Apua, yhtäkkiä tullut itsestään? mustelmia.
Ennenkin niitä tullut herkästi, mutta nyt on molemmat yläreidet täynnä pieniä mustelmia. En ole harrastanut seksiä, enkä ole kännissäkään koheltanut. Mistäs moinen?
Kommentit (12)
Mulla sama homma ollut aina, trombosyytit 100-150. En tiedä mistä johtuu, mutta mustelmilla olen herkästi, ei ole syöpää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:59"]
Mulla sama homma ollut aina, trombosyytit 100-150. En tiedä mistä johtuu, mutta mustelmilla olen herkästi, ei ole syöpää.
[/quote]
Oletko kysynyt lääkäriltä, mistä voisi johtua? ap.
Samaa minullakin, ei syöpää. Mustelmat tulee vielä outoihin paikkoihin! Nyt on keskisormessa ja varpaassa mustelma, yläreisiin tulee eniten, myös käsiin.
Kannattaa käydä lääkärissä, veresi on jostain syystä ohutta...veikkaisin.
no nyt oon syönyt sekä lohta, että ottanut Möllerin kalaöljykapseleita kaksi päivässä. Ei kai mitään aivoverenvuotovaaraa ole? Nyt alkoi pelottamaan. ap.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
Olen kysynyt, jokaiselta lääkäriltä joka asiasta on maininnut. Kukaan ei ole osannut kertoa syytä. Elin- ja ruokailutavoilla sekä perimällä ymmärtääkseni jotain vaikutusta. Kaiken pitäisi siis olla kunnossa (perimälle en voi mitään). Olen tosi tarkka mustelmistani, en koskaan kolhi itseäni mihinkään ja varsinkin jalkoihin aina niitä kuitenkin tuppaa tulemaan, minkäs tet?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:04"]
[/quote]
Mikä on ammattisi, vai mistä noin päättelet? ap.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:04"]
[/quote]
Mikä on ammattisi, vai mistä noin päättelet? ap.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
Olen kysynyt, jokaiselta lääkäriltä joka asiasta on maininnut. Kukaan ei ole osannut kertoa syytä. Elin- ja ruokailutavoilla sekä perimällä ymmärtääkseni jotain vaikutusta. Kaiken pitäisi siis olla kunnossa (perimälle en voi mitään). Olen tosi tarkka mustelmistani, en koskaan kolhi itseäni mihinkään ja varsinkin jalkoihin aina niitä kuitenkin tuppaa tulemaan, minkäs tet?
[/quote]
No mun äidillä on sama juttu. Ei varmaan koskaan ole niin, ettei missään olisi mustelmaa, mutta nyt tosiaan molempiin yläreisiin tullut niitä varmaan 10 molempiin ihan itekseen tänään:( ap.
Mulle tuli joskus selittamattomia mustelmia ja kun rupesin asiaa miettimaan alysin etta sarkylaake jota olin ottanut parina paivana sisalsi asperiinia (menikohan oikein?!) mika ohentaa verta vaikka en ottanut edes lahellekaan maksimi maaraa.
Kannattaa käydä lääkärissä, niin varmaan laittaa sut verikokeeseen ja mittauttaa mm. trombosyytit. Jos ne on hirmu alhaalla, niin sun veri ei hyydy ja siitä seuraa noita mustelmia ja vaarana on myös isompi sisäinen verenvuoto.
Mutta paniikkiin ei ole heti syytä. Mun isällä oli joskus yli 20 vuotta sitten trombosyyttiarvo viiden paikkeilla. Ja pitäisi siis olla yli 150. Hengissä tuo silti porskuttaa edelleen. Toki silloin, kun tuo selvisi, niin lääkäri soitti isälle, että nyt heti sairaalaan sieltä kuin olisit jo! Ja siellä isä oli jonkin aikaa, kun syytä selvitettiin. Eikä se oikein selvinnyt, mutta saivat arvot kohoamaan ja hyvin on taas siitä eteenpäin mennyt.
Syöpä