syntipukki. Olen kärsinyt kiusaamisesta ja itsetuntoni nujertamisesta, haukkumisesta ja kaikenlaisesta väkivallasta koko ikäni.
Olen viilentänyt välimme, nykyään puhutaan noin pari kertaa kuussa puhelimessa. Jos yrittää soittaa enemmän en vastaa. Ehkä satunnaisesti nähdään minun määrittelemällä tavalla. Jos huono käytös alkaa joko puhelimessa tai tapaamisella lähden tai suljen puhelimen enkä ole kuukauteen yhteydessä.
Minua auttoi paljon kun otin vallan häneltä takaisin itselleni. Nyt minä määrittelen tämän suhteen rajat. Jos annan hänen määritellä, en voi hyvin. On todella voimaavievää yrittää joustaa tällaisten sairaiden ihmisten kanssa, eli en enää suostu siihen. Minulla on työ ja lapsia, minulla ei ole ylimääräistä energiaa toipua äitini valehtelemisesta, haukkumisesta ja manipuloinnista.
Vielä enemmäm voimia sinulle.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:42"]
Ymmärrän niin hyvin! Onko mahdollista muuttaa kauas tästä ahdistavasta ihmisestä?
[/quote]Ei auta. Olen tehnyt oman valinnan pitää häneen kohtuudella yhteyttä. Siinä on hyvät puolensakin. Huonoista puolista kärsin minä. Hän polkee, nujertaa, haukkuu, syyllistää, lyö henkisesti joka käänteessä - minua. Niillä voimilla joilla menen eteenpäin, hyvää tasaista elämää elävä siirtäisi vuoria. Mikä on sinun tarinasi?
[/quote]Veit sanat suustani. Siis just tuota samaa on minun sukulaiseni käytös. Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa kärsi tai pakene. Minä pakenin ja voin nyt hyvin:).