Minä pidän Mersuista, kertooko se minusta jotain?
Minusta Mersulla on tosi hyvä ajaa. Auto on kodikas, turvallinen ja tehokas. Kuitenkin mielestäni myös klassisen tyylikäs.
Minulla on ollut myös BMW ja Jaguar. Nyt on MB ja minusta se vie ajomukavuudessa, istuimen mukavuudessa, jne. noista voiton.
Yksi ystävä oli eilen ekaa kertaa autossani kyydissä ja sanoi, että eihän tässä edes oikeastaan huomaa, että ajetaan moottoritietä 120 km/h, ei kolise, kilise, hakkaa tai mörise. :)
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:24"]
Ei, ihmiset tykkää erilaisista autoista.
[/quote]
Niinhän se on. Audi ja Volvo on varmaan oikein hyviä autoja, mutta minuun niiden design ei ole koskaan vedonnut. Vaikka esim isoisäni oli Volvo-mies henkeen ja vereen.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:25"]
Kertoo, tiedät kyllä mitä.
[/quote]
No en kyllä tiedä. Mitä muka?
Oletko n. 70-vuotias mieshenkilö? Naapurustossamme ainoastaan heillä on Mesejä.
Kertoo huonosta mausta ja että sinulla on toinen jalka jo haudassa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:29"]
Oletko n. 70-vuotias mieshenkilö? Naapurustossamme ainoastaan heillä on Mesejä.
[/quote]
En. Olen 36-vuotias naishenkilö.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:31"]
Kertoo huonosta mausta ja että sinulla on toinen jalka jo haudassa.
[/quote]
Miksi se kertoisi huonosta mausta? Olin tänä keväänä lääkärintarkastuksessa, minulla on 5 vuotta nuoremman ihmisen elimistö. :)
Mä en kyllä ymmärrä, miten esim. tämä auto muka olisi osoitus huonosta mausta?
Tyylikäs kuin mikä. Mikä auto muka, samassa hintaluokassa, on tuota tyylikkäämpi?
Arvostat laatua melko perinteisellä tavalla. Autosi saa olla ja sen pitää olla tasokas, mutta mitään erikoista päidenkääntäjää et kaipaa. Kateellisten puheista et piittaa mitään. Olen itse samanlainen, ja autoni on Audi.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:24"]
[/quote]
Niinhän se on. Audi ja Volvo on varmaan oikein hyviä autoja, mutta minuun niiden design ei ole koskaan vedonnut. Vaikka esim isoisäni oli Volvo-mies henkeen ja vereen.
[/quote]
Ja mä taas olen Volvo ja Saab nainen henkeen ja vereen :) Mutta auto on ihan sama kuin kumppanin valinta: jokainen valitsee sen omansa ja mieluisimman ;)
Mä taas kaipaan mun Volvoa. Ei ole nykyinen auto yhtään samaa tasoa (varustelutasoa siis).