Tapaus H. Lampela
Olenko ainoa joka ei vaan voi käsittää tätä tapausta Heikki Lampela, jota myös "huippujuristiksi" tituleerataan? Jotenkin tää uutisointi hänestä ja "kohurakas" Danitasta on lähtenyt ihan lapasesta. Keitä nämä ihmiset edes ovat??? Tuntuu että molemmat on vaan halunnut julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä ja sitten kehittäneet tämän "suhdesopan" vain sitä tarkoitusta varten! Miksi tämä Danita muuten olisi poseerannut Lampelan kanssa erinäisissä lehdissä ja nettivideoissa, jollei heillä olisi sutinaa. Ihan absurdia väittää jälkikäteen ettei mitään suhdetta ole ollut... Ja eikö tämä Lampela käsitä että hänen maineensa juristina on täysin mennyttä viime aikaisten hölmöilyjen takia? Taisi ottaa Timo Rädynkin keissin vaan siksi että pääsisi otsikoihin... Kuka enää palkkaa hänet asianajajakseen?? Olen kuullut myös huhuja siitä, että hänen nykyisistä työntekijöistä kaksi olisi jo lähtenyt näiden sekoilujen takia muualle...
Kommentit (27)
Mulle tulee se yks urheiluselostaja mieleen, joskus vaan mopo lähtee liian lujaan kiihdytykseen?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:33"]Mulle tulee se yks urheiluselostaja mieleen, joskus vaan mopo lähtee liian lujaan kiihdytykseen?
[/quote]
Sillä selostajalla on kai ihan julkinen mt-ongelma, liekö Lampelallakin?
Rakastunut ihminen voi tehdä todella tyhmiä asioita..
Harvemmin rakastuminen tuollaista julkista sekoomista aiheuttaa, aikuisilla ihmisillä?
Ihmisiä pitää koittaa ymmärtää. Ehkä vähän lyhytnäköistä toimintaa jos ei ole tarkoituksellista. Mutta mitä sitten?
No luultavasti tämä nainen on saanut miehessä aikaan tuollaisen käytöksen. Joku Lampelan ystävähän oli jo sanonut, että ei Heikki oikeasti tuollainen ole. Ja eihän Lampela lehtien palstoilla ole viihtynyt ennen kuin tämä nainen astui kuvioihin.
Suomisen Tapsa ja Lampelan Hessu vois perustaa yhdessä oman mediatoimiston. Lampela vois ennustella tulevia ja Suominen sitten selostaa Lampelan omituisia juttuja selkokielelle...
No ihan samaa mieltä mä olen kutosen kanssa, nyt vaan vähin äänin häipyy hiljaisuudesta, kyllä kansa unohtaa. Perhe on sitten ihan toinen juttu, kyllä tuollaisia syrjähyppyjä voisi antaa anteeksi, pikkasen eri juttu vaan kun se on koko kansan tiedossa. No kaikkea hyvää kuitenkin Lampelalle.
Hessulla saattaa olla keuliva maniavaihe päällä. Sitten kun meno taittuu ja näkee itsestään kirjoitetut jutut, masentuu syvästi ja katoaa julkisuudesta ja haluaa tappaa ittensä. Jos se nyt ei älyä mennä lääkärille, ura voi olla lopullisesti tuhoutunut. Säälittää vaan syvästi. Ilmeisesti ei läheiset saa kiikutettua lääkärille.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:41"]
No luultavasti tämä nainen on saanut miehessä aikaan tuollaisen käytöksen. Joku Lampelan ystävähän oli jo sanonut, että ei Heikki oikeasti tuollainen ole. Ja eihän Lampela lehtien palstoilla ole viihtynyt ennen kuin tämä nainen astui kuvioihin.
[/quote]
Ai ei ole vai?? Rohkenen olla eri mieltä... Äijähän on tunkenut julkisuuteen aina kun on saanut tilaisuuden viimeiset 20 vuotta! Tosin tämän Danitan myötä lähti kyllä mopo pahasti keulimaan...
En mä ainakaan ollut kuullutkaan koko Lampelasta ennen tätä "romanssia".
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:44"]
[/quote]
Ai ei ole vai?? Rohkenen olla eri mieltä... Äijähän on tunkenut julkisuuteen aina kun on saanut tilaisuuden viimeiset 20 vuotta! Tosin tämän Danitan myötä lähti kyllä mopo pahasti keulimaan...
[/quote]
niin hän ollut esillä työnpuolesta, mutta ei siviili elämää mainostamassa.
Niin, silloi viime syksynä kun erosi, tiedotti siitä medioille. Tuntui jotenkin kummalliselta. No, ehkä hän on yksinäinen ja kaipaa huomiota.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:45"]En mä ainakaan ollut kuullutkaan koko Lampelasta ennen tätä "romanssia".
[/quote]
Onhan se ollut tosi paljon esillä, on edustanut monissa isoissa rikosjutuissa joko rikoksentekijää taikka uhria tai tämän omaisia.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:47"]
Niin, silloi viime syksynä kun erosi, tiedotti siitä medioille. Tuntui jotenkin kummalliselta. No, ehkä hän on yksinäinen ja kaipaa huomiota.
[/quote]
tiedottavatko asianomaiset eroistaan aina medialle? Olen luullut median aktiivisesti seuraavan käräjäoikeuden Tietoja ja jotenkin sieltä hakevansa juttuja.
Ei ne oikeat huippujuristit seiskan palstoilla yleensä hyöri. Lampelalla ei taida mennä henkilökohtaisella tasolla kovin hyvin, homma lähtenyt lapasesta. Ollut aina vähän persoonallinen tapaus, mutta surullista että täytyy ura ja maine pilata lehdissä hillumalla...Lampela on hoitanut asianajajana lähinnä rikosasioita,vakavia henkirikostapauksia ja joitain talousrikoksia ja yleensä tehnyt työnsä hyvin.
Lampela on antanut lehdille aiemminkin henkilöhaastatteluja, joten on hän julkisuudessa ollut muutenkin kuin tiukasti ottaen työasioiden yhteydessä. Ja onhan Lampela osallistunut myös politiikkaan jonkin verran.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:44"]
[/quote]
[/quote]Hän on ollut julkisuudessa työnsä puolesta, yksityiselämästä ei oo ollut kuuluisa kunnes tuli tämä Danita. Haksahti vaan väärään naiseen. Täysin väärään.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:30"]
Olenko ainoa joka ei vaan voi käsittää tätä tapausta Heikki Lampela, jota myös "huippujuristiksi" tituleerataan? Jotenkin tää uutisointi hänestä ja "kohurakas" Danitasta on lähtenyt ihan lapasesta. Keitä nämä ihmiset edes ovat??? Tuntuu että molemmat on vaan halunnut julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä ja sitten kehittäneet tämän "suhdesopan" vain sitä tarkoitusta varten! Miksi tämä Danita muuten olisi poseerannut Lampelan kanssa erinäisissä lehdissä ja nettivideoissa, jollei heillä olisi sutinaa. Ihan absurdia väittää jälkikäteen ettei mitään suhdetta ole ollut... Ja eikö tämä Lampela käsitä että hänen maineensa juristina on täysin mennyttä viime aikaisten hölmöilyjen takia? Taisi ottaa Timo Rädynkin keissin vaan siksi että pääsisi otsikoihin... Kuka enää palkkaa hänet asianajajakseen?? Olen kuullut myös huhuja siitä, että hänen nykyisistä työntekijöistä kaksi olisi jo lähtenyt näiden sekoilujen takia muualle...
[/quote]Hän on asianajaja ja hän tekee työtään oli Räty tai murhamies kysymyksessä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:53"]
Ei ne oikeat huippujuristit seiskan palstoilla yleensä hyöri.
[/quote]
Eivätkä mene itsestään kertovaan "tosi"-tv-sarjaan.