Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

serevent diskusta lapselle jolla paha yskä

Vierailija
05.04.2014 |

voiko antaa? Ei ole lapselle määrätty mutta itselleni auttanut samanlaisessa yskässä kun yskittää suurimman osan ajasta. Päivystyksestä ei vastaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on joku astmalääke ilmeisesti? Jos on niin ehkä voi antaa. Itse nimittäin annoimme, tosin lääkärin määräämänä, nestemäistä Ventolinea lapselle kovaan, kuivaan yskään. Lapsi siis yski niin että oksensi lopulta. Miehellä astma ja sama ventoline inhalaattoreina, lapsikin niitä sai ensin, mutta emme saaneet annetuksi inhalaattoreita kun lapsi oli niin pieni että pelkäsi sitä hengitystötteröä naamallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla