Onko elämässäsi mitään hyvää?
Tuntuu että kaikilla on kaikki huonosti, lukeepa fb-päivityksiä tai keskustelujen kommentteja.
Etenkin noilla politiikkaan pyrkivillä "turhilka ehdokkailla" on kaikki huonosti. Kaunis kesä- ilmastonmuutoksesta puhuvien haukkumista, kaunis luonto- myrkytetty pilalle lentokoneista, iloinen ihminen -liian lihava, lierihatun alla oleva - ei saa d-vitamiinia.
Sitä rataa, anoppi, äiti, sisarukset valitukset lisänä.
Kommentit (16)
On.
Elämä on uskomatonta. Mieti, että kaikki tämä on syntynyt tyhjästä. Sinä olet osa kaikkea, tätä suurta maailmankaikkeutta.
Satoja miljardeja galakseja, jossa jokaisella galaksilla on oma aurinkokunta miljoonine tähtineen.
Sinä olet täällä elämässä ja hengittämässä tätä samaa olemisen ilmenemistä.
Ei ole. Kaikki ärsyttää heti aamusta.
Ei ole, mieluummin kuolisin pois. Pelkää raatamista, töissä ja kotona muiden hyväksi.
-Mies ilman mitään menetettävää
Elämän hyvyys tulee omasta mielentilasta.
On paljon hyvää. Esim. nyt juuri on hyvä olo. Olen tänään ulkoillut ja harrastanut runsaasti liikuntaa. Parin tunnin päästä syön hyvää ruokaa. Illalla jatkan hyvän elokuvan katsomista.
Tuossa on jo monta hyvää, arkista asiaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
10 000 euroa säästötilillä. Veljenpoikani. Muuta en keksi.
Minä itse. Olen erittäin hyvä, ellen täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
On.
Elämä on uskomatonta. Mieti, että kaikki tämä on syntynyt tyhjästä. Sinä olet osa kaikkea, tätä suurta maailmankaikkeutta.
Satoja miljardeja galakseja, jossa jokaisella galaksilla on oma aurinkokunta miljoonine tähtineen.
Sinä olet täällä elämässä ja hengittämässä tätä samaa olemisen ilmenemistä.
Paitsi ettei tyhjästä voi syntyä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Sinä olet täällä elämässä ja hengittämässä tätä samaa olemisen ilmenemistä.Paitsi ettei tyhjästä voi syntyä mitään.
Parisuhteessa riitakin pystyy syntymään tyhjästä joten tyhjästä syntyy paljonkin.
Ilon aiheita: ruoka ja puhdas vesi, ystävät ja läheiset, terveys, asunto pään päällä, ystävälliset ihmiset, kesä ja luonto, yhteys rakastavaan Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Sinä olet täällä elämässä ja hengittämässä tätä samaa olemisen ilmenemistä.Paitsi ettei tyhjästä voi syntyä mitään.
Koko ajan syntyy.
Elämässäni on paljon hyvää. Kun jättää sosiaalisen median siihen tulee paljon enemmän hyvää. Kun keskittyy hyviin asioihin elämässään enemmän kuin huonoihin löytää erinoimaisen paljon hyvää.
1. Olen hengissä
2. Minulla on katto pään päällä
3. Minulla on peitto yöksi
4. Nyt on kesä ja lämmityskuluja ei ole
5. Voin kerätä ruokaa luonnosta.
6. Söin juuri ämpäriperunoita (varhaisperunoita, joita kasvatan ämpärissä parvekkeella)
7. Siemenistä kasvattamani tomaatintaimet ja kurkut kukkivat parvekkeella
8. Voin koska hyvänsä poistua ulos kävelemään ja mennä ihan minne haluan
9. Leikkasin tukan lyhyeksi ja en tarvitse enää shampoota ja hoitoainetta
10. Jättäydyin pois työvoimareservistä (en siis saa työttömyyskorvausta tai muitakaan tukia) ja olen iloinen että ei tarvitse asioida köyhiä kyykyttävien byroktaattien kanssa
Kyllä on, voittopuolisesti hyvää. Muutama asia voisi olla paremmin ja nekin on sellaisia, joihin voin itse vaikuttaa, kunhan saan aikaiseksi. Olen päässyt yli sen vaiheen, jossa kaikki on jonkun muun syytä.