En hyväksy koronarokotetta
Minä en hyväksy koronarokotetta ennen kuin sitä on testattu riittävän laajalla otannalla ja on seurattu tarpeeksi pitkään, esim. kolme vuotta, mitä mahdollisia ikäviä seurauksia rokote aiheuttaa. Minusta nyt on vielä oltava suoraselkäisiä, vältettävä livekontakteja, vältettävä tapahtumia ja suosittava etäyhteyksiä, kunnes voimme varmuudella sanoa että koronavirus on poissa eikä maailmassa enää ole yhtään sairautta. Tämä virus on helppo selättää täydellä eristäytymisellä ja yhteiskunnan sulkemisella kuukaudeksi. Niin Kiinassakin tehtiin. Ei puhettakaan rokotteista. Ihmiset, ottakaa itseänne niskasta kiinni. En pahastuisi vaikka Suomessa siirryttäisiin sota-ajan lakiin kunnes korona on tuhottu ja suljettaisiin sitten rajat muulta maailmalta ainakin vuosiksi.
Kommentit (7)
Kannattaa miettiä missä on se tavallinen flunssa. Mielestäni vääränlainen testi hyvin epäluotettava antaa positiivisia tuloksia mitä ei ole tarkoitettu virusten testaamiseen. Sitten seuranta-apsi reagoi "tartuntoihin" ja kyllähän luvut nousee. Olisi kiva nähdä ihan tieteellinen fakta että tälle tehty laboratoriossa testi missä todetaan, että siirtyy ihmisestä toiseen. Ihmisen oma keho torjuaa ton pöpön 99,9% varmuudella, niin rokote on tarpeeton.
Eristys tekee ihmisistä surullisia millä negatiivinen vaikutus esimerkiksi puolustus-järjestelmäämme. Lähikontaktit parantavat ihmisten vastustuskykyä ja sosiaalinen positiivinen vuorovaikutus parantaa ihmisen immunologista vastetta. Jatkuva käsien pesu, yli-hygieenisyys tuhoaa kehon omaa puolustusta. Taitaa olla jopa WHO suosittelee käteenvetoa runsaan desinfinoinnin jälkeen jos tekee mieli; itselle se oli se viimeinen pisara. Ihminen on eläin, niin pyritään muuttamaan lajityyppistä käyttäytymistä, behaviour modification. Eristäminen kidutuskeino millä uhrin psyyke halutaan murtaa. Taitaa jopa olla kaikkein tehokkaimpia.
Itse tykkään hänen ajatuksistaan. Nopein tapa ymmärtää miatä on kyse on Carrie Madej haku kenttään, niin silmät avautuvat.
https://www.bitchute.com/channel/tj99AwcN3zlH/
Vaihtoehtona myös tutkivaa journalismia: https://unlimitedhangout.com/
https://www.bitchute.com/video/Zhrgmx5ThpIT/
Vielä kai saa ajatella muuten kuin "tyttöhallitus"?
Miten Kiina on päässyt eroon koronasta ilman rokotetta?
Minä en hyväksy sitä käyttööni senkään jälkeen. Uskallan kyllä olla ilman.
Olette vastuuttomia omaan napaan tujottajia. Jos kaikki ajattelisivat kuin te, niin eläisimme kaikki alta aikayksikön työttöminä ja köyhinä. Back to the fifties.
En minäkään haluaisi sitä rokotetta ennen kunnon testauksia, mutta yhteiskunnan näkökulmasta se on otettava. Ei siksi, että minä en saa tautia, vaan siksi, että yhteiskunta saadaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Olette vastuuttomia omaan napaan tujottajia. Jos kaikki ajattelisivat kuin te, niin eläisimme kaikki alta aikayksikön työttöminä ja köyhinä. Back to the fifties.
En minäkään haluaisi sitä rokotetta ennen kunnon testauksia, mutta yhteiskunnan näkökulmasta se on otettava. Ei siksi, että minä en saa tautia, vaan siksi, että yhteiskunta saadaan auki.
kiitos, veli. Hyvä provo piristää pimeänkin päivän
Koronavirukset ovat yleisiä flunssa/influenssaviruksia. Ei ne voi maailmasta kadota.
PCR-testit ovat epäluotettavia.
Ei rokotetta.
Media ja poliitikot lietsovat paniikkia.
Kuolleisuus on 0,2 %.
Miettikää nyt. :)
Maailmassa on tasan yksi tauti kyetty täysin hävittämään: isorokko. Rokotteella!